Foros ›
IV TRAIL DE CELA BUEU (15/01/2017)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 18 Xan 2017, 13:16
Asunto: Re: IV TRAIL DE CELA BUEU (15/01/2017)

Bos dias.

O domingo estuben participando no Trail de Cela. A verdad, cando rematei a proba (fun o ultimo) viña moi, pero que moi enfadado e estaba deseando chegar a casa para escribir aqui todo o que pensaba. Pero cando cheguei a casa, penseino mellor e decidin esperar dous ou tres dias para que a cabeza enfriara e asi escribir mais coherentemente pois en quente xa se sabe que se din cousas das que despois igual un se arrepinte pero que unha vez ditas xa pouco se pode facer.
Eu participara neste trail fai dous anos e marchara encantado, por eso este ano decidin volver.
Todo iba perfectamente hasta que chegado o km.20.2 onde habia un cruce que nos facia volver a meta polo mismo camiño da salida (km 2.8 da salida) resulta que a "persona" que deberia estar ali decidiu que pasaba do tema e que cada un se buscase a vida como puidese. E asi foi, segun fomos chegando a ese punto onde non habia indicacion para coller o camiño correcto de regreso a meta, todos os que chegamos desde que a "persona " se foi do cruce , fixamosnos nunha flecha que habia nun eucalipto que segun chegabamos quedaba as nosas costas e nos indicaba coller a izquierda. Pero resulta que esta flecha era a que indicaba o camiño a seguir pero desde a salida , e non o de regreso a meta. Pero como outra señal non habia fomos creo que dous os do Trail + a persona que viña cerrando+ calculo que unhas 60 ou 70 personas da andaina os que tomamos o camiño equivocado. O caso e que uns 100 metros mais abaixo dese cruce vin nun camiño a unha persoa coa chaqueta azul do club Corredoiras que supoño que deberia ser a que tiña que estar no cruce(non estou seguro se deberia ser esa persoa a que deberia estar no cruce ou non, pero supoño que si), e o tio non dixo nin "mu" deixounos seguir tranquilamente pola ruta equivocada. Cando levaba como un km xa andado dixenlle a pesoa que viña cerrando se esa era a ruta correcta porque eu desconfiaba, xa que a meta quedaba na direccion contraria a que nos levabamos e segun o meu GPS, quedabanos solamente 1.3 km para chegar a meta e seguindo asi a distancia seria moito mayor. Dixome que el ese tramo da ruta non a conocia pero que si que ibamos ben xa que estaban as marcas. E efectivamente , as marcas estaban pero eran as da salida, co cal cando xa levaba 2 km mais eu dixenlle que daba a volta que esa ruta que levabamos estaba equivocada. E asi foi dei a volta e funlle comentando a todos os grupos da andaina que iba encontrando e segun a miña opinion habia que dar volta que ibamos mal. E todos foron dando volta , e efectivamente ...ibamos mal. O final acabamos salindo a unha carretera por onde tivemos que ir uns 2 km para chegar a meta. Desde a organización mandaron coches para recollernos. Eu decidin seguir a pé ainda que xa non fose polo monte. E cheguei a meta en 4.18. Cheguei moi enfadado. Dende a organización viñeronme a pedir disculpas o cal se agradece. Cando cheguei, todavia habia fruta, barritas e auga. Lentellas non sei porque xa non me apetecian ca rabieta que tiña e cerveza non tomo co cal tampouco sei se quedaba.
Pois ben, esta foi a miña experiencia este ano no Trail de Cela, e desde aqui, se por casualidad o "sinvergüenza" que decideu abandonar o cruce por onde nos acabamos perdendo mais de 60 persoas, lee esto, que sepa que o que lle fixo os seus compañeiros de equipo non ten nombre. Seguro que levan un ano esforzandose para que todo salga ben e que todos marchemos contentos da sua proba e ben este personaje e decide que todo se vaia o traste. O resto do Club Corredoiras solo darlle animo para que sigan coa proba para diante, e que me perdonen por non estar mais simpatico o domingo o chegar a meta, pero as circunstancias foron as que foron.
Un saludo
Jorge Carreira.
Lete

Maratoniano
Maratoniano
13/09/13
0 Carreiras
135 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 18 Xan 2017, 14:57
Asunto: Re: IV TRAIL DE CELA BUEU (15/01/2017)

Para mín o único lunar. Eu cheguei o 109/180 é tampouco había ninguén polo que fixen como uns 300 m extra. Unha mágoa porque o demáis foi moi ben
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4694 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Xov, 19 Xan 2017, 12:00
Asunto: Re: IV TRAIL DE CELA BUEU (15/01/2017)

buenas,yo no tuve los problemas de jorge,no me perdí bueno,pero sí es cierto que había zonas un poco confusas,por lo demás,un trail divertido y corrible,felicitar a la organización por el trabajo.
por lo que me cuentan no había el desnivel que se anunciaba,algo que ya me pareció al acabar

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
mlestonf

Montañés
Montañés
23/01/13
0 Carreiras
456 Mensaxes
Muros de San Pedro
Respostar citando Envío Xov, 19 Xan 2017, 22:23
Asunto: Re: IV TRAIL DE CELA BUEU (15/01/2017)

Por lo que leo, una pena, el año pasado me pareció perfecto en todo.Ánimo a los organizadores
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1018 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Xan 2017, 9:39
Asunto: Re: IV TRAIL DE CELA BUEU (15/01/2017)

Boas, poís eu contento ca participación neste trail. Ó meu modo de ver moi corrible con algunha baixada técnica, eso sí, menos desnivel que o anunciado ó principio. Bastante bén marcado e sen problemas.
O avituallamiento final coas lentellas e os mexillóns mói bén.
Un saudo e ata o ano.
Lete

Maratoniano
Maratoniano
13/09/13
0 Carreiras
135 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 20 Xan 2017, 11:20
Asunto: Re: IV TRAIL DE CELA BUEU (15/01/2017)

Malia o detalle do final que comentei a mín encantoume e se podo repetirei
Lete

Maratoniano
Maratoniano
13/09/13
0 Carreiras
135 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 20 Xan 2017, 11:22
Asunto: Re: IV TRAIL DE CELA BUEU (15/01/2017)

Malia o detalle do final que comentei a mín encantoume e se podo repetirei





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos