Foros ›
XIII CARRERA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
cincopuntas

Novo foreiro
Novo foreiro
30/08/11
1 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2016, 4:01
Asunto: Re: XIII CARRERA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA

enlaces fotos

www.facebook.com/alfon...en-section
cincopuntas

Novo foreiro
Novo foreiro
30/08/11
1 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2016, 4:01
Asunto: Re: XIII CARRERA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA

enlaces fotos

www.facebook.com/FOTOC...4389313780
cincopuntas

Novo foreiro
Novo foreiro
30/08/11
1 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2016, 4:22
Asunto: Re: XIII CARRERA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA

Casti escribió:
Carrera fantástica. Como dixen fai un ano: Vemonos o ano que ven.
Moito animo a Cincopuntas.

Moitas Grazas Manuel. sempre é un pracer contar coa túa presenza e compañía.
cincopuntas

Novo foreiro
Novo foreiro
30/08/11
1 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2016, 5:01
Asunto: Re: XIII CARRERA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA

Para máis info na seguinte dirección.

www.facebook.com/Club-...526226914/
fecigo

Novo foreiro
Novo foreiro
24/11/13
50 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2016, 7:56
Asunto: Re: XIII CARRERA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA

Simplemente decir que cada año lo hacéis mejor y mejor, sois la caña.
Repetiré siempre que pueda.Mucha gracias.
angel627es

Novo foreiro
Novo foreiro
20/06/16
4 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2016, 11:18
Asunto: Re: XIII CARRERA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA

Me encanto esta carrera. Para el año vuelvo seguro
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2016, 6:31
Asunto: Re: XIII CARRERA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA

karibou escribió:
Por lo tanto, discrepo contigo sanmikel en lo de carrera bien organizada...

É certo que houbo fallos, o de non saber é non ter rexistrado quen corre 5k e quen 10 k é de libro. Niso estou de acordo, pois a diferencia entre unha carreira, é unha saída de amigos, é ter unha clasificación.

Agora no demáis todo é susceptible. Xa o ano pasado dixeron o dos vasos, que por presuposto non podía, é dentro do malo, me parece sufuciente.
A alfombra na primeria volta é un engadido importante, pero non é obligatorio (creo recordar que o ano pasado si a houbo. O curioso é que o ano pasado había unha intermedia, no km 4.8
O de crititcar as dúas voltas, xa me parece que non ten sentido, pois todas edicións foi así, é ademáis estaba claro na carreira.

Por o xeral, aínda que o nivel organizativo baixou un pouco con respecto a outros ano, se pode decir que estivo ben, eu así o sinto.

A maiores é o que sigo sen entender, de que os pitufos, so se entrege os 3 primeiros clasificados, está no reglamento, per é a única proba, na que non reciben medalla. Nesta categoría, sigo decindo que debería ser para todos ou para ningún.

Grazas a organización, voluntarios e patrocinadores por ese día, e por non cambiar a data, en un día tan complicado organizativamente.


Última edición por sanmikel o Mar, 27 Set 2016, 8:40; editado 1 vez
Serginho

Maratoniano
Maratoniano
2/11/10
0 Carreiras
519 Mensaxes
Moaña
Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2016, 7:39
Asunto: Re: XIII CARRERA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA

La carrera estuvo bien.

Bien por el tiempo que acompañó. Bien por el circuito plano y costero. Bien por los avituallamientos aunque sean algo menor en un 10k. Bien por la fiesta gastronómica final.

Lo que estuvo más flojo fue el tema relacionado con el cronometraje. Ya la cosa empezó torcida cuando no se hizo pública la lista de dorsales online y había que ver el listado in situ a la hora de recoger el dorsal. Aunque tenga coste se echó en falta una alfombra de cronometraje en la salida. Parece un tema baladí pero sirve para establecer tiempos netos además de los oficiales, algo interesante para quienes salen más rezagados. Respecto a la salida indicar que no fuimos pocos los que salimos a correr por inercia. Yo no escuché ninguna señal acústica al comienzo. Lo del error en la gestión de las carreras de 5k y 10k es grave.

En resumen, una carrera maravillosa, con una gran labor humana detrás pero que debe mejorar en el campo del cronometraje. La empresa que ha realizado dicha labor en esta edición no llega al aprobado.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2016, 7:59
Asunto: Re: XIII CARRERA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA

Serginho escribió:
La empresa que ha realizado dicha labor en esta edición no llega al aprobado.
A verdade é que non quero ser malo, pero levo tres carreiras con prueba-t, e nas 3 houbo serios problemas. Dende a primeira xa pasou 1 ano.
Creo que vai sendo hora de deixar de cometer erros, sexan por parte de prueba-t ou da organización, os cales terán que asesorar en esos temas, para que non cometan os erros de mezclar 5 e 10k nos tempo sen diferencialos.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2016, 10:17
Asunto: Re: XIII CARRERA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA

Pois eu levo uns poucos anos correndo e sempre saio nas clasificacións pero o desta proba non o entendo. Non aparezco, mandeilles un mail para comentarlles a incidencia e non houbo resposta e non se espera pero bueno é o que hai.
Haber si hai unha milagre jeje.

Sds

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
karibou

Maratoniano
Maratoniano
3/10/13
1123 Carreiras
276 Mensaxes
Bertamiráns
Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2016, 16:40
Asunto: Re: XIII CARRERA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA

sanmikel escribió:
É certo que houbo fallos, o de non saber é non ter rexistrado quen corre 5k e quen 10 k é de libro. Niso estou de acordo, pois a diferencia entre unha carreira, é unha saída de amigos, é ter unha clasificación.

Sí que está registrado quién era de 5k y quién de 10k, pero al ser 2 vueltas sin pasar por meta en la primera, donde estaba la única alfombra, puedes no cumplir con la distancia a la que estabas apuntado, y dar 1 vuelta en lugar de 2 (si estabas apuntado al 10k) y cuenta como si hiceras 2.

sanmikel escribió:
O de crititcar as dúas voltas, xa me parece que non ten sentido, pois todas edicións foi así, é ademáis estaba claro na carreira.

Lo de las 2 vueltas no dije que fuera un error de organización, dije que para mí le resta a la carrera.

Dicho esto, agradecer por supuesto a la organización la celebración de la prueba y que se interesen por las opiniones de los participantes.
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2016, 18:11
Asunto: Re: XIII CARRERA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA

Pois para min a carreira de 10. Mais llana imposible e pinchos finais contundentes. O da gorra eu preguntei por ela cando collin o dorsal e moi amablemente me dirixiron a mesa que esta ao lado, aaa e o conto das lebres !! Quizais a unica pega as voltas nos conos que rebentan o ritmo e os vasos de auga. Polo demais espero repetir para o ano. Un que se apunta a de 10 e fai 5 xa vai mais dentro da persoa que corre...
alyan

Organización
Organización
31/03/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
Moaña
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2016, 15:16
Asunto: Re: XIII CARRERA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA

Ola a todos,

son Alberto, o presidente do Club Atletismo Samertolameu.

Antes de nada pedirvos desculpas debido os problemas que nesta edición tivemos, o da cronometraxe e a mezcla do 10k e 5k entre outros. Evidentemente se subsanaran para vindeiras edicións.

Nesta ocasión os resultados finais non están cerrados, xa que o que pretendemos e identificar a todos os que estaban anotados no 10k e correron no 5k para proceder a sua descalificación.

En canto a xente que non aparece necesito que me remitades á dirección do Club clubatletismosamertolameu @ gmail.com os vosos datos e aproximadamente a vosa marca. Desta forma pediremos a Prueba-t que busque no video o momento exacto da vosa entrada e vos clasifique.

Asimesmo, se alguen que mercou a gorra non a recolleu por calquera motivo que nos escriba igualmente para facerlla chegar.


Saudos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos