Foros ›
Autor
Mensaxe
ulrich

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/02/10
50 Carreiras
522 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 03 Mai 2016, 15:01
Asunto: Re: MARALBATUR 22/05/2016

quen dixo medo jejejeje
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Mér, 04 Mai 2016, 18:16
Asunto: Re: MARALBATUR 22/05/2016

Qué pintaza tiene esta trotada.

A priori me encanta.

El recorrido es lo máximo y por lo que entiendo es casi todo por la carretera que une La Lanzada hasta Portonovo pasando por Montalvo, Paixariñas....

A mi me gustan más los recorridos así, con cuestas y sus consiguientes bajadas.

Los que son totalmente llanos me agobian mucho porque no soy capaz de llevar siempre el mismo ritmo Ojo morado Muerto

Sino estoy equivocado para que os hagáis una idea de lo que nos vamos a encontrar entrar en

www.cmati.xunta.es/cat...e-estradas

y ahí elegir en la provincia de Pontevedra en el tramo
PO-308 Pontevedra-A Lanzada (PO-550)

y en la PO-316, A Lanzada-O Grove

y os vais al km. 19, de la primera, por ejemplo (en este caso es al revés, la reproducción va de Sanxenxo hacia O Grove, pero si os ponéis al final de la carretera y reproducis en negativo vais viendo como hace la carretera en el porcentaje de pendiente, pero al revés, es decir, si pone - en nuestro caso será cuesta y si pone + en nuestro caso será bajada.

espero que se vea y que se haya entendido algo Molón Silbar

Creo que esta media merece y MUCHO la pena y ojalá no me la pierda

Es una pena que por otras actividades lúdicas no podamos ni ir el día antes ni quedarnos a comer pero unas cañas al final si nos tomaremos y esperemos que con bañador Molón

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
pepepotamo

Novo foreiro
Novo foreiro
31/01/13
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Mai 2016, 22:17
Asunto: Re: MARALBATUR 22/05/2016

Hola, muy buenas,

Deseando que llegue el día, aprovecho para comentar un par de cosas. Lo primero es agradecer el esfuerzo de muchos foreros que suben toda clase de archivos para facilitar la información sobre la carrera. De todas formas cuidado con los perfiles pues por muy sofisticados que parezcan estos cachivaches pues fallan bastante. Viendo el perfil subido por sanmikel, sin ir más lejos del km 2 al 4 es la vuelta que se da a la Toja, que es TOTALMENTE llana, desde luego no hay una subida hasta 20 metros como marca el perfil desde el km 2. La únicas cuestas que hay en la Toja son la del Pichón y las del monte y el recorrido no va por ninguna de las dos. Así que está bien tener información, pero no os fieis para nada de los perfiles de gps y demás.

Como explicaban los organizadores, cuestas cuestas hay la del km 15 y la de antes de meta en Sanxenxo y si me apuras la del final de la lanzada, el resto es prácticamente llano.

La segunda cuestión y que me parece que fue de los pocos fallos que hubo en la 1ª edición de la Maralba, es el tema de las liebres. Si se van a poner, que funcionen bien, que no pase lo que muestro en la imagen que es por si no se aprecia, la liebre de 1 hora y 35 minutos llegando prácticamente 4 minutos tarde, lo cual aún no soy capaz de comprender. Esperemos poder fiarnos esta vez... un saludo.



maralba.jpg
Descrición:
Nome do arquivo: maralba.jpg
Descargado: 683 veces
pablito19188

Novo foreiro
Novo foreiro
28/04/16
10 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Mai 2016, 22:30
Asunto: Re: MARALBATUR 22/05/2016

pepepotamo escribió:
Hola, muy buenas,

Deseando que llegue el día, aprovecho para comentar un par de cosas. Lo primero es agradecer el esfuerzo de muchos foreros que suben toda clase de archivos para facilitar la información sobre la carrera. De todas formas cuidado con los perfiles pues por muy sofisticados que parezcan estos cachivaches pues fallan bastante. Viendo el perfil subido por sanmikel, sin ir más lejos del km 2 al 4 es la vuelta que se da a la Toja, que es TOTALMENTE llana, desde luego no hay una subida hasta 20 metros como marca el perfil desde el km 2. La únicas cuestas que hay en la Toja son la del Pichón y las del monte y el recorrido no va por ninguna de las dos. Así que está bien tener información, pero no os fieis para nada de los perfiles de gps y demás.

Como explicaban los organizadores, cuestas cuestas hay la del km 15 y la de antes de meta en Sanxenxo y si me apuras la del final de la lanzada, el resto es prácticamente llano.

La segunda cuestión y que me parece que fue de los pocos fallos que hubo en la 1ª edición de la Maralba, es el tema de las liebres. Si se van a poner, que funcionen bien, que no pase lo que muestro en la imagen que es por si no se aprecia, la liebre de 1 hora y 35 minutos llegando prácticamente 4 minutos tarde, lo cual aún no soy capaz de comprender. Esperemos poder fiarnos esta vez... un saludo.

Hola Gracias por tus palabras!!!!
Personalmente no estuve dentro de la organización de la primera maralba, pero ya te puedo asegurar que serán liebres de fiar, está claro que la perfección no existe y menos en un circuito donde el terreno lo podemos calificar de irregular ya que entre alguna subida y bajada se te puede ir esa regularidad.
De todas formas ya te garantizo que esa animalada no pasara bajo ningun concepto.
Un saludo y nos vemos en O Grove
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 05 Mai 2016, 5:35
Asunto: Re: MARALBATUR 22/05/2016

Claro que non podemos fiarnos dos gps, é moito menos dos mapas, pero sempre é unha orientación, tal como di "pepepotamo".
De todos xeitos si que temos subidas.
Os primeiors 400/500m son lisos, saen de diante do mercado, e despois subindo a rúa pablo iglesias, temos uns 300m en lixeira subida.
A continuación temos 1.5 km rasos por a rúa Castelao, ata chegar o final da ponte do grove.
Xa no toxa, os primeiros 300m son en lixeira pendente acendente, o resto do recorrido por a toxa, ata finalizar a ponte (uns 1500m), son lisos ou en lixeira baixada.
Os seguintes 800m por a rúa castelao ata chegar a ponte, son en lixeira e constante subida (nada dura).
Así que sen darnos conta, ata este punto, levamos 4.8km recorridos, dos cales 1.4 km foron en subidas (nada duras, pero costas).

A carreira non é dura salvo ata chegar os km 15.
Se trata de dar información, non de asustar o persoal.

O das lebres na primeira maralba si foi peculiar.
Eu ía sen ritmo de gps, e no km 17 vin a bicicleta dos 4:00 a uns 400m, e me propuxen collela, e así foi a sobre pasei no km 19.5, é ía eu contento como un reloxo pensando que ía facer menos de 1:25, cando o entre a meta vexo case 1:28, e a bicicleta entrou case 1 minutos despois de min.

Nunca fun con lebres nunha carreira, pero en bicicleta, non o vexo eu moi operativo.


Última edición por sanmikel o Xov, 05 Mai 2016, 12:47; editado 1 vez
pablito19188

Novo foreiro
Novo foreiro
28/04/16
10 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Mai 2016, 6:35
Asunto: Re: MARALBATUR 22/05/2016

sanmikel escribió:
Claro que non podemos fiarnos dos gps, é moito menos dos mapas, pero sempre é unha orientación, tal como di "pepepotamo".
De todos xeitos si que temos subidas.
Os primeiors 400/500m son lisos, saen de diante do mercado, e despois subindo a rúa pablo iglesias, temos un 300m en lixeira subida.
Despis temos 1.5 km liso por a rúa Castelao, ata chegar o final da ponte do grove.
Despois xa no toxa, os primeiros 300m son en lixeira pendente, Despois o resto do recorrido por a toxa, ata finalizar a ponte (uns 1500m), son lisos ou en baixada lixeira.
Os seguintos 800m por a rúa castelao ata chegar a ponte, son en lixeira subida constante (nada dura).
Así que sen darnos conta, ata este punto, levamos 4.8km recorridos, dos cales 1.4 km foron en subidas (nada duras, pero costas).

A carreira non é dura salvo ata chegar os km 15.
Se trata de dar información, non de asustar o persoal.

O das lebres na primeira maralba si foi peculiar.
Eu ía sen ritmo de gps, e no km 17 vin a bicicleta dos 4:00 a uns 400m, e me propuxen collela, e así foi a sobre pasei no km 19.5, é ía eu contento como un reloxo pensando que ía facer menos de 1:25, cando o entre a meta vexo case 1:28, e a bicicleta entrou case 1 minutos despois de min.

Nunca fun con lebres nunha carreira, pero en bicicleta, non o vexo eu moi operativo.

Pois este ano iras con liebres!! Non serán ciclistas serán corredores, coma sempre, globito e listo.
A verdade e que ata o 10km (aparcadoiro da Lanzada) e un circuito bastante rápido e llano logo a partir de ah comeza o tobogán.
Penso que é un circuito espléndido e espectacular poder correr por esa zona pegado o mar e nunha estrada mítica para moitos de nos.
Boas dias e que vaia todo ben.
Somachigum

Maratoniano
Maratoniano
7/06/11
9 Carreiras
273 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Mai 2016, 16:44
Asunto: Re: MARALBATUR 22/05/2016

pepepotamo escribió:
..........Como explicaban los organizadores, cuestas cuestas hay la del km 15 y la de antes de meta en Sanxenxo y si me apuras la del final de la lanzada, el resto es prácticamente llano.....

Lo de que las nuevas tecnologías ayudan a hacerse un poco la idea pero no se puede fiar uno coincido contigo, es mas, tengo una idea en la cabeza y había pensado hacer una prueba con la estación del trabajo (te aseguro que este "cacharro" si es exacto) con toma de puntos cada 20 m para ver el tiempo que puede llevar así como el trabajo del mismo y ya de paso ponerlo aquí para ver que le parecía el resultado pero ando tan liado en el curro que tuve que descartar la idea hasta que ande un poco mas libre.

Con respecto a que las únicas dos cuestas son las del 15 y la de entrada a Sanxenxo antes de meta no estoy de todo deacuerdo, si bien la de La Toxa no es tan pronunciada como la marcan si que tienes:

Desde la ermita de la lanzada (± km 11) hasta el supermercado fontenla sobre 700 m y +53 m.
La subida de playa Magor (paralela al karting) sobre 600 m y +44
Las de la zona de Pragueira - Bascuas - Aios (aquí cero que son las primeras que realmente van a hacer pupa) una primera desde el punto bajo de la recta hasta la plataforma donde esta el restaurante Dukes con unos 200 m y + 27 m y una segunda parte que iría desde la curva hasta el cruce de Aios de unos 340 m y +32 m
La siguiente seria la de Montalvo con un primer tramo bastante potente hasta la curva del camping y después relaja hasta el alto de la recta de Canelas, en total unos 600 m y casi + 50 m
La siguiente seria la de Portonovo, desde el Froiz hasta donde esta pub la noche sobre 280 m y +27 m
Por ultimo la de entrada a Sanxenxo que si la hacen por la carretera se hace bastante llevadera pero si la hacen por el paseo tiene un tramo corto por detrás del hotel infinitt que a mas de uno se le puede atragantar.


En si es una carrera que puede ser preciosa, pero que hay que saber gestionarla para no quedarte seco, bajo mi punto de vista las cuestas que pienso que van a hacer realmente daño son la del cruce de Aios, la de montalvo y la de Portonovo ya que las otras son a continuación de una bajada y la inercia que llevas de la bajada siempre las hace un poco mas llevaderas.
Brufraca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/11/13
12 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Mai 2016, 19:54
Asunto: Re: MARALBATUR 22/05/2016

Moi bo análisis.....tendo en conta tódalas costas que non son poucas Guiño Guiño
javi_salnes

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/10/14
0 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Mai 2016, 20:34
Asunto: Re: MARALBATUR 22/05/2016

alguen sabe se o final e homologada??
pablito19188

Novo foreiro
Novo foreiro
28/04/16
10 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Mai 2016, 20:46
Asunto: Re: MARALBATUR 22/05/2016

javi_salnes escribió:
alguen sabe se o final e homologada??

O Final non será homolaga, primeiro polo pastizal económico que necesita para ser homologada, en torno a 2000€.
Se todo sae ben e a carreira comeza a crecer para mais adiante estudiariamos a viabilidade de homologar a proba, pero hoxe por hoxe e compricado.
correcaminhos

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/12
2 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Mai 2016, 20:59
Asunto: Re: MARALBATUR 22/05/2016

Personalmente, creo q a mellor analise do recorrido é a feita por Somachigum. Vai ser unha carreira dura, máis q a de 2014 O Grove - Cambados, o recorrido ten bastantes costas e prácticamente todas a partir do km.11, dito esto eu creo q o tema da homologación é secundario dado q non é recorrido pa facer marca. É a miña opinión...
pablito19188

Novo foreiro
Novo foreiro
28/04/16
10 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Mai 2016, 21:06
Asunto: Re: MARALBATUR 22/05/2016

correcaminhos escribió:
Personalmente, creo q a mellor analise do recorrido é a feita por Somachigum. Vai ser unha carreira dura, máis q a de 2014 O Grove - Cambados, o recorrido ten bastantes costas e prácticamente todas a partir do km.11, dito esto eu creo q o tema da homologación é secundario dado q non é recorrido pa facer marca. É a miña opinión...

Dende a organización estamos pensando primeiro en que ao corredor non lle falte de nada en ningún momento. Primeiro son os servicios e logo pensamos que o tema da homologación está en segundo plano.

E unha carreira rapida ata o 10 pero a partir de ahi comezan uns tobogáns hacia arriba e hacia abaixo que non permitirán levar un ritmo rápido como outras carreiras planas.

Aún asi pense que este recorrido gaña en moita beleza o correr primeiro nunha estrada mitica como é esta e logo correr ao carón da costa en todo momento.

Un saudo
Brufraca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/11/13
12 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Mai 2016, 21:26
Asunto: Re: MARALBATUR 22/05/2016

en Portonovo que se vai polo interior¿? ou pola estrada direccion Sanxenxo¿?

porque no análise fala da closta de Froiz hacia o pub la Noche¿?
Disimulando Disimulando
pablito19188

Novo foreiro
Novo foreiro
28/04/16
10 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Mai 2016, 21:36
Asunto: Re: MARALBATUR 22/05/2016

Brufraca escribió:
en Portonovo que se vai polo interior¿? ou pola estrada direccion Sanxenxo¿?

porque no análise fala da closta de Froiz hacia o pub la Noche¿?
Disimulando Disimulando

Finalmente tras reunióons coas diversas policias locais de o Grove, Sanxenxo e a Garda civil houbo que modificar o recorrido.Portonovo será por dentro
-Rúa da Perla
-Rúa de Ourense
-Avda de Pontevedra
- Rúa Rafael Picó



109b756a-b9e1-4d38-966a-6763ee2dab6f.jpg
Descrición:
Visto: 2795 veces
109b756a-b9e1-4d38-966a-6763ee2dab6f.jpg

Brufraca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/11/13
12 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Mai 2016, 21:51
Asunto: Re: MARALBATUR 22/05/2016

a grandes rasgos....

salida da zona do porto do Grove, recorrido pola illa de A Toxa, e sale en dirección Lanzada pola carretera da costa , segues por esa carretera ata pasar Canelas e ali entras en Portonovo non ¿? e donde saes para coller estrada direccion Sanxenxo¿ unha vez en Sanxenxo¿?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos