Foros ›
TRAIL GALAICA 2017 - FERREIRA DE PANTÓN 24/09
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Xabitrailero

Novo foreiro
Novo foreiro
22/03/17
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Mar 2017, 18:23
Asunto: Re: TRAIL GALAICA 2017

Ola a todos
Eu non son moi dado a escribir críticas nos foros,pero neste caso,despois de deixar pasar uns dias da carreira de Domingo en Muros,sinto igualmente ganas de comentar algún detalle sobre a organización da carreira, e sempre a titulo individual e con ánimo constructivo.
Como esto é unha opinión individual,tamén está basada na miña visión personal e nada ten que ver con comentarios doutros participantes.
Eu perdinme na carreira xa de inicio,nun cruce que non estaba ben marcado o igual que o resto dos cruces,os organizadores,si algún día correron un trail deben de saber que as marcas nunca son suficientes,pois vamos pendentes do irregular terreo que caracteriza os trails.Votei en falta pintadas no terreno indicando con antelacion os xiros,cintas no chan cortando o paso na direccion incorrecta, ou outras posibilidades que hai de marcaxe.Outro tema é a falta de xente en cruces indicando e vixiando que os corredores non se perdan ou atallen recorrido,e non tres xuices en meta,dous anotando dorsales e un con un cronometro,para que están os chips?.Un comentario que oin do speaker foi o que un trail tiña eso, que a xente se perdía, pois non señor, nun trail a xente non ten porque se perder,é un carreira de montaña, non de orientación,ten que estar ben marcada.
E debido a estas circustancias,despois miras a clasificacion dunha proba competitiva,onde nos conocemos a maioria,e ves cousas que non cadran,xente que entra en meta por diante y sin que os viras pasarche,e o digo porque vendo as fotos e os tempos, e os graficos do strava publicados por outro foreiro xa te das de conta que foi un desastre.
Resumindo, por si vale para algo,hai que desplegar mais medios e xente no recorrido,que é onde se necesita.
Hai outras cousa mellorables, pero o basico é eso,un bo marcaxe e xente no recorrido controlando e axudando ó corredor si é o caso.
Repito,crítica constructiva,pois tamén entendo que organizar é complicado,opinión dun corredor de montaña.

saúdos e gracias
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Mér, 22 Mar 2017, 18:39
Asunto: Re: TRAIL GALAICA 2017

O campeonato Galego non é no trail San Mamede?
TrailGalaica escribió:
Hola a tod@s/as.


SoBre os erros, sempre existen e é a nosa intención seguir mellorando día a día na organización dos trails. Así que, grazas a tod@s unha vez máis e vémonos o 7 de maio en A Pobra nO que será Campionato de Galicia de Trail 2017.

Anunciarvos que a partir da Pobra optaremos polas versións de Ames cun trail curto de entre 12 - 16 km e un trail de entre 20 e 25 km, con ambas opcións dentro da mesma competición.

Unha aperta e gracias a todos polos consellos e pola vosa participación.


Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 23 Mar 2017, 8:34
Asunto: Re: TRAIL GALAICA 2017

Xabitrailero escribió:

Repito,crítica constructiva,pois tamén entendo que organizar é complicado,opinión dun corredor de montaña.

saúdos e gracias
gracias por rexistrarte no foro para deixar o teu comentario, para eso está!! Angel . Seguro que os organizadores o agradecen.

O que puxen do strava paréceme relevante si afectou as clasificacións. Houbo quen renunciou incluso ao premio e creo que os organizadores si poden aprender de este tipo de confusións (non creo que ninguén se desvíe porque si) que normalmente están causados por bucles no recorrido.

Sobre algúns aspectos do teu comentario non me atrevo a opinar, pois non teño en qué fundametar a discrepancia ou concordancia e fan referencia a gustos personais máis que a problemas obxetivos. Pero está ben que os organizadores o sepan.

Sobre o marcado da ruta discrepo desde el fondo de mi corazón y con gran pesar. Correr en montaña non é orientación, é certo, pero creo que parte do feito de correr en montaña é ir atento. Si teñen moitas pistas para correr hai quen se queixa porque é aburrido. Ahí non se perde ninguén. Pero si empezamos a cruzar leiras de alcolitos, atallamos nas veigas, baixamos a lo loco por cortalumes, xa un non pode ir cego a lo loco. Eso tamén se aprende.

Eu son dos da metade de atrás e polo tanto vou moito tempo so e sen referencia que seguir. Como dixen antes só tiven dous puntos onde dubidei. Non que me desviase, non, só tiven que parar a mirar por onde era. Para min o marcado da ruta (corta) foi correcto. Non creo que teña que haber unha persona da organización en cada cruce indicando por onde debes coller. Na miña opinión.

Que levante a man o que nunca se despistou e perdeu un cruce ou unha cinta Ríndose

-- Chámame "ghose"
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1018 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Mar 2017, 15:12
Asunto: Re: TRAIL GALAICA 2017

Boas, eu participeí na longa e debimos pasar por 30 puntos de desvíos e cruces, entón que pos, a 30 voluntarios polo monte?
Estou de acordo que non é orientación, pero de vez en cando haí que levantar a cabeza e mirar.
Que eu saiba, a opinión da maoría dos corredores é que a marcaxe foí a correcta agás en dous puntos concretos onde alguén moveu ou quitou as cintas.
Acerca da xente qe atalla, poís se enganan a sí mesm@s. Tamén é certo que porque poñas unha cinta no chan non van deixar de atallar.
Un saudo.
lmartsil

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/13
0 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Mar 2017, 16:28
Asunto: Re: TRAIL GALAICA 2017

[quote="artabro81"]O campeonato Galego non é no trail San Mamede?

Hola Artabro81, tes razón, a verdade é que non entendo que sexa campeonato galego de Trail, é que non esté organizado pola Federación de Montaña Galega.
Xabitrailero

Novo foreiro
Novo foreiro
22/03/17
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Mar 2017, 16:53
Asunto: Re: TRAIL GALAICA 2017

Ola
En resposta a algun comentario,volvo decir que ,efectivamente e unha vision totalmente personal; evidentemente non se vai poder cubrir todos os cruces,pero teño participado en probas,que sumando membros de proteccion civil e voluntarios,ben identificados con chaleco,superaba a cifra de 30.
Insisto tamen,en que si eu vou competir nunha carreira,vou a eso,a correr,para parar a buscar as cintas hai outro tipo de probas.
Queria,de paso,opinar sobre unha pregunta referente o campeonato
galego de trail,ou como queiran chamalo,e decir que o campeonato vai ser en San Mamede,organizado pola Federacion Galega de Montaña,e o que fai Trailgalaica,supoño, ainda que non o din,organizado pola Federacion Galega de Atletismo,que ahi xa sera cuestion de opinions,si e licito ou moralmente correcto que o fagan,ou mellor seria unir forzas para facer das carreiras de montaña unha disciplina con atractivo e boa imaxen.
Saudos a todos
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 23 Mar 2017, 22:05
Asunto: Re: TRAIL GALAICA 2017

Boas.

Sobre a conversa que estades a ter cos campionatos, decirvos que hai acordo entre as federacións de montaña e a de atletismo coa diferencia que establecen entre "carreiras pola montaña" e "carreiras de montaña". É difícil de entender, pero aínda que haxa xente que lle coste entendelo e estea en contra disto, son as propias federacións nacionais as que fixeron un "acordo amigable", e así existe un CAMPIONATO DE GALICIA DE MONTAÑA, organizado pola Federación de Atletismo e un "CAMPEONATO GALLEGO INDIVIDUAL DE CARREIRAS POR MONTAÑA" organizado pola Federación Galega de Montaña.

No caso da Pobra, e o Campionato de Galicia de carreiras "de" Montaña.

As probas de TRAIL GALAICA están sempre baixo o paraugas da Federación de Atletismo e non se oculta, pois aparece en todos os carteis e na propia web, como podedes comproba no apartado de "ORGANIZA".

Desculpádeme que me entrometese neste fío para explicar isto porque a veces os propios corredores de montaña xeneran polémica donde non existe e , repito, foron as propias federacións nacionais de atletismo e montaña as que se puxeron dacordo.

Deixovos aquí unha interesante ligazón que fala deste tema: Carreras de y por la montaña

Moitas gracias e a desfrutar do monte.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).

Última edición por derek o Dom, 26 Mar 2017, 16:08; editado 1 vez
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Xov, 23 Mar 2017, 23:50
Asunto: Re: TRAIL GALAICA 2017

Boas Derek, a miña pregunta do Campionato Galego é por curiosidade. Xa que levo pouco tempo en isto das carreiras. A miña intención non era facer unha crítica sobre Trail Galaica, era mais saber por qué hai dous Campionatos
derek escribió:
Boas.

Sobre a conversa que estades a ter cos campionatos, decirvos que hai acordo entre as federacións de montaña e a de atletismo coa diferencia que establecen entre "carreiras pola montaña" e "carreiras de montaña". É difícil de entender, pero aínda que haxa xente que lle coste entendelo e estea en contra disto, son as propias federacións nacionais as que fixeron un "acordo amigable", e así existe un CAMPIONATO DE GALICIA DE TRAIL, organizado pola Federación de Atletismo e un "CAMPEONATO GALLEGO DE MONTAÑA" organizado pola Federación de Montaña.

No caso da Pobra, e o Campionato de Galicia de Trail.

As probas de TRAIL GALAICA están sempre baixo o paraugas da Federación de Atletismo e non se oculta, pois aparece en todos os carteis e na propia web, como podedes comproba no apartado de "ORGANIZA".

Desculpádeme que me entrometese neste fío para explicar isto porque a veces os propios corredores de montaña xeneran polémica donde non existe e , repito, foron as propias federacións nacionais de atletismo e montaña as que se puxeron dacordo.

Deixovos aquí unha interesante ligazón que fala deste tema: Carreras de y por la montaña

Moitas gracias e a desfrutar do monte.


Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 24 Mar 2017, 0:19
Asunto: Re: TRAIL GALAICA 2017

Si si artabro81, por iso din esa explicación, porque creo que leva á confusión e polo que estábades a comentar era bo dar unha explicación.

Gracias amigo.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Polbotrail

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/01/16
1000 Carreiras
332 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 24 Mar 2017, 8:00
Asunto: Re: TRAIL GALAICA 2017

derek escribió:
Boas.

Sobre a conversa que estades a ter cos campionatos, decirvos que hai acordo entre as federacións de montaña e a de atletismo coa diferencia que establecen entre "carreiras pola montaña" e "carreiras de montaña". É difícil de entender, pero aínda que haxa xente que lle coste entendelo e estea en contra disto, son as propias federacións nacionais as que fixeron un "acordo amigable", e así existe un CAMPIONATO DE GALICIA DE TRAIL, organizado pola Federación de Atletismo e un "CAMPEONATO GALLEGO DE MONTAÑA" organizado pola Federación de Montaña.

No caso da Pobra, e o Campionato de Galicia de Trail.

As probas de TRAIL GALAICA están sempre baixo o paraugas da Federación de Atletismo e non se oculta, pois aparece en todos os carteis e na propia web, como podedes comproba no apartado de "ORGANIZA".

Desculpádeme que me entrometese neste fío para explicar isto porque a veces os propios corredores de montaña xeneran polémica donde non existe e , repito, foron as propias federacións nacionais de atletismo e montaña as que se puxeron dacordo.

Deixovos aquí unha interesante ligazón que fala deste tema: Carreras de y por la montaña

Moitas gracias e a desfrutar do monte.

donde podemos ver ese "acordo amigable" supongo que dejarían constancia , no?
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 24 Mar 2017, 11:42
Asunto: Re: TRAIL GALAICA 2017

Evidentemente yo no puedo acceder a esO, porque es entre las federaciones nacionales; aún así, este año será el XII Campeonato de España de la RFEA, es decir se lleva celebrando 11 años.
El del pasado año lo tienes aquí: http://www.rfea.es/web/competiciones/campeonato.asp?codigo=2016RF080

A nivel autonómico, si que te puedo decir que la primera vez que se celeberó fué en Galicia fué en Santiago de Compostela y llamé personalmente a la Federación Gallega de Deportes de Montaña y ningún problema. Todo lo contrario, se establece esa diferencia en la nomenclatura y se aplica exactamente lo que dice el articulo que puse antes.

Aún así si lees el link lo puedes ver todo claro. Pero creo que no procede hablar en este hilo de esto. Disculpas para Trail Galaica por hablar en este hilo de estes temas, pero me pareció oportuno aclararlo.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Ven, 24 Mar 2017, 11:53
Asunto: Re: TRAIL GALAICA 2017

Creo que Derek tiene la razón referente a que este no es el hilo para hablar sobre las diferente federaciones y campeonatos. También pedir disculpas a Trail Galaica el que empezó este tema he sido yo con la preguntita y posiblemente tendría que saciar mi curiosidad abriendo un hilo sobre el tema de las federaciones.
derek escribió:
Trail Galaica por hablar en este hilo de estes temas, pero me pareció oportuno aclararlo.


Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
TrailGalaica

Organización
Organización
23/12/15
2 Carreiras
116 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Mar 2017, 10:05
Asunto: Re: TRAIL GALAICA 2017

Bós días a todos e moitas gracias polas vosas aportacións.

Todas, todas sexan positivas ou negativas tomámolas en conta para mellorar os nosos trails. Facemos sempre un análese minuciosos de todo e tratamos, como dixemos, de mellorar sempre, que nunca é nada perfecto.

Así que o dito, moitas gracias a tod@s pola vosa aportación e pola vosa participación.

Lembrade que no noso perfil de facebook podedes ver https://www.facebook.com/trailgalaica/ podesde ver a galería fotográfica da trail.

Deixamosovos aquí 2 videos cortesía dos participantes os cales temos que agradecerlles a súa aportación:

O primeiro dos nosos amigos os "TARTARUGAS" correspondente a RUTA CURTA de Muros:



O seguinte tamén dos nosos amigos os "DUBRA TEAM" correspondente a RUTA LONGA de Muros:



A ambos MOITAS GRAZAS, facedes máis grands coso vosos videos as carreiras de montaña Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Mér, 29 Mar 2017, 10:54
Asunto: Re: TRAIL GALAICA 2017

moi bos os videos

Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 29 Mar 2017, 11:38
Asunto: Re: TRAIL GALAICA 2017

Ca excusa de ir grabando podemos facer algunha paradiña... Mr. Green

A seguir medrando! Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos