Foros ›
Meia Maratona de Viana (22/01/2017)
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xan 2017, 10:44
Asunto: Re: Meia Maratona de Viana (22/01/2017)

RubénB. escribió:

PD:Mucho se debian estar jugando todos los que en el primer km decidieron correr por la carretera paralela al circuito. ..en fin...

O mesmo que se xogan os que van facer 2 horas e se poñen diante.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xan 2017, 11:05
Asunto: Re: Meia Maratona de Viana (22/01/2017)

Undécima participación en Viana, e ogallá podamos seguir indo moitos máis anos.
Como ven dicides tod@s, unha magnífica carreira en todolos aspectos, cada ano procuran mellorar.
Eu ia ca expectativa de disfrutar da carreira, poñendome como obxetivo correr por debaixo de 4'30", cando fun para a saida máis de 10 minutos antes, xa non había onde poñerse (a antelacion na colocación é algo moi habitual en Portugal), tardei case que 50 segundos en pasar polo arco, e caseque un Km. en coller o ritmo desexado o primeiro Km, foi o máis lento en 4'39, pero ainda quedaba moita carreira. Despois xa empecei a marcar todos os Kms. ao ritmo pactado.
No km 2 collín a uns compañeiros de equipo, que iban ir mais ou menos ao meu ritmo, estiven algo máis dun Km. con eles pero como ralentizaron a marcha, tirei para adiante e fun marcando todos os Kms, ao ritmo fixado.
Pasei polo 10 en algo máis de 44 polo meu crono, así que se non acusaba a falta de Kms. ia no plan fixado.
Costoume un pouco o Km. de volta con tanta subida, e a partir de ahí xa non fun tan fino, e o que sempre se me fai duro son os Kms. de volta pola autovía, pero ao chegar ahí xa queda pouco.
Ao final cheguei agotado muscularmente, pero contento con facer 1h33'23" polo meu crono, que ainda que é a miña pior marca aqui, non estou para moito máis.

Un saudo e agardando pola XX EDICIÓN NO 2018.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 23 Xan 2017, 13:06
Asunto: Re: Meia Maratona de Viana (22/01/2017)

Como siempre,carretón en viaja,de las fijas del calendario, por el antes,durante y después

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
RubénB.

Maratoniano
Maratoniano
13/12/15
20 Carreiras
142 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xan 2017, 14:38
Asunto: Re: Meia Maratona de Viana (22/01/2017)

Amina escribió:
RubénB. escribió:
Para nada,para nada...yo ya digo, me voy encantado...es por poner alguna pega...me pareció espectacular...por cierto, sabéis de algún enlace con fotillos?

Hola Rubén,

He visto que en el Facebook del evento hay varias personas compartiendo fotografías: www.facebook.com/event...discussion

Genial, muchas gracias!!!
RubénB.

Maratoniano
Maratoniano
13/12/15
20 Carreiras
142 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xan 2017, 14:42
Asunto: Re: Meia Maratona de Viana (22/01/2017)

Kurty escribió:
RubénB. escribió:

PD:Mucho se debian estar jugando todos los que en el primer km decidieron correr por la carretera paralela al circuito. ..en fin...

O mesmo que se xogan os que van facer 2 horas e se poñen diante.

Pois si...igual de mal ambos!!(opinion persoal)
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xan 2017, 16:29
Asunto: Re: Meia Maratona de Viana (22/01/2017)

RubénB. escribió:
Kurty escribió:
RubénB. escribió:

PD:Mucho se debian estar jugando todos los que en el primer km decidieron correr por la carretera paralela al circuito. ..en fin...

O mesmo que se xogan os que van facer 2 horas e se poñen diante.

Pois si...igual de mal ambos!!(opinion persoal)

Estou contigo. E máis nunha carreira coma esta que non se caracteriza por ter un perfil favorable e sendo tan multitudinaria os atrancos de saida vanse a ter salvo que te coloques moi ben.

Eu son máis de carreiras de menos xente, pero ésta é unha das imprescindibles da miña axenda.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Feb 2017, 19:40
Asunto: Re: Meia Maratona de Viana (22/01/2017)

Estiven vendo varios videos da meia e neste en concreto, din que asistimos case que 800 galegos.
Sabía que íamos moitos galegos, pero non contaba que foxemos case a 3ª parte.

www.youtube.com/watch?v=fvkHgKKzExM





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos