Foros ›
ULTRA TRAIL PICOS DE EUROPA (14/05/16)
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
motherfakas

Novo foreiro
Novo foreiro
21/12/15
3 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Mar 2016, 21:04
Asunto: ULTRA TRAIL PICOS DE EUROPA (14/05/16)


Ola quero falar desta carreira que se celebra nos picos de Europa. Que se celebra o dia 14 de maio e se devide en 3 probas o ultra trail de 55 kilometros con 4.500 metros de desnivel positivo, o trail 32Km de Carreira con un desnivel acumulado de +2500m e a carreira de 17Km de recorrido y +1600m. desnivel. Tendes toda aquí a paxina utpe.eu/
. Falo tamén para dicir que me encantaría participar no trail pero non teño con quen ir e se alguén esta interesado en ter un compañeiro para correr en tan fermoso lugar. Teño coche e iríase con gastos compartidos. Gracias
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 10 Mar 2016, 8:21
Asunto: Re: ULTRA TRAIL PICOS DE EUROPA (14/05/16)

Hola, en primeiro lugar este tema teria que estar en Montaña, e logo comentarche que, por se non o sabes, as inscripcions están completas, se te inscribes entras en lista de espera.

A proba e espectacular, e si tes un dia como o que tivemos o ano pasado, mais ainda, unha proba a non perderse, sobre todo a ultra, xa que tes mais kilómetros, e mais tempo pa poder disfrutar de Picos.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
motherfakas

Novo foreiro
Novo foreiro
21/12/15
3 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Mar 2016, 12:13
Asunto: Re: ULTRA TRAIL PICOS DE EUROPA (14/05/16)

Aguita escribió:
Hola, en primeiro lugar este tema teria que estar en Montaña, e logo comentarche que, por se non o sabes, as inscripcions están completas, se te inscribes entras en lista de espera.

A proba e espectacular, e si tes un dia como o que tivemos o ano pasado, mais ainda, unha proba a non perderse, sobre todo a ultra, xa que tes mais kilómetros, e mais tempo pa poder disfrutar de Picos.
Gracias pola información do foro e da carreira, xa me puxen inmediatamente en lista de espera a ver si hai sorte.
FisionBoy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/03/14
59 Carreiras
244 Mensaxes
Muíños
Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2017, 12:10
Asunto: Re: ULTRA TRAIL PICOS DE EUROPA (14/05/16)

Subo tema, este ano estréome na modalidade ultra e a UTPE será a escollida para o bautismo.

Haberá representación galega ou qué?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos