Foros ›
I Ultra Trail Geira Romana / Via Nova
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Moutinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/07
0 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Out 2007, 22:43
Asunto: I Ultra Trail Geira Romana / Via Nova

No ano 2008 depois de Cristo, numa criação de uma parceria da Confraria Trotamontes e do Clube Orientação do Minho (.COM) irá desenrolar-se uma dos grandes eventos do ano aquando da realização da 1ª edição do Ultra Trail Geira Roma / Via Nova.

A data de 01 de Junho será um marco no Trail Nacional com esta realização sendo a unica prova do genero a ser percorrida "dentro" de um monumento nacional e já com candidatura a Patrimonio Mundial da UNESCO.

A prova principal (ultra-trail) terá a distancia de 45 kms e será a porta de entrada a muitos atletas que desejando entrar no mundo das ultras esta será sem duvida a "escolha certa" - (Excesso de Beleza e diminuta exigencia tecnica, sendo muito mais acessivel que muitas maratonas de estrada.).

Com partida em Paredes Secas no concelho de Amares atravessarão todo o concelho de Terras de Bouro entrando no Parque Nacional da Peneda-Gerês para terminar Calderia do Rio Caldo (Lobios- Espanha).
Existirá uma prova alternativa para aqueles que ainda temerosos pelo numero quilometrico da prova principal, fazendo 17 kms com partida em S.Sebastião da Geira e terminar em S. João do Campo.

Paralelamente será incluida uma prova pedestre para os participantes "menos rapidos" e apreciadores da paisagem com partida e chegada em S.João de Campo na distancia de 9 kms - O Trilho da Aguia do Sarilhão.



Jose Moutinho
Moutinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/07
0 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Out 2007, 22:46
Asunto: I Ultra Trail Geira Romana / Via Nova

Este Ultra Trail decorre na estrada romana que liga Braga a Astorga percorrendo o Parque Nacional Peneda-Gerês e termina naos Balnearios das Termas de Rio Caldo em Lobios Espanha.


Veiga de Covide por onde passa a Geira Romana


Albufeira de Vilarinho das Furnas; pelo lado direito, a VIA NOVA prossegue o seu trajecto até alcançar o sítio de Albergaria.


Vale do Rio Caldo - (Lobios-Galiza)

Jose Moutinho
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2007, 19:50
Asunto:

Moi feliz INCRIBLEEEEEEE case se ve a minha casa em Vilameá na foto do Val do Río Caldo, no Xurés galego...
Se as lesións me deixan e o traballo non mo impide non fallo, teño sitio para durmir para quen queira.
Qué ganas!!!! Razz
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2007, 22:42
Asunto:

¡¡¡Bufff¡¡ expectacular los sitios por los que discurre. No se si estaré preparado para una ultra y con esos desniveles para esas fechas, pero en caso de poder participar por que me lo permita el físico, mi empresa y la familia Disimulando Avergoñado
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2007, 22:50
Asunto:

A lo mejor me lancé un poco, Mr. Green es que quedé prendado de las carreras por montaña de recorrido largo (¿medio?) con la de este finde en Parada do Sil. Nunca había corrido en estas condiciones y me gustó muuuucho. Lo que si puedo decir al respecto de esta ultra es que la zona que se recorrerá es expectacular.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2007, 11:53
Asunto:

Magnífica, extraordinaria, impresionante, o que vós queirades que eu tamén estou dacordo, pero o que teño que decir é que non estou dacordo ca data, coincide con un montón de probas deste tipo e non sei si é posible chegar a un acordo para poder facer unha distribución mellor de todo este tipo de probas o longo do calendario.
Nos meses de maio, xuño e xulio temos fins de semana con probas de sendeirismo, carreiras e integrales que non fan máis que coincider nas mesmas datas o e polo momento non son capaz de estar en dous sitios distintos o mesmo tempo, o intento, pero ren de ren; polo que me temo que esta maravillosa iniciativa vai coincidir con algunha outra proba na que tamén quero estar.........non me vai quedar outra que seguir intentando estar nas dúas.......co mal que se me da iso.
Moutinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/07
0 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2007, 23:21
Asunto:

Hola

Me llamo Jose Moutinho e soy lo Gran -Mestre de la Cofradia Trotamontes e soy lo Director de Prueba de las Trail aqui divulgados:

25-26-27/04/2008 - II Caminho Santiago Trail Aventura (Portugal-Espanha)
155 Kms

01/06/2008 - I Ultra Trail Geira Romana (Portugal-Espanha)(45 Kms)

13/07/2008 - III Ultra Trail Serra da Freita (Portugal) (50 Kms)
Unica prueba Xtreme en Portugal

20/09/2008 - I Madeira Island Ultra Trail (Portugal) (96 kms)


Perante las pruebas qui nos organizamos estas datas son as possibles para nós en Portugal.
Lamentamos qui coincidem con outras en Espagna.


Jose Moutinho (de azul) con Dean Karnazes na prova Ultra Trail Serra da Freita en 2007

Jose Moutinho
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 25 Out 2007, 11:11
Asunto:

Obrigado Moutinho pola iniciativa e pola información. Sei ben que non é fácil organizar probas deste tipo e menos acertar cas datas para que esten a gusto de todos.
Ocurre que o 1 de xuño, poden coincidir estas probas:

- Integral dos Aquilianos (66 kms) en Ponferrada-León.
- 50 kms de Montealegre (Portugal)
- 17 kms carreira de montaña do Concello de Muiños-Ourense
- Carreira de Montaña en Esgos-Ourense
- Ultra Trail Geira Romana en Portugal.

Di a verdade, ¿non parece que estamos loitando uns contra outros?
Evidentemente, cada organización é autonoma e ten os seus propios criteiros e os seus propios problemas, pero que coincidan tantas probas de montaña nun mesmo día, e todas tan próximas unhas de outras non ten sentido algún.
Eu pesoalmente quero participar en todas. No 2008 tocaba Aquilianos ata que aparecechedes vós, agora teño dúas cousas, dúbidas e un cabreo terrible.
De calquer xeito, obrigado, obrigado, obrigado, pola iniciativa. Sorte ca organización.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Xov, 25 Out 2007, 12:34
Asunto:

Si é verdade que é unha auténtica mágoa que coincidan duas probas tan apetecibles coma a Ultra Trail Geira Romana e maila Travesía integral dos montes Aquilianos Chorando
Quen puidera facelas duas... Disimulando Abraiado
Muito obrigado Moutinho por todala información, agardo poder participar nalgunha das probas que organizades. Moi feliz
Saudos
Moutinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/07
0 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Out 2007, 23:57
Asunto:

Para alem de provas de Trail eu tambem estou integrado em organizações de provas de Orientação.
E em 2008 organizamos o Campeonato Mundial de Veteranos e isso é uma agenda muito cheia.
Como é a 1ª edição da Geira Romana não comparamos com a agenda das provas que haviam em Galiza.
Contudo deixo aqui algumas considerações acerca da Geira Romana

1 - Tu vais correr 45 kms dentro de um Monumento Nacional e Candidato a Patrimonio Mundial da UNESCO.

2º Vai ser usado o sistema electronico do Sport Ident para control, nunca utilizado en Galiza para provas deTrail ou montanha.

3º Ã? uma prova em linha, com toda a espetacularidade que tem estas provas.

4º A beleza do Percurso é deveras grandiosa.

5º A estrada romana é uma obra de engenharia monumental.

6º O Asterix estava enganado afinal os romanos não eram loucos.

7º Terminas a prova num Balneario termal, podendo tomar banho nas suas aguas bem quentes e retemperadoras.


e muitos outros argumentos teria para te dizer que a tua participação nesta prova poderá ser um marco no teu curriculum desportivo.

Por mim conto contigo na prova.





[img]http://geira.cm-terrasdebouro.pt/Images%5CTema%203%5CPonto%201%5C800-600%5C07-(M18_19)-34.jpg[/img]

Jose Moutinho
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2007, 10:55
Asunto:

Como se nota que te gusta o que fas; que gañas, que ilusión e que presentación da proba.
Non dubido da expectacularidade de esta ultra trail, coñezo un pouco a zona e sei que vai ser das mellores probas do calendario, ocurre; e estou seguro que o entendes por ser un amante de este tipo de actividades; que a integral do Aquilianos tamén ten os seus bos argumentos para poder acudir a ela.
¡En fin! decisión complicada, que se tomara no seu debido momento.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2007, 21:40
Asunto:

Mira ti por onde coñezo cando menos parte dese percorrido, impresionante....o malo e que non puiden disfrutalo porque foron nos meus inicios de BTT e o ir medio afogado polo ritmo dos compañeiros non puden disfrutala......espero que nesta segunda oprtunidade poda acudir de novo.....tendes que ver a cor da auga nese cachón que se ve nunha foto...........por certo a carreira de Esgos case seguro que a cambiamos de fechas........non esquezas manternos informados Moutinho que e unha opción moi fermosa.......
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Xov, 13 Dec 2007, 8:48
Asunto:

HUY..., QUÃ? PELIGRO!!!!... Al CarSantiago ya le entró por el ojito derecho y lo que es peor por el izquierdo también.... Silbar Silbar

Sois tod@s uno@s liantes..... !!!!

Fema, el que más...... Demo sorrindo

PD. Creo que además en el balneario ese :o), donde remata la carrera, se come muy bien... Disimulando
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Xov, 13 Dec 2007, 10:18
Asunto:

Marola eu pasei un fin de semana no balneario de Lobios e pódoche asegurar que se come de maravilla.
Se agora tamén se apuntan os do CarSantiago imos ter un problema cas prazas para a Geira, porque creo que este ano ao ser o primeiro non teñen previstas moitas prazas ... Rezar
Saudiños.
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Ven, 28 Dec 2007, 14:21
Asunto:

Bueno ando dándole vueltas a participar en esta carrera. La verdad es que mi capitán de equipo (Fema) me obliga a participar en esta prueba si quiero formar parte de su equipo el año que viene :lol:. Y buscando buscando encontre este foro portugues donde Moutinho habla mucho y con muy buenas imagenes de esta prueba.



www.omundodacorrida.co...php?t=3759

Aviso el que entre en esta web lo hace bajo su responsabilidad, yo no me considero responsable de que se pase desde el día que entre hasta el uno de junio deseando participar en esta prueba. Quedais avisados.

Saludos a todos.

P.D. Este tema debía de ponerse en el apartado normal ya que mucha gente no entra en montaña y me parece que es muy recpomendable esta prueba. Bueno mejor que siga en montaña y asi se entera menos gente Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo , como diria Piti es broma.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos