Foros ›
Os 100 do 2017 - A primeira proba de 100km en 24h en Galicia
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ITBS

Novo foreiro
Novo foreiro
28/03/14
58 Carreiras
4 Mensaxes
Barbanza - Sar
Respostar citando Envío Mér, 15 Feb 2017, 18:05
Asunto: Os 100 do 2017 - A primeira proba de 100km en 24h en Galicia

Os 100 do 2017: Primeira proba de 100km en 24 horas en Galicia, agora na súa 4ª edición. Organizado polos International Trekkers Barbanza Sar (ITBS).

CARREIRA (ULTRATRAIL) ou ULTRANDAINA

Saída de Noia o 24 de xuño de 2017 ás 16h, cun percorrido de 100km por corredoiras, pistas e camiños polos concellos do Barbanza: Noia, Son, Ribeira, Pobra do Caramiñal, Boiro, Rianxo e Lousame, para regresar, tras 100km a Noia nun tempo máximo de 24 horas. Subida acumulada de 3.330 m. Haberá 10 avituallamentos, incluíndo o famoso xantar de confraternización participantes - voluntarios en Noia.

Nas modalidades de Ultraandaina ou Ultratrail (sen retencións). É unha proba non competitiva, pero os que cheguen terán diploma co tempo empregado e medalla de finisher.

Máximo de inscritos
: 300. O 8 de febreiro abriuse o prazo de inscrición e nunha semana xa se cubriron o 50% de prazas. Coste da inscrición: Ata o 31 de marzo, 50€ na web.
A partir do 31 de marzo e ata o 10 de xuño, se quedan prazas, o coste será de 75€. Pagamento por PayPal.

Máis info en http://itrekkers.org/2017/ e no noso Facebook.

Podes ver o vídeo do ano pasado en


Perfil da proba:


Mapa da proba:


Cartel:

Josekioto

Maratoniano
Maratoniano
29/12/12
0 Carreiras
321 Mensaxes
BOIRO
Respostar citando Envío Xov, 16 Feb 2017, 21:26
Asunto: Re: Os 100 do 2017 - A primeira proba de 100km en 24h en Galicia

apuntado que el año pasado no pude estar por lesion .
organizacion de 10
netodovaleije

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/14
3 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Mar 2017, 7:16
Asunto: Re: Os 100 do 2017 - A primeira proba de 100km en 24h en Gal

Ali estaremos na Saida.......(outra cousa e na chegada)jajjajajjj.
Canto mais busco sobre esta aventura....,mais me tarda en chegar... Angel
netodovaleije

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/14
3 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Mar 2017, 10:47
Asunto: Re: Os 100 do 2017 - A primeira proba de 100km en 24h en Gal

Todos aqueles q xa foron....que vaian poñendo anecdotas e consellos.. .para ir.estudiando a situacion!!!jajjajajajaja Confuso
osovan

Novo foreiro
Novo foreiro
18/08/14
16 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Mar 2017, 11:43
Asunto: Re: Os 100 do 2017 - A primeira proba de 100km en 24h en Galicia

Ahí ahí! a subida máis larga case ao final da andaina... pa matarvos! jajaja


Última edición por osovan o Mér, 08 Mar 2017, 11:59; editado 1 vez
osovan

Novo foreiro
Novo foreiro
18/08/14
16 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Mar 2017, 11:58
Asunto: Re: Os 100 do 2017 - A primeira proba de 100km en 24h en Gal

netodovaleije escribió:
Todos aqueles q xa foron....que vaian poñendo anecdotas e consellos.. .para ir.estudiando a situacion!!!jajjajajajaja Confuso
Eu fun dous anos e foron totalmente distintos. O primeiro fixera moitísimo calor (creo recordar que fora o día máis caluroso do ano), e o ano pasado fixera moitísimo vento andando polos Chans do barbanza.
O meu primeiro ano collerao moi confiado e tiven varios fallos:
-Fun ao ritmo dun amigo, que ten perna máis larga e funme cansando pouco a pouco.
-Non parei o suficiente en cada avituallamento (igual collía algo de comer, beber e seguía, non estaba nin 5 minutos)
-Parei demasiado na cea; estiven case 1 hora e despois fíxoseme moi larga a seguinte etapa, pesábame todo.

Eses foron os meus erros, e o ano pasado, tendo eso en conta fun moi cómodo durante toda a andaina. Iba ao meu ritmo, en moitos tramos fun eu solo, pero iba cómodo. Paraba uns 10 minutos en cada avituallamento (comer tranquilo, beber, falar un pouco) e na cea estiven uns 30 minutos como moito, o cal me axudou a recuperar forzas sin enfriar demasiado.

Se non fora que no km 70 esguincei ao pisar unha pedra solta, creo que podería chegar sin problemas.
netodovaleije

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/14
3 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Mar 2017, 17:42
Asunto: Re: Os 100 do 2017 - A primeira proba de 100km en 24h en Gal

osovan escribió:
netodovaleije escribió:
Todos aqueles q xa foron....que vaian poñendo anecdotas e consellos.. .para ir.estudiando a situacion!!!jajjajajajaja Confuso
Eu fun dous anos e foron totalmente distintos. O primeiro fixera moitísimo calor (creo recordar que fora o día máis caluroso do ano), e o ano pasado fixera moitísimo vento andando polos Chans do barbanza.
O meu primeiro ano collerao moi confiado e tiven varios fallos:
-Fun ao ritmo dun amigo, que ten perna máis larga e funme cansando pouco a pouco.
-Non parei o suficiente en cada avituallamento (igual collía algo de comer, beber e seguía, non estaba nin 5 minutos)
-Parei demasiado na cea; estiven case 1 hora e despois fíxoseme moi larga a seguinte etapa, pesábame todo.

Eses foron os meus erros, e o ano pasado, tendo eso en conta fun moi cómodo durante toda a andaina. Iba ao meu ritmo, en moitos tramos fun eu solo, pero iba cómodo. Paraba uns 10 minutos en cada avituallamento (comer tranquilo, beber, falar un pouco) e na cea estiven uns 30 minutos como moito, o cal me axudou a recuperar forzas sin enfriar demasiado.

Se non fora que no km 70 esguincei ao pisar unha pedra solta, creo que podería chegar sin problemas.

Amarelle83

Maratoniano
Maratoniano
5/11/14
38 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Mar 2017, 20:58
Asunto: Re: Os 100 do 2017 - A primeira proba de 100km en 24h en Gal

Eu fun o ano pasado, para min aparte do nordés q fixo, o peor foi os tramos en solitario na madrugada, sobre todo cando levas 75km e che empeza a rondar de todo pola cabeza... quedome co subidon que che da nos últimos 5km, no meu caso a pesar da dor, ata puiden acabar a ritmo do comezo de carreira
netodovaleije

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/14
3 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Mar 2017, 5:44
Asunto: Re: Os 100 do 2017 - A primeira proba de 100km en 24h en Galicia

Unha cousa teñoa clara....mais q regular cas pernas...hai q regular ca cabeza!!!jajajjajjajajj.
Pero bueno...polo menos hai q tentalo..
Ali estaremos na saida,e..a ver como vai a cousa...
Aventura40

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/04/09
0 Carreiras
85 Mensaxes
Coruña
Respostar citando Envío Ven, 10 Mar 2017, 16:43
Asunto: Re: Os 100 do 2017 - A primeira proba de 100km en 24h en Gal

Yo echo de menos poder entrenar sobre el recorrido real. No acabo de entender porqué (una vez que ya estoy inscrito) la organización no facilita el track (con tiempo suficiente) para ello. Supongo que puede haber gente que "haría trampas" (el día de la prueba) recortando el recorrido, algo que no acabo de entender porque no es una competición.

Estoy intentando hacerlo "a ojo" a partir de los mapas que han facilitado,porque creo que el tramo que me va a tocar hacer de noche lo debo haber explorado de día y SIN ritmo de competición, para saber dónde y como regular.

Este domingo (12-3) voy (vamos) a intentar hacer la 3ª etapa, si encuentro el camino serán unos 32 km (ida y vuelta). Si no lo encontramos algo más....

Mientras tanto, entreno en recorridos cerca de casa (p.ej en un circuito de diseño propio de 26 km, con 1250 mts de desnivel en ambos sentidos).

Un primer test (para ver si el entrenamiento va bien) lo tendré en la primera de 50 km de la temporada el 1 de abril.

Lo complejo es plantear "cómo" entrenar (pese a los consejos de Ferreiro2008). Tras haber terminado 5 de 50 km en 2016 (y otra casi), creo que algo de fondo ya tengo. Suelo entrenar siempre que puedo con otro compañero (vamos juntos en las andainas que coincidimos. No vamos a las mismas por motivos laborales). Este año en vez de tiradas largas de 35 a 45 km (antes de la de Bisbarra do Sar) nos hemos propuesto entrenar desniveles, sin ir a ritmo competitivo. Planteamos hacer 2 pruebas de 50 km en abril (Padrón y Pontevedra). En Semana Santa rutas largas de montaña en Trevinca (desniveles). En mayo una de 60 km (parte nocturna), y nuestro bucle de entrenamiento todo nocturno. A finales de mayo o principios de junio una de 80 km lineal (quizá el Camino Inglés desde Coruña, que conjuga carretera y pistas, con no mucho desnivel pero con posibilidades de avituallamiento (bares)). Y 15 días antes otra nocturna. O si nos vemos fuertes (y hay posibilidades laborales, ya que el sábado es laborable y no se pueden pedir todos...) intentar hacer Aquilianos a principios de junio.

¿Qué os parece nuestro Plan "de entrenamiento"???

Saludos
osovan

Novo foreiro
Novo foreiro
18/08/14
16 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Mar 2017, 16:54
Asunto: Re: Os 100 do 2017 - A primeira proba de 100km en 24h en Gal

Aventura40 escribió:

¿Qué os parece nuestro Plan "de entrenamiento"???

Se fas todo eso, non creo que teñas problema en acabalo. Vas chegar con ritmo e moi bo fondo jeje.

Eu vou ir á de Padrón; se podo, á de Pontevedra, e depende como chegue, á das terras de altamira. Con esas 3 pensei que chegaba, pero vendo o teu entrenamento, o meu é un simple paseo Ríndose

Ah, e os últimos anos, recordo que o track coa ruta enviárono por email o 13 de Xuño, e como ben dis, pareceme demasiado tarde, e impide poder facer algún que outro tramo.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Mar 2017, 17:00
Asunto: Re: Os 100 do 2017 - A primeira proba de 100km en 24h en Gal

Boas, persoalmente vexo a proba de 80 kms moí cerca da data dos 100.
Se recomenda que as tiradas longas non sexan de unha distancia superior a metade da distancia da proba que teñas como obxetivo.
Podías completar con algo de calidad (series,....) e sesións de forza no gimnasio ou na casa.
Tedes bastantes trails de 40 kms que tamén os poderíades usar como entreno tanto por distancia como por desnivel.
Un saudo e ánimo ca preparación.
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Ven, 10 Mar 2017, 19:32
Asunto: Re: Os 100 do 2017 - A primeira proba de 100km en 24h en Galicia

O plan pareceme supersobrado. E mais se o cumplides podes dar tralla pareceme a min. Eu farei 50km andar sabado e 30 correr o domingo esto 5 semanas antes, a cuarta baixo e 3 semanas antes unha proba de 63 montaña e domingo 15/20 km andando llanos e moi tranquilo... a partir de ahí baixo progresivamente para chegar en plenas condicions

Pero creo que co teu plan vas moi ben entrenado. Saudos e sorte nos entrenos
Aventura40

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/04/09
0 Carreiras
85 Mensaxes
Coruña
Respostar citando Envío Ven, 10 Mar 2017, 20:59
Asunto: Re: Os 100 do 2017 - A primeira proba de 100km en 24h en Gal

Rufino escribió:
Boas, persoalmente vexo a proba de 80 kms moí cerca da data dos 100.
Se recomenda que as tiradas longas non sexan de unha distancia superior a metade da distancia da proba que teñas como obxetivo.
Podías completar con algo de calidad (series,....) e sesións de forza no gimnasio ou na casa.
Tedes bastantes trails de 40 kms que tamén os poderíades usar como entreno tanto por distancia como por desnivel.
Un saudo e ánimo ca preparación.

Gracias Rufino

Como sólo hemos hecho de 50 km, por eso nos queremos probar en una distancia de 70 a 80 km. a partir de esa distancia empezarán realmente los problemas (si los hubiese).

Hago algo de gimnasio por la semana.

Los trails de 40 km no me valen porque son para correr, y nosotros caminamos. Me valen los recorridos (si el track está bien grabado). Las de 50 en 2016 estabamos entre 10:10 y 10:40, por lo que, de terminar, andaremos cerca de las 23 h.

En noviembre ya hicimos el Camino inglés desde Coruña en 2 etapas (35+42 km) con peso (mochila de peregrino).

osovan escribió:

Ah, e os últimos anos, recordo que o track coa ruta enviárono por email o 13 de Xuño, e como ben dis, pareceme demasiado tarde, e impide poder facer algún que outro tramo.

Gracias osovan.

En lo del track coincidimos.

Por mucho que Ferreiro 2008 recomiende:

Cita:
Estudia bien el recorrido, el pronóstico del tiempo y la ropa que puedes necesitar en él, teniendo en cuenta que por el día hará mucho calor y por la noche refrescará. Piensa bien lo que vas a dejar en cada mochila del recorrido para tener que cargar con la menor cantidad de cosas posibles durante la marcha.

En sólo 15 días es muy complejo estudiar el recorrido sólo sobre el mapa.

Mi idea es llevar unas zapatillas al salir (hasta la cena en el km 40), y luego por la noche llevar unas botas de media caña (que son las que siempre usé en las de 50 km) porque de noche al no ver el pie (y el tobillo) prefiero tenerlo más protegido. Si puedo tener otra bolsa para cambiar de nuevo el calzado para después de amanecer, mejor. Si no sigo con las botas.

Entiendo que a los corredores les extrañe lo de las botas, pero me encuentro más cómodo y seguro. Pero si nos obligan a cruzar ríos (como en algunos trails, metiéndonos hasta sabe dios dónde: muslo, etc), cosa que es imposible de preveer si no conocemos el recorrido, va a ser un handicap.

Saludos
Polbotrail

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/01/16
1000 Carreiras
332 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Mar 2017, 22:05
Asunto: Re: Os 100 do 2017 - A primeira proba de 100km en 24h en Gal

Aventura40 escribió:
Rufino escribió:
Boas, persoalmente vexo a proba de 80 kms moí cerca da data dos 100.
Se recomenda que as tiradas longas non sexan de unha distancia superior a metade da distancia da proba que teñas como obxetivo.
Podías completar con algo de calidad (series,....) e sesións de forza no gimnasio ou na casa.
Tedes bastantes trails de 40 kms que tamén os poderíades usar como entreno tanto por distancia como por desnivel.
Un saudo e ánimo ca preparación.

Gracias Rufino

Como sólo hemos hecho de 50 km, por eso nos queremos probar en una distancia de 70 a 80 km. a partir de esa distancia empezarán realmente los problemas (si los hubiese).

Hago algo de gimnasio por la semana.

Los trails de 40 km no me valen porque son para correr, y nosotros caminamos. Me valen los recorridos (si el track está bien grabado). Las de 50 en 2016 estabamos entre 10:10 y 10:40, por lo que, de terminar, andaremos cerca de las 23 h.

En noviembre ya hicimos el Camino inglés desde Coruña en 2 etapas (35+42 km) con peso (mochila de peregrino).

osovan escribió:

Ah, e os últimos anos, recordo que o track coa ruta enviárono por email o 13 de Xuño, e como ben dis, pareceme demasiado tarde, e impide poder facer algún que outro tramo.

Gracias osovan.

En lo del track coincidimos.

Por mucho que Ferreiro 2008 recomiende:

Cita:
Estudia bien el recorrido, el pronóstico del tiempo y la ropa que puedes necesitar en él, teniendo en cuenta que por el día hará mucho calor y por la noche refrescará. Piensa bien lo que vas a dejar en cada mochila del recorrido para tener que cargar con la menor cantidad de cosas posibles durante la marcha.

En sólo 15 días es muy complejo estudiar el recorrido sólo sobre el mapa.

Mi idea es llevar unas zapatillas al salir (hasta la cena en el km 40), y luego por la noche llevar unas botas de media caña (que son las que siempre usé en las de 50 km) porque de noche al no ver el pie (y el tobillo) prefiero tenerlo más protegido. Si puedo tener otra bolsa para cambiar de nuevo el calzado para después de amanecer, mejor. Si no sigo con las botas.

Entiendo que a los corredores les extrañe lo de las botas, pero me encuentro más cómodo y seguro. Pero si nos obligan a cruzar ríos (como en algunos trails, metiéndonos hasta sabe dios dónde: muslo, etc), cosa que es imposible de preveer si no conocemos el recorrido, va a ser un handicap.

Saludos

Valiente MARRÓN le ha caído a la organización de esta prueba contigo. Muro Muro





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos