Foros ›
Desgarro cuerno posterior menisco interno
Foros de debate / Lesiones, salud y alimentación
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
marirois

Novo foreiro
Novo foreiro
26/10/15
2 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Nov 2016, 23:49
Asunto: Desgarro cuerno posterior menisco interno

SOS!!!!

Fixéronme resonancia e ese é o diagnóstico.

Xa case levo un ano en dique seco e ágora mesmo vexo moi negro o de volver correr.

Non me aconsellan operarme porque non son vella dabondo (a larga traeríame outros problemas, como artrosis), e de nova xa hai bastante que pasei (así que tampoco vou gañala vida co deporte) Muro

Alguén ten experiencia en esto? Poderíadesme comentar algo? Rezar
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 01 Dec 2016, 1:46
Asunto: Re: Desgarro cuerno posterior menisco interno

Hola marirois.

Esta es una lesión bastante común en el corredor. Yo tengo exactamente lo mismo. Diagnósticado hace unos 2 años ahora mismo estoy corriendo practicamente sin dolor y no me he operado.

Te recomiendo lo siguiente:

> Fortalecimiento de la musculatura activa de la rodilla con pesas y ejercicios específicos tipo cintas ... en un gimnasio cualquiera te pueden ayudar a hacer una tabla de ejercicios. Al ppio calentaba en bici y después lo hacía e elíptica.

> Tomar algún complemento que acelera la regeneración. Yo tomo AML SPORT COLÁGENO. Además posee más componentes como el magnesio (valora algún protector articular mientras no cese el dolor)

No soy médico, pero tomátelo con paciencia. Si tienes inflamación hielo y pierna en alto. Pero lo fundamental es no coger sobrepeso y trabajar la musculatura.

Poco a poco empezarás a caminar sin problema yl uego poco a poco a correr.

Suerte !!

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
FisionBoy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/03/14
59 Carreiras
244 Mensaxes
Muíños
Respostar citando Envío Xov, 01 Dec 2016, 12:46
Asunto: Re: Desgarro cuerno posterior menisco interno

Aunque el consejo que te da el colega Derek está bien, te recomiendo ponerte en manos de un buen fisio y si lo consideras pues que te aconsejo también un traumatólogo deportivo.

Lo que tienes que hacer ante todo, es plantearte cómo quieres estar, cómo has estado y trazar una estrategia para mejorar.

Hay lesiones meniscales que están presentes muchas veces y aunque pueden tocar algo las narices, en numerosos casos el desequilibrio muscular o los acortamientos pertinentes limitan más que la propia lesión.

Ánimo y poco a poco pero siempre para adelante.
marirois

Novo foreiro
Novo foreiro
26/10/15
2 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Dec 2016, 0:24
Asunto: Re: Desgarro cuerno posterior menisco interno

Moitísimas gracias polas respostas, tanto as que me déchedes aquí, como as que chegaron polo privado. Sirven pra me animar e darme un poco de perspectiva.

Non levo moito tempo correndo, pero que lle imos facer, collinlle o gustiño!!! Así que estar parada fáiseme costa arriba. E máis ainda, se teño en conta que nunca lesións tivera.
Non é moita a dor: salvo momentos puntuais, o que teño son molestias. Éstas sí que me incapacitan pra correr, pero penso que ainda o fai máis o medo e a incertidume do que poida pasar. Coma todos, non quero perder calidade de vida e teño que ter presente que para o traballo fanme falla as dúas pernas….

A maioría coincidides na mesma recomendación: fortalecer. Houbo un fisio que me estuvo tratando que case me convence de que carezco de cuádriceps…… É verdade que son bastante flaca, pero levan pouco menos de cincuenta anos facendo o seu cometido!! Pero, “por si es caso”, probei a facer unhas rutinas no gym e en solo dous meses aumentei masa muscular nas pernas. Pero non foi nada, as molestias siguen ahí. Sei que necesito máis tempo, dous meses pouco é. Onde vivo agora mesmo non teño un gym cerca: saberiádes dicirme dalgúns exercicios que me sirvan pra fortalecer que poida facer na casa??? Sentadiñas, non vale, que xa as fago!

Outra recomendación: coláxeno. Aquí teño as miñas dúbidas, non sei se por ignorancia, escepticismo, ou máis ben un poco de todo. Según entendín, o menisco interno non ten a capacidade rexenerativa do externo por ter unha menor irrigación sanguínea. Entón, se non hai autobús ata o menisco, como lle vai chegar o coláxeno dende o estómago?? Sei que se pode inxectar, fanno como tratamento antienrugas, pero eso é algo superficial. Y as agullas danme canguelo! Tamén teño dúbida do tipo de coláxeno a tomar; comercialízase de distintas procedencias e non sei cal é o máis acertado.

E terceira recomendación: “facultativos”. E aquí xa me persigno consecutivamente…. Nun ano pasei por varios, fisios e doutores. Cada un tiña un diagnóstico e unha terapia diferentes, e ningún mencionou “menisco”; houbo quen, simplemente mirándome pra a rodilla, descartou calquera afección do menisco. Sobrecargas, pata de ganso, cintilla, rotura de fibras, rutuliano, isquios…… Conclusión: sentíndome un pouco vacilada, e escomenzando a mosquearme xa co menisco, decidín facela resonancia pola miña conta. Así que polo momento ando en fase de non me acercar moito a eles...

Outra vez volvo a agradecérvolas vosas palabras, son moi boa terapia. Aplauso

Saúdos!!!!
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 03 Dec 2016, 18:24
Asunto: Re: Desgarro cuerno posterior menisco interno

jajajaa, é simpático e por desgracia moi habitual eso de que en 5 sitios che digan 5 cousas distintas, sobre todo cando a clave suele ser sempre a misma nestos casos como o teu, efectivamente como ben che dixeron, fortalecer y volver a fortalacer, un profesional o que debe facer é buscar as túas debilidades, porque non é o cuádriceps e xa, seguramente precises traballar máis a parte de atrás da perna, a zona da cadera, espalda etc...
Sobre o que comentas do colágeno e como chega ata o menisco, somos células que morren e nace contínuamente, e os cartílagos non son distintos, por suposto que o flujo sanguíneo chega a todalas partes na medida que precisa, eso contando que todo está ok, cando unha zona ten menos afluencia de nutrientes é debido a que algo impide esa chegada, unha carencia directamente ou que a zona está " taponada" por exemplo muscularmente.
De feito a forma de chgar ao xeonllo non é directamente dende o estómago nin moito menos, é un proceso un pouco máis complexo.
Pero dendo logo que os nutrientes chegan ata o último recuncho do noso corpo.

ánimo que seguro te podes recuperar ao 100%





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos