Foros ›
Autor
Mensaxe
foresgan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/10/14
1 Carreiras
171 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Ago 2016, 13:12
Asunto: Dolor doloroso

Hola ya que esta este foro aprobecho :
Dolor agudo talon izquierdo interno un poco mas para arriba casi debajo del puente ya con tres meses de duracion dandole una semana de reposo baja el dolor pero volviendo a los entrenos aparece de nuevo .duele en frio a partir del tercer cuarto km ya no duele tanto .ayuda para solucion un saludo.
foresgan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/10/14
1 Carreiras
171 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Ago 2016, 13:15
Asunto: Re: Dolor doloroso

Y es una pena parar porque estoy llegando ya a los 37' en el 10000.
halfpenny

Novo foreiro
Novo foreiro
31/10/14
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Ago 2016, 14:12
Asunto: Re: Dolor doloroso

Ola foresgan. Non son un experto na materia pero podo falarche da miña experiencia. Os teus síntomas pintan a fascite plantar. Coidado que é unha lesión latosa, se non se coida. A min tamén me empezou como ti describes. Doía moito pola mañá ao erguerme da cama. Pasaba ao empezar a camiñar na xornada laboral. Cando saía a correr, doía os primeiros kms pero pasaba e podía completar o adestramento. Despois do repouso, volvía pero como molestia máis que dor. Investigando neste e noutros foros as opinións de xente con síntomas similares, autodiagnostiqueime fascite plantar. Non fun a ningún fisioterapeuta, nin tomei ningún tipo de medicación. Cureina deste xeito:
-deixei de entrenar 6 meses (algunhas persoas necesitan máis ou menos)
-fixen os estiramentos da fascia e da musculatura das pernas que atopei en youtube e noutras páxinas como se fose un kamikaze. Todos os días, varias veces ao día.
-cunha botella de auga de 50cl conxelada facía rodar o pé lesionado moitas veces ao día.

Cando xa non notaba ningunha molestia, volvín a correr. Moi pouco tempo ao principio e a un ritmo moi suave. Ao final libereime da lesión despois dun ano en total. Disto xa hai 3 anos, máis ou menos, e desde aquela non tiven ningunha recaída (cruzo os dedos), algo que é moi común neste tipo de lesión.
Espero que o teu caso non che teña tanto tempo parado como a min. Hai xente que di que superou a fascite en 3 semanas con fisioterapia, ondas, puncións… pero hai casos que lin en internet de persoas que levan 3 anos pelexando coa lesión e chegan mesmo á cirurxía.
Polo tanto, olliño coa fascite que non é unha lesión para tomar á lixeira.
Moito ánimo e sorte.
foresgan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/10/14
1 Carreiras
171 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Ago 2016, 15:13
Asunto: Re: Dolor doloroso

Bastante lucgadora e convicente a tua experiencia o que non me gusta e negome e a parar tanto empezaren coas masaxes incluso iren o podologo haber si unhas plantillas ..por ti alegrome que todo salira ben .vigila a tecnica de pisada ese e o principal problema creo xk unha perna suele ser a que traballa e a outra cae como lle de a gana neste caso talonea de seguido .bueno isto son ipoteses miñas graciñas ata outra.
graña14

Novo foreiro
Novo foreiro
7/07/14
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Ago 2016, 18:54
Asunto: Re: Dolor doloroso

Boas. A min tenme pasado de ter dolor na planta do pé xusto onde indicas, despois de correr, aínda que non moi doloroso. Mais que nada unha molestia. Eu o que fago é cunha pelota de tenis poñela no chan e pisar co pé (fuerte) e mover de adiante e atrás. Aliviame bastante. Tamén doblar os dedos hacia atrás. Espero que che sirva. Un saúdo e a coidarse
foresgan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/10/14
1 Carreiras
171 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Ago 2016, 20:59
Asunto: Re: Dolor doloroso

Grazas probarei tamen
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Xov, 25 Ago 2016, 22:37
Asunto: Re: Dolor doloroso

Eu son deses de 3 semanas, no meu caso, si mal non recordo foron 2 e simplemente con reposo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos