Foros ›
Autor
Mensaxe
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 13 Mar 2017, 17:33
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Nada de NM (Necesita mejorar) pero si MMP. 37 y pico nada menos. Esos tiempos en mi calculadora ya no salen. A mi ya se me escapan de la lógica. Aplauso . Veo que un día inmejorable en Porriño. Enhorabuena. Me alegro de que disfrutaseis.
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Mar 2017, 18:08
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Enhorabuena Óscar Aplauso Aplauso

Seguro que con los 60 kgs del año pasado harías sub37 sin problema.

A seguir así crack Guiño
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Lun, 13 Mar 2017, 21:39
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Voolare, oooh ohhh, .... Moi feliz
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 14 Mar 2017, 18:57
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Mejor que pese más. Dejadlo así. Que si no a esos ritmos sale volando, despega y se lo lleva el viento. Ríndose
mateotn

Maratoniano
Maratoniano
27/11/13
0 Carreiras
1524 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 14 Mar 2017, 21:37
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Este es una bestia parda, os lo digo yo. Sin casi entrenamiento, al menos con continuidad, se pega estas marcas. Si hiciese lo mismo que yo se ponía en 35 pelados.
Ánimo Sanmikel, que aún hay mucho en esas piernas. Ya verás como hay solución para la rodilla!!
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Mar 2017, 22:00
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Enhorabuena por esa marca. Estoy de acuerdo con Mateo, con un poco de continuidad haces 35 minutos.
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Mér, 15 Mar 2017, 12:09
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Noraboa Óscar!!! Como xa dixeron todos, os ritmos aos que es capaz de correr cos entrenos que fas, é espectacular! A ver se eses problemas de nocello rematan e podes probar o corpo con algo de continuidade como dixo corredor101.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 15 Mar 2017, 13:51
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas a todos por as felicitacións e os ánimos.
Tamén por avivar esa chama para que entren máis, e deixe de ser un "vago".
A medio prazo non vexo de ningún xeito poder entrenar con asiduidade. O traballo non mo permite, e con dúbidas gaña a familia a entrear.
Sen contar claro cando me doe de verdade o xeonllo, que quita as gañas de facelo.

De todos xeitos prometo intentalo, sempre e cando mañan o traumatólogo despois de ver o Resonancia non me de malas noticias.
Volto a reiterear o agradecemento que me dades, da ánimos e forzas nos momentos onde todo parece que se quere ir por o desagüe.

Por o demáis esta semán fixen o que puiden, pero saín.

A semán pasada rematou con 55km, que os considero moi bos.

Luns 13,
por Castrelos, 52 minutos moi tranquilos, 10k.
As pernas relativamente ben, moito mellor que despois de facer unha media, que acabo case 6 días fastidiado.

Martes 14, 40 minutos por Samil.
Era o tempo máximo que tiña, así que foi tranquilo.
3km a 4:35
7 cambios de ritmo de 1min (1 a 3:40/3:50, 1 min a 4:30)
2km subindo Avda Europa, relaxado, 5:10
En total 9km.

Intentaremos hoxe tamén sair, pero o vexo difícil.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 21 Mar 2017, 16:07
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Vamos actualizando...
Mércores descanso, obrigado por traballo.
Xoves, descanso obrigado por traballo.
Xoves a mañan visita o traumatólogo, para ver os resultados da Resonancia.
Me despachou en 5 minutos, Non se ve nada apreciable de gravidade, que parce unha leve crondropatía de nivel 1, que siga correndo, que evite o banco de cuadriceps, que evite ter o xeonllo doblado, e correndo que é xerundio, non mo dou pe case nen a preguntar.

A verdade e que non quedei convencido e así llo dixen, pero que na resonacia todo o demáis está ben. Alá marchando. Por si acaso pedín a resonancia para levarma, e quizais ir por ahí mostrándoa os catro ventos para ver se alguén saca algo.

O carallo, pero o correr me doe, é o andar...
Xa da igual, por o menos podo correr non mo prohibiu ningún dos dous que fun.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 21 Mar 2017, 16:13
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Venres a mañan, marcho de Viaxe por o Norte, levanteime cedo e fixen un trote de 30m, 6 km a rimto de 4:50. Despois viaxe.

Sábado a Máñan, en Santillana del Mar.
Repito procedemento, me levanto cedo, para ir trotar uns 30 min, qu o final se voltaron en 64.
Marchei ata as covas de Altamira, e como me sobraba tempo, se me dou por dar unha volta, que sen darme conta, me perdín literamente, e tiña que estar no hotel para saír a toda presa.
O final de volta por o andado, a toda leche. Fixen 3 km en subida a 4:30 ou así, e depois 2 km baixando a 3:30 máis ou menos.
O que se ia ser unha saída curta e cómoda se convirtiu en un bo entreno, con bronca e susto final.
En Galicia sempre temos varios camiños que nos levan o memos sitio, parece que en Sántander non.

Domingo me levantei sen gañas, a semán rematou con 38 km.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 21 Mar 2017, 16:15
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Luns, depois da viaxe de regreso, me fun a Castrelos, a rodar, e acompañei a FonVigo e Carlos, en total 57m, a 4:55 ou así. 11.5 km.
As pernas non daban depois do viaxe. Tanto que acabei reventado. Así é que hoxe non podo conmigo, e parece que teño un proceso catarral enriba, os mocos non me deixan. Intentarei dentro dun rato ir corre algo.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 22 Mar 2017, 19:48
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Martes 21, aproveite un oco que tiven a tarde e fun ata a Zoado Bao e Samil.

2 km de quecemento
5km en progresión. 4:03 4:02 3:56 3:52 3:42 e 1 minuto a 3:35, para completar 20 minutos por debaixo de 4:00
2.5 km moi tranquilos a 5:10 ou así.
1km a 3:30
2.5 km de volta a calma en subida.

En total 59m e 13k.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 24 Mar 2017, 12:14
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

En Coruña me soltaste una trola no? Nono Porque veo que la retirada ha sido hacer MMP y mejores entrenamientos. Me imagino que todo ira mejor y tienes mejores noticias lo cual te permite seguir superándote. Me alegro.
Saludos
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 27 Mar 2017, 10:14
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas Tintín por aportar cordura e un punto de vista distinto neste foro.
Me encantaría decir que che mentín, pero non de todo. Teño pensado baixar o pistón, aínda que agora xa teño un diagnóstico claro, teño que reflexionar e ver que fago, e como mo tomo de aquí en adiante..

Semán descafeinada de entreno e sensacións raras.
Mércores e xoves non puiden entrear.

Venres, por Castrelos, 63 minutos tranquilos, de 5:00 a 4:30, rematando con 1 km a 3:47. Con FonVigo e Xan. Unhas lixeiras molestias no xeonllo dereito.

Sábado, saín a trotar, e tiven que dar volta. Fixen 4km, pero despois de 1km paraba pois tiña un pinzamento no xeonllo esquerdo (o bo, o que non teño malo), e me voltei para a casa..

Domingo, quedei para facer unha rodaxe con FonVigo, as 9:00 por parte do recorrido da Vig-Bay. Na ida non encontramos a case ningúen, pero a volta moitísimos corredores.
18km en total, donde o xeonllo esquerdo doía o seu. Parecía como se fose o tendón rotuliano. Houbo un rato onde estiven tentado en parar, pero aguantei, pois quería chegar a casa en hora.
A semán remata con 59km.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 30 Mar 2017, 8:36
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Luns o fisio por unha dor no xeonllo bo.
Martes descanso.
Mércores proba de trote e series por Castrelos.
3k de quecemento, sendo o úlitmo con cambios de ritmo a un ritmo 4:45 4:27 4:17

7x1000 a rimto controlado de 3:50 con 1min a trote. 3:56 3:49 3:50 3:50 3:50 3:46 3:43, recuperación trotando a 5:00 aprox
1 k a ritmo patatero.
As primerias ben, as úlitmas costaron máis, ainda que non fun a tope, pois so quería ver a sensación de apretar un pouco máis.
Non teño continuidade e iso vai pasar factura na Vig-Bay, este ritmos son imposibles para o Domingo.
Dor no xeonllo "bo", parece que todo se repite, a ritmos rápidos case non me entero, pero a ritmos lentos teño un dor punzante.
Total 11.6 km. ppm 155 ppMax 180


Última edición por sanmikel o Xov, 30 Mar 2017, 9:58; editado 1 vez





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos