Foros ›
Autor
Mensaxe
fibraroja

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/01/06
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 04 Feb 2017, 18:37
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Anonadado quedo eu, manda caballo, a Manuela Machado esa debe ser unha machista de carallo, a quen se lle ocurre dar premios a 25 primeiros homes e 10 mulleres, seguro non correu unha carreira na sua vida Avergonzado
Non te van contestar yomismo, calarán agora como calaron en todos estes últimos anos que sendo a premiacion igual non dixeron nin pio, eso sí, cobrar cobraron os premios que lles corresponderon, moi coherente, eso se chama obrar en consecuencia, e algunas destas ilustres son abanderadas nas redes sociais desta protesta.
O carallo e que esta liada montouna un do pueblo, que casualidade. Da que pensar
Bueno, eu tamén deixo o tema que tampouco me vai a vida nel.
Disfrutade da carreira e sorte, para o ano xa aprendéchedes.
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 04 Feb 2017, 20:14
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Eu nunca creo que correxir un erro sexa unha baixada de pantalóns.
Grazas a todas as personas que confían en que entrenamos tanto as mulleres como os homes, grazas a quenes respetan o esforzo incluso das avoas ( eu xa teño edade de poder selo e sigo correndo). Creo que hai homes da mesma edade que eu que moi frecuentemente chegan en postos moi destacados. Non vou decir postos respetables porque considero respetables todos os postos ( non parece que a todzo o mundo lle pase o mesmo).
Grazas a quen debate con respeto sexa cal sexa a sua opinión.
O meu obxetivo nesta carreira dadas as caracteristicas era facer MMP ( pensaba deixar o bastón na casa). Dados os últimos comentarios creo que vou cambiar o obxetivo e intentar acopio económico para retirarme de traballar e dedicarme en exclusiva ao atletismo que dado o favorecidas que estamos as mulleres creo que está feito
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2017, 8:05
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Me encanta correr esta carrera de Padrón.

No sé si es porque la considero el germen de todo lo que significa esta página de "Correr en Galicia".

El que sea llana o no, a mi eso me da igual, es más prefiero que haya alguna cuestecilla con su consiguiente bajada, lo necesito, porque en las llanas el motor diésel va siempre revolucionado y acaba calentándose.

Tengo intención de ser de la partida porque para mi durante muchos años, esta era la primera carrera del año, ya que prácticamente no había más antes
Mr. Green

Gracias por seguir organizando algo así.....

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
chupilla

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/03/13
4 Carreiras
138 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2017, 18:55
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Buff...como está el tema de la" igualdad"......Pués si tanta igualdad se pide,que los cajones también sean con igualdad,si el primer cajón es sub 38,que lo sea para ambos sexos,y así sucesivamente con el resto de los cajones.¿O es que en este caso la igualdad de sexos no vale?...en fín,país de pandereta....
Larpeirogorxon

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/08/13
50 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2017, 23:33
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Pues en mi humilde opinión la organización ha tomado la decisión correcta en función al ruido que se estaba generando en las redes sociales. Mejor rectificar a que te tilden de machista o discriminador. No es bajarse los pantalones... es ahorrar se problemas. Repito, en mi humilde opinión.
Por otra parte, considerando el razonamiento que hacía un compañero en base a la participación del año pasado: una de cada cuatro mujeres llevaría premio por uno de cada diecisiete hombres, yo no veo esa discriminación. Esas cifras también hay que valorarlas.
Para mi combatir la discriminación es otra cosa. Pero cada uno que luche las batallas que desee.
Tripito: en mi humilde opinión, cada cual que opine lo que estime conveniente.
kun71

Novo foreiro
Novo foreiro
18/09/10
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2017, 14:06
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Bos días, o que creo que non hay que perder é o espiritu da carreira, sobretodo nos corredores populares nos que eu me atopo. Temos que disfrutala e pedir que a organización en colaboración co concello segan facendo o esforzo por que disputese tódolos anos. Gracias a todos os que a organizan. Eu espero poder estar na liña de saida. Saudos a todos.
fibraroja

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/01/06
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2017, 16:51
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Pasados unos días e con tempo para reflexionar con esta liada que montaron a verdade e que o Concello de Padrón gasta unha pasta de carallo nesta carreira, agora 100 euriños mais ca.... bueno, vouno deixar en correción Silbar
Dentro de pouco fan outra carreira, a de Pascua. Quizais baixo a miña opinión deberían de pensar en conformarse cunha sola carreira. A de Pascua por ser unha superclasica non pode perderse, pero esta de 10 km penso que e prescindible, e a aforrarse moitisimos cartos e problemas, ainda q sei aue todo se fixo ca mellor intención. Seguro poden invertir así en outras actividades. Xa se demostrou os problemas que poden surgir e a verdade que non merece a pena. Mirei con mais detalle polo Facebook os comentarios desta protesta e está dende a que empezou a relacionar o debate dos premios cas mortes de moitas mulleres por violencia machista Sorprendido , ou o que aproveitou para criticar os avituallamientos e non sei cantas historias mais que non viñan a conto.
En fin que fagan o que queiran pero xa saben o que hai. Alo menos que quiten os cartos que fagan o que fagan xa ninguén vai quedar contento. O agradecemento que van levar xa saben cal é. Bueno, sorte e que sala todo ben
Carreiras_Padrón

Organización
Organización
16/01/17
0 Carreiras
91 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Feb 2017, 22:00
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Todos aqueles atletas federados que queirades participar no Campionato Galego de 10Km en ruta, podedes realizar a vosa inscrición a través do sistema online na web da RFEA (https://isis.rfea.es/sirfea2/) ata as 20:00 horas do martes 14 de Febreiro do 2017.

Podedes consultar o regulamento completo no seguinte enlace:
http://www.atletismogalego.org/CIRCULARES/Circular%208-2017.pdf
copasdeyate

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/09
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Feb 2017, 0:48
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Bueno.

Eu serei da partida ó 100%. Dame igual que dean 10 ou 20 premios e me parece ben o que fixeron, inda que realmente dame igual, porque, ¿que carallo queremos? Andar perdendo o tempo con estas historias.
Cada un que mire para o seu: carreira de luxo, centos de persoas, circuito llano, agasallo, auga, froita , ... inscripción ridicula de 6 euros para o que che dan que é moito. Parar

Non perdamos tempo en criticar e aportemos algo ... felicitar a un Concello que fai 2 probas do que máis nos gusta.

Canto tempo libre temos ...
maka

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/01/14
0 Carreiras
108 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Feb 2017, 13:38
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Boas !!! Imos ter lebres? E os caixóns de saída como son? Que tempos en cada caixón? Grazas !!!
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5645 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Feb 2017, 15:13
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Yo según escuché si va a haber liebres y cajones de salida, pero bueno, q lo confirme la organización.
La carrera de Pascua es una superclásica pero está irá camino de serlo y no va a desaparecer Nono sino inicio yo mismo una protesta en Facebook Ríndose Guiño
Incluso lo de los premios debe seguir exactamente igual, si pueden darlos a los 30 primeros y 30 primeras que los den, sino hay presupuesto o hay que desviarlo a otras prioridades es otra cosa, que lo hagan en función de la participación o den menos cantidad, pero que no se pierda la simbología que tiene el popularizar y extender los premios económicos a muchos/as participantes. Mucha gente está en contra de los premios económicos (cada uno tiene sus razones), entre otras razones por su carácter elitista. No es por ponerme medallas Mr. Green Silbar pero cuando empecé yo con esta carrera y daba premios a los 100 primeros de la general (sin distinguir sexos) fue una gran alegría la aceptación que tuvo. Porque era dar premios a gente popular que nunca tuvo/tuvimos oportunidad de optar a un premio económico. Nadie se va a pelear por 10 ó 20 euros, porque casi es un premio simbólico, pero el hecho de "entrar en la pasta" tenía unas connotaciones especiales aunque sea como digo más simbólico que otra cosa, incluso de reconocimiento a tanto esfuerzo de gente que somos del montón. Y hay mucha gente que ni escribe en foros ni en el Facebook, pero sé que lo ve como yo, y eso me gustaría que tampoco desapareciera. Carreras que dan premios económicos a los 3 ó 5 primeros ya tenemos al resto, a la mayoría, en Padrón damos a los 30 primeros/as, es una de las señas de identidad de esta carrera y ójala, si el presupuesto lo permite, no se pierda nunca.
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 07 Feb 2017, 22:04
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Toume lembrando eu do posto 100 de certa persoa un ano polo pelos.
Non me refiro a min

You´ll never run alone
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5645 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Feb 2017, 23:29
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Un tal Gallego puede ser?? Ríndose
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Mér, 08 Feb 2017, 17:51
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

y todavía recuerdo, que el susodicho después nos invitó y todo a unas garimbas...
creo recordar con ayuda de la querida y añorada Piti, que también pillaba pasta.

todavía debo tener una foto por ahí, de aquel momento.

Cuando Arturito ya soñaba con ganar medallas en campeonatos y ya va superando todas las expectativas

es por todo ello, por esos recuerdos y más que la carrera de Padrón me encanta.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Carreiras_Padrón

Organización
Organización
16/01/17
0 Carreiras
91 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Feb 2017, 21:03
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Entramos na última semana de inscrición!!!

- Carreira popular, Padrón 10K: emesports.es/inscribirse/?race=3696
- Campionato de Galicia 10K en ruta: isis.rfea.es/sirfea2

Lembrade que todos corredores que participen no campionato de Galicia, e queiran optar ós premios, trofeos e agasallos da carreira popular, deberán inscribirse en ambas probas.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos