Foros ›
Garmin Foreruner 610 -Problemas monitor cardiaco
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
sparcero

Novo foreiro
Novo foreiro
24/01/12
25 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Dec 2016, 15:16
Asunto: Garmin Foreruner 610 -Problemas monitor cardiaco

Ola, entro por primeira vez neste foro para contar o que me está a pasar co meu Garmin Foreruner 610, por si saber se a alguén lle ocorreu ou está a ocorrer algo semellante.
A asunto refírese ao monitor do ritmo cardíaco. Dende que o adquirín, hai aprox. ano e medio ía funcionando ben. Nas tres ultimas veces que usei a cinta do peito e o monitor deume unhas lecturas moi raras: entre os 3-4 primeiros minutos de trote suave súbeme a case 160 ppm ( chegoume a indicar 169, que, como xa teño unha idade, non as alcanzo nunca nin nas series máis rápidas) mantense en cifra altas outros 2-3 minutos e caen en picado ata 125-135 tamén nuns 2 minutos (Todo isto sen deixar de trotar) A partires de aí e, ata finalizar o entrenamento,as lecturas son normais, as que tiña habitualmente.
Podedes maxinar o susto que pillei cando me apareceron na pantalla do meu ordenador os datos volcados dende o reloxo!

Nun primeiro momento pensei que era unha fallo do dispositivo, mais cando se repetiu 2 veces mais empeceime a preocupar.
Onte saín con 2 dispositivos ( chamádeme maniático, pero estaba preocupado) e puiden comprobar que, efectivamente era un problema do Foreruner: aos 3 minutos aprox. xa me indicaba máis de 150 ppm, cando no outro dispositivo( de muñeca) marcaba 130; 2 minutos despois , cando o Garmin marcaba case 160, o de pulso seguía nos 130. Aos 20´xa coincidían os dous nos 136 ppm, ao igual que ao finalizar o entrenamento (140 ppm).
A alguén lle pasou algo parecido? Solucionouno de algunha maneira.
Grazas
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Lun, 19 Dec 2016, 16:02
Asunto: Re: Garmin Foreruner 610 -Problemas monitor cardiaco

Eu teño un Polar, pero imaxino que o problema será o mesmo. Si pasa ó principio do entreno, seguramente a cinta non está ben mollada. Cando a cinta está nova, pois lee ben igual, pero con moitos usos vai perdendo propiedades e si non está moi mollada da picos raros. Tampouco me extrañaría que dese picos de pulsacións raros ainda estando moi sudado. E comprei unha cinta nova e asunto solucionado. A de polar anda nuns 15-20 euros, non sei a de Garmin (a pastilla segue valendo)
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 19 Dec 2016, 19:48
Asunto: Re: Garmin Foreruner 610 -Problemas monitor cardiaco

La cinta que trae el 610 es muy cómoda pero su durabilidad deja bastante que desear. Hablo de la cinta en sí, no del transmisor. Yo lo usé unos años y tuve que cambiarla dos veces creo recordar, precisamente porque empezaba con estas cosas e iba a peor, hasta que la cinta dejaba de funcionar o fallaba tanto que no tenía sentido llevarla.

Si está en garantía escribe a Garmin que te mandan una nueva, yo lo hice en una ocasión. El modelo nuevo, que trae una tela como de rejilla, parece ir algo mejor, si compras una pilla esa.
biry

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/12
4 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Dec 2016, 8:58
Asunto: Re: Garmin Foreruner 610 -Problemas monitor cardiaco

Ola, eu tamén teño a cinta de Garmin e tamén teño o mesmo problema, ainda que no meu caso tardou bastante menos en aparecer. Antes ía perfecto desde o principio, e agora durante os 5 ou 6 primeiros minutos marcaba valores altísimos. Eu de momento solucionei o problema, botándolle saliva. Cando esto xa non funcione plantexareime comprar a cinta de Polar.
sparcero

Novo foreiro
Novo foreiro
24/01/12
25 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Dec 2016, 18:11
Asunto: Re: Garmin Foreruner 610 -Problemas monitor cardiaco

Moitas grazas a todos pola vosa información. Actuarei, pois en consecuencia, a ver se os de Gramin se estiran e me mandan outra cinta. Grazas de novo e espero que nos vexamos pronto por algunha carreira! Moi feliz
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Mar, 20 Dec 2016, 21:33
Asunto: Re: Garmin Foreruner 610 -Problemas monitor cardiaco

A mi también me pasa sobre todo, como comentan, al principio del entrenamiento. Moja un poco la cinta por la parte de la piel donde estan los electrodos.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Dec 2016, 19:12
Asunto: Re: Garmin Foreruner 610 -Problemas monitor cardiaco

Probaches a trocarlle a pila, a min pasabame eso por ter a pila gastada...

Ten en conta que una vez trocada a pila tes que voltar a emparellala banda co rreloxo.

saudos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos