Foros ›
Autor
Mensaxe
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Mar, 26 Xul 2016, 21:10
Asunto: Diario de eumealto

Hai varios meses que tiña pensado abrir un fío propio neste subforo pero nunca me acababa de decidir, ate hoxe. E decidin que fose hoxe pois levo case 3 semanas parado que se me están a facer eternas, por culpa dunha rotura de fibras no xemelgo dereito. Pero logo dun intento frustrado a semana pasada, mañán teño pensado probarme a ver se podo xa arrancar dunha vez.

Como o diario realmente comezará mañá, aproveito esta primeira mensaxe para presentarme: Teño 45 anos, comecei a corriandar aló polo verán do 2013, con 92kgs de lastre. A principios do 2014 xa deixei o de andar quedando só en correr. Fun apuntándome a carreiras como máximo de 10 kms, distancia máxima que de momento non quero superar pois as distancias maiores danme bastante respeto. Agora mesmo ando polos 77-78 kgs e as miñas marcas por chamarlles dalgunha maneira son: 21:35 en 5K en Decembro do 2015 e 45:58 en 10K no 10K paralelo ó maraton Coruña 42 deste ano. Como á miña idade un xa non está para para as Olimpiadas de Río, intento entrenar en días alternos, cousa que non sempre consigo, pois as obrigas laborales e familiares están ahí e "No sólo de correr vive el hombre" Decirvos tamén que a miña temperatura ambiente ideal para correr é de 0 a 5º se é posible con xeada ben gorda. Mr. Green Así que xa podedes imaxinar que estes meses de verán non son cando mellor o paso, de feito o día que rompín fibras creo que a calor tivo bastante que ver. E nada máis, mañá espero publicar aquí un "reinicio" de tempada onde non pido nada máis que correr sen molestias.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mar, 26 Xul 2016, 21:16
Asunto: Re: Diario de eumealto

pues enhorabuena por este paso,y mucho ánimo,con tu diario y tu lesión

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 26 Xul 2016, 21:37
Asunto: Re: Diario de eumealto

Benvido Eumealto. A min tampouco me presta a calor pero non queda outra que seguir adestrando.
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Xul 2016, 21:40
Asunto: Re: Diario de eumealto

Bienvenido compañero. Espero que dejes atrás cuanto antes esa lesión y puedas correr regularmente.

Un saludo y mucha salud Guiño
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Xul 2016, 7:17
Asunto: Re: Diario de eumealto

Cuídate esa lesión, y a ver si vuelves pronto a entrenar.

Si tu temperatura ideal está entre 0 y 5 grados deberías venirte conmigo a Dinamarca que estamos a esas temperaturas entre octubre y abril.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 27 Xul 2016, 10:18
Asunto: Re: Diario de eumealto

ben feito eumealto Guiño

coidate e recupera ben da lesión e pouquiño a pouco estarás coma novo. Ou o que se poida Angel

sorte!

-- Chámame "ghose"
mateotn

Maratoniano
Maratoniano
27/11/13
0 Carreiras
1524 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 27 Xul 2016, 14:18
Asunto: Re: Diario de eumealto

Benvido eumealto! Eu tamén son de frío (so para correr, que adoro o verán ), así que te comprendo bastante ben.
Que vaian ben as molestias e longa vida ao teu diario
donova

Maratoniano
Maratoniano
24/02/15
4 Carreiras
313 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Xul 2016, 14:55
Asunto: Re: Diario de eumealto

outro de frio afogo estos dias . sorte na lesion e no diario . un saludo .
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Mér, 27 Xul 2016, 16:06
Asunto: Re: Diario de eumealto

Bienvenido eumealto...
Ahora conocerás de primera mano el síndrome de los diarios, esto es, la presión de ser "japiguai" en todas tus intervenciones, bien por la calidad de los entrenos publicados, o por lo sabroso de las crónicas.
O por ambas cosas, en cuyo caso te aconsejo encomendarte a un animal fetiche que te sirva para canalizar tu superavit de energías psicosomáticas.
En fin, perdón por la bobada y un saludo. Molón

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Mér, 27 Xul 2016, 19:34
Asunto: Re: Diario de eumealto

Mércores 27

¡Proba superada! Moi feliz

4 Kilómetros de trote polo Pinar de Cabanas a 5:30 precedidos de 600m de natación na praia.

Hoxe non importaban nen as distancias nen o ritmo, sólo non ter molestias. Xusto o Mércores pasado fixera 4'5 kms pero ós 500m xa se me comezara a cargar o xemelgo lesionado que hasta me fixo coxear ó acabar o entrenamento. Hoxe nada diso, por fin nengunha molestia física. Eso sí, os 4 kms chegáronme ben. A calor de hoxe + 2 semanas e pico de inactividade pasan factura, tendo en conta que aló por Marzo facía bastante cómodo no mesmo circuito 8 kms a 5:08 pois o baixón de forma é notable. Mañá toca descanso non vaia a ser que me revente Mr. Green e o Venres intentaremos incrementar volumen nun rodaxe por asfalto.
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Xov, 28 Xul 2016, 9:57
Asunto: Re: Diario de eumealto

Bienvenido, mucho ánimo... y paciencia para no forzar de más nada más salir de la lesión. No serías el primero que hace eso. Disimulando

Y a Papa-Léguas no le hagas mucho caso porque las problemáticas que comenta solamente las tenemos las attention whores. Mr. Green
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Xov, 28 Xul 2016, 20:05
Asunto: Re: Diario de eumealto

Xoves 28

23 kms en bici de carretera polos arredores de As Pontes, terreo totalmente chao, evitando costas pronunciadas a 23,3 kms/h de media.

Hoxe tiña previsto descansar, pero presentábaseme unha tarde onde tiña que andar pos As Pontes papando moscas así que lle pedin prestada a bici a meu cuñado e aló me puxen a dar pedal. E para haber un ano e tres meses que non lle dou a isto do ciclismo non me sentín nada mal.

Como dato curioso quedame claro que así como correndo a calor faime bastante pupita, na bici resúltame completamente inócua. Molón
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 28 Xul 2016, 22:17
Asunto: Re: Diario de eumealto

Saudos de outra persóa que non atura a calor para correr. Moito ánimo con todo e que sigas sen molestias (que é o que mais forza da)
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Ven, 29 Xul 2016, 19:52
Asunto: Re: Diario de eumealto

Venres 29

6.32kms a 5:30 polo Parque do Eume en As Pontes

Hoxe tiña pensado meterlle 100% asfalto pero ó final quedou a cousa en 60% Terra e 40% asfalto. Sigo sen molestias, aumentando distancia e mantendo ritmo, pero dende o km 5 fundido total. O próximo día agardemos que máis e mellor.
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Dom, 31 Xul 2016, 20:52
Asunto: Re: Diario de eumealto

Domingo 31

7.63 kms a 5:16 por carretera perfil prácticamente plano.

Día máis fresco que os anteriores, recorrido coñecido, e melloría de ritmo prácticamente sen darme cuenta con incremento de distancia incluida.

Parece que pouco a pouco comezo a avanzar cara o estado de forma de antes de lesionarme. Contento pese a acabar co xemelgo lixeiramente cargado.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos