Foros ›
Autor
Mensaxe
coyote

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/11
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xan 2017, 12:16
Asunto: Re: Reclamando categoría +50

Non vai por ti Fernan...cando me refiro o da fabula digo pensando en xente que eu coñezo...e por suposto que hay que respetar as diversas motivacios que a xente ten pra competir...digo competir...porque pra sentirse ben...pra divertirse non fai falta ir a carreiras...ahora ben..se pos o dorsal...queiras ou non xa formas parte da competicion...Saludos...
coyote

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/11
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xan 2017, 12:37
Asunto: Re: Reclamando categoría +50

Perdona Fernan...xa non me acordaba da tua pregunta...correr moitisimo...ter un ritmo de carreira entre 3:15 -3:30...
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 09 Xan 2017, 14:46
Asunto: Re: Reclamando categoría +50

Este tema xa o plantexei eu o ano pasado, e sigue a estar vixente, sobre todo referindome as provas da copa galega de carreiras por montaña, donde a única categoria de veteranos e de 45 en diante, mentras que a FEDME pon unha Veteranos/as A, de 40 a 50 anos, e Veteranos/as B, a partir de 51 anos, e a Federación Galega de Montaña fai oídos sordos; cada ano que pasa, tanto en asfalto como en montaña, somos mais os veteranos que enchemos as listas de inscritos, e pensó que as distintas federacions o saben, asi que as nosas reclamacions teñen que ser escoitadas.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
calito

Novo foreiro
Novo foreiro
3/09/15
75 Carreiras
30 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Lun, 09 Xan 2017, 20:00
Asunto: Re: Reclamando categoría +50

Totalmente de acuerdo con Zancadilla, a por la categoría de +50 !!!!! Es importante concienciar a los organizadores de carreras de que esto es sin duda lo más justo. Aplauso Aplauso Aplauso
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xan 2017, 7:37
Asunto: Re: Reclamando categoría +50

Gracias por vuestro apoyo, no hago más que recoger comentarios de la gente con la que lo comentas en las carreras y te das cuenta de que con el boom de los corredores populares desde hace unos años para aquí se hace muy necesario el hacer esta categoría +50 y como bien dice Coyote, en el momento en que te pones el dorsal, te sube un hormigueo competitivo que creo no se debería perder a ninguna edad. Si la propia vida ya es una competición, por qué no una carrera.
mlestonf

Montañés
Montañés
23/01/13
0 Carreiras
456 Mensaxes
Muros de San Pedro
Respostar citando Envío Mar, 10 Xan 2017, 9:50
Asunto: Re: Reclamando categoría +50

Estoy con Zancadilla: cada año que pasa, todos avanzais hacia "nuestra" categoría, y con el boom de afición a correr, es bueno que aumenten las categorías. No hablo de presupuestos ni de regalos, con una mención y una corona de laurel es suficiente. Con el subidón que te da al subir a un podium aunque hayas llegado el 70 de la general...
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xan 2017, 13:20
Asunto: Re: Reclamando categoría +50

Se gastan infinitamente más los organizadores en comidas que en una pequeña medalla de 5 euros que reconozca el trabajo de tantos y tantos días, meses y años entrenando y compitiendo, así como pagando las a veces abusibas cuotas de inscripción.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mar, 10 Xan 2017, 14:28
Asunto: Re: Reclamando categoría +50

ZANCADILLA escribió:
Se gastan infinitamente más los organizadores en comidas que en una pequeña medalla de 5 euros que reconozca el trabajo de tantos y tantos días, meses y años entrenando y compitiendo, así como pagando las a veces abusibas cuotas de inscripción.

Pois a min un organizador dixome, comentadolle de poñer unha categoría +50, que non lle daba o presuposto; imos ver, por 15 euros mais, non lle da o presuposto?

Sen comentarios, pero pa empezar, eu xa non vou a dita carreira.

A cuestión principal e a de facer clasificacions igualitarias por edades

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Hera

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/06/15
29 Carreiras
483 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xan 2017, 14:51
Asunto: Re: Reclamando categoría +50

Totalmente de acuerdo con vosotros, y no me cuadra que no les den los presupuestos, me parece lo justo que se reconozca el mérito de cada categoría así sea el último en entrar en meta, cuando veo entregas de premios de veteranos 3 y 4 me emociono, cuando coincido con uno al lado es un orgullo, y si todo va bien todos pasaremos por ello.
Pequeñacriatura, me ha matado lo de la clasificación de mujeres jajaja, vamos a tener que proponernos crearla al llegar a esa edad? si bien es cierto que somos pocas pero haberlas haylas!
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2017, 7:39
Asunto: Re: Reclamando categoría +50

Lo que a veces no entiendo es que a muchas carreras les llamen "Carrera POPULAR....." y se desviven en llevar pros dándoles sustanciosos premios, y por supuesto luego no tienen ni 5 euros para una medallita para el resto de los mortales. Desde este año no me voy a apuntar a ninguna carrera que no tenga mi categoría de +50. Molón
Hera

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/06/15
29 Carreiras
483 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2017, 8:29
Asunto: Re: Reclamando categoría +50

El término carrera popular a veces está muy desvirtuado
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2017, 13:49
Asunto: Re: Reclamando categoría +50

Bastante Hera. Pensando
chechu1

Foreiro Senior
Foreiro Senior
4/11/13
51 Carreiras
361 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Xov, 12 Xan 2017, 14:03
Asunto: Re: Reclamando categoría +50

Pues me sumo totalmente a la iniciativa ( aún no estoy en la categoría, pero si la salud lo permite, llegaremos). La verdad que suelo asistir a las entregas de premios y trofeos y veo a gente ya entrada en años en el pódium y realmente es de los momentos más entrañables de dicha carrera, junto cuando coincidimos en la carrera. Y "olé", para todas esas personas que están allí por lo que realmente les apasiona. Y lo que comentáis que algún organizador no le llega el presupuesto para una medalla, o un trofeo pues nada 1 Euro más de inscripción y por mi parte sin problema lo pagaría.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 13 Xan 2017, 7:28
Asunto: Re: Reclamando categoría +50

ZANCADILLA escribió:
Lo que a veces no entiendo es que a muchas carreras les llamen "Carrera POPULAR....." y se desviven en llevar pros dándoles sustanciosos premios, y por supuesto luego no tienen ni 5 euros para una medallita para el resto de los mortales. Desde este año no me voy a apuntar a ninguna carrera que no tenga mi categoría de +50. Molón

Eu teño pensado seguir esa iniciativa, ainda que farei algunha excepción, por amistade coa organizacion, tradición, ou cariño a carreira

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Xan 2017, 7:41
Asunto: Re: Reclamando categoría +50

Aguita a verdade é que algunha carreira que non ten esa categoría é difícil non asistir polo que dis, pero tentarei ser máis selectivo nas miñas inscripcións Enfadado





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos