Foros ›
SAN MAMEDE Desafio Solidario
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
olangullo

Montañés
Montañés
26/09/10
0 Carreiras
210 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Abr 2017, 14:30
Asunto: SAN MAMEDE Desafio Solidario

Xa está aberta a inscripción para a VII edición do SAN MAMEDE DESAFIO SOLIDARIO o próximo 21 de maio.
championchipnorte.com/.../2?search=
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Ven, 07 Abr 2017, 19:26
Asunto: Re: SAN MAMEDE Desafio Solidario

A ver se podo ir, e unha Carreira que te lo ganas de asistir

Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
JoseDuran

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/06/13
46 Carreiras
154 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Abr 2017, 20:51
Asunto: Re: SAN MAMEDE Desafio Solidario

Un paisaje fantástico y una carrera dura. Merece la pena...
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Xov, 13 Abr 2017, 20:56
Asunto: Re: SAN MAMEDE Desafio Solidario

pois a ver si o traballo mo permite e podo ir

Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
olangullo

Montañés
Montañés
26/09/10
0 Carreiras
210 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Mai 2017, 7:31
Asunto: Re: SAN MAMEDE Desafio Solidario

15 días quedan, para o SAn Mamede Desafio Solidario 21/05/2017. Repetimos o noso discurso: Que non, que non, que non compre saber inglés.............nin trail, nin skyrunner, mountain running, ultra trail, ultrafondo, ultra running, ..... para correr pola montaña.
¡¡ CARREIRA POR MONTAÑA!!, así definimos o SAN MAMEDE DESAFIO SOLIDARIO.
championchipnorte.com/.../9/page/1?
¡¡PORQUE NON É O MESMO CORRER POLO MONTE QUE CORRER POLA MONTAÑA!! 1618 m. de altura punto máis alto.
Toda a información en www.sanmamededesafiosolidario.ga/
Este ano somos "Campionato Galego" carreirasfgm.com/
mariano

Maratoniano
Maratoniano
18/01/11
0 Carreiras
441 Mensaxes
rianxo
Respostar citando Envío Dom, 21 Mai 2017, 16:50
Asunto: Re: SAN MAMEDE Desafio Solidario

Noraboa pola carreira doxe, e agradecementos a organización ,voluntarios, protección civil,veciños....
Prova durilla de carajo, pero paseino moi ben.
Saúdos.
Aventura40

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/04/09
0 Carreiras
85 Mensaxes
Coruña
Respostar citando Envío Dom, 21 Mai 2017, 20:51
Asunto: Re: SAN MAMEDE Desafio Solidario

No acabo de entender la función de los jueces de la FGM. El recorrido dudo mucho que lo revisaran. El marcaje estaba bien, incluso muy bien, pero el track facilitado el jueves NO coincidía en varios sitios con el recorrido REAL. Además de ser un track sin alturas, como si fuese "manual" (pintado) sobre mapa. Debe de ser "muy difícil" medir las distancias y desniveles Reales. Mucho....

Cita:
A organización prevé uns tempos de paso e corte en determinados controis e un tempo máximo para a CARREIRA DE MONTAÑA:
KM. 7 ( 1 h. 5o min.) e KM 14 ( 3h. 15 min.) e un tempo máximo de 5 horas para completar a totalidade do percorrido.


El PRIMER punto de corte del km 7 (o por ahí... como dijeron en la charla ¿técnica??) estaba (según mi garmin gpsmap 62, no de los malos) en el km 8,24.…. Un error "de bulto" del 15%...

Obviamente, como mi objetivo no era correr, sino intentar hacer el recorrido para entrenar desnivel para Andainas de fondo, la diferencia me resultó casi insalvable, pese a hacer esos más de 8 km en 1 h 45 mn. Con sólo 5 mn de margen, yendo de último (las 4 o 5 personas que iban detrás abandonaron en Teixeira), lo más razonable (y Responsable ) fue abandonar.

Rehusé ser retirado, porque no tenía ningún problema, y regresé a pie ( parte por recorridos marcados y a gps recortando por pistas). Bajé el ritmo, hice fotos, escribí wasaps, e hice sólo 16,8 km en 3h 40 mn...


Ese es el único ERROR, no tener bien medidas las distancias (¡y los desniveles!!! porque se han columpiado.... si en 8,24 km son 715 mts de ascensos, los 1320 de ascensos previstos se quedan muy cortos....).

Si las cosas se pueden hacer BIEN, intentemos hacerlas BIEN.

Última edición por Aventura40 o Xov, 08 Xuñ 2017, 10:22; editado 1 vez



primer tramo trail san mamede.jpg
Descrición:
Visto: 3406 veces
primer tramo trail san mamede.jpg

PabloAyagarim

Novo foreiro
Novo foreiro
4/03/17
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Mai 2017, 19:51
Asunto: Re: SAN MAMEDE Desafio Solidario

Si, a min tamén me pasou algo curioso co reloxio (TomTomAdventurer) que ten gps e altimetro barométrico...Sempre me foi moi fiable no seu uso, en todas as carreiras me mediu moi exacto... En primeira instancia mediume 23,57km e 2335 positivos!!! Cando pasei a ruta ao Strava xa me corrixiu moito máis semellante ao reflectido no track... Probablemente haia unha diferenza importante entre a distancia e desnivel reais e o que normaliza por mapa GPS puro...
Aventura40

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/04/09
0 Carreiras
85 Mensaxes
Coruña
Respostar citando Envío Lun, 29 Mai 2017, 9:34
Asunto: Re: SAN MAMEDE Desafio Solidario

PabloAyagarim escribió:
Si, a min tamén me pasou algo curioso .. Cando pasei a ruta ... xa me corrixiu moito ...

Mis datos ya son "corregidos" por el Compegps. Sobre el terreno me marcaba 8,5 km....

Si las cosas se pueden hacer BIEN, intentemos hacerlas BIEN.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos