Foros ›
III Circuito de Carreiras Populares Costa da Morte 2016
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
G.Silva

Maratoniano
Maratoniano
21/09/11
0 Carreiras
152 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Feb 2016, 16:39
Asunto: III Circuito de Carreiras Populares Costa da Morte 2016

Xa están abertas as inscrición para a terceira edición do Circuito de carreiras pola Costa da Morte.

Podedes consultar toda a información AQUÍ

Páxina de FACEBOOK do circuito


lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mar, 09 Feb 2016, 17:25
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Populares Costa da Morte 2016

gracias por la info

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Feb 2016, 19:59
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Populares Costa da Morte 2016

E unha alegría que sigan co circuito, a ver en cantas podo correr este ano, en principio non me concuerdan moi ben bastantes delas.
Coinciden con varias medias maratóns de Galicia e de fora, que tiña gañas de facer.
G.Silva

Maratoniano
Maratoniano
21/09/11
0 Carreiras
152 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Mar 2016, 14:37
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Populares Costa da Morte 2016

Último día de inscricións para a carreira de Camariñas do domingo.
Este ano temos novo circuíto, con saída dende o faro. O tempo parece que tamen vai acompañar.
Ademais o circuito da Costa da Morte incorpora unha proba mais polo mesmo prezo do ano pasado, 10 probas por 25€ (2,5€ por carreira).
Non hai excusa para non calzarse as zapatillas e participar.

INSCRICIÓNS
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Xuñ 2016, 20:53
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Populares Costa da Morte 2016

Como creo que non hai fío propio desta carreira, vou facela crónica desta carreira.

Carreira na que corrín todas as edicións disputadas ata agora, que conste que dubidei ata o derradeiro momento en ir, tirábame moito ir a media de Caminha. Pero un adestramento que fixen o mércores pola tarde con moita calor e que levei moi mal, foi o que me fixo decidir por facer só 10Kms.
Carreira moi ben organizada en liñas xerais, con todos os servizos que podemos demandar, sen nada superfluo do que é unha carreira.
Percorrdio típico deste circuito, é dicir durecho. Eu como sabía o que me ía atopar nas duas voltas, ainda que os primeiros 500 mts. son en baixada, retivenme moito, xa que en canto rematan estos empeza unha subida de mási de 600 mts, seguida de outro baixada rematada con outra subida (as subidas non son duras en exceso) e así os 5 Kms de que consta a carreira quitando uns tramiños que son máis ben chanciños.

Ao final fixen 42'40 oficial, que son 35" menos que o ano pasado e 2" menos que hai 2anos, polo que máis ou menos estou nos mesmos ritmos estes anos ainda que moi lonxe de cando se fixera esta carreira no ano 2011 organizada polo Correo Gallego, onde baixara ben de 40', que tempos aqueles Silbar Silbar
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Xuñ 2016, 20:57
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Populares Costa da Morte 2016

Esta foi a 1ª carreira que fixen do circuito, espero facer algunha máis, posiblemente algunha destas 3, Mazaricos, Muxía e sobre todas apetéceme correr a das Areas de Carnota.
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
51 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 05 Xuñ 2016, 22:27
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Populares Costa da Morte 2016

Moi boas,

Pois a min pasoume ó revés. Corrina fai dous anos en 43 e pico e este ano 42 clavadicos. Carreira esixente na que desde o meu punto de vista non se pode un achicar nas pequenas pendentes xa que se perderia moito tempo. No meu caso mantívenme constante e fun pasando xente ata que no km 6 me acoplei a dous corredores do vimianzo, un deles cun ritmo que me viña estupendo. Pegueime a él o tempo que puiden mesmo nos turnabamos. Ó final quedamos algo solos sen grupo e fíxose duro, sobre todo o último km no que pica hacia arriba. Fixen un último sprint para intentar collelo pero non fun capaz a tan só 20m da meta. Obxetivo personal cumprido, mellorar en todalas carreiras. A proxima en Cee espero acercarme os 41 minutos..
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 02 Ago 2016, 20:17
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Populares Costa da Morte 2016

Por non multiplicar fíos, aproveito este xa aberto sobre o circuíto da Costa da Morte.

Xa estamos en agosto e a que toca este mes é a de Carnota, o domingo 21 . Para quen non teña ido nunca, é unha boa ocasión para probar, e para os que xa foron, de seguro que apetece repetir.

Pola organización e polo lugar, para mín é das imprescindibles. A ver cantos nos vemos por alá.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Ago 2016, 15:16
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Populares Costa da Morte 2016

Opino coma ti Meigalicix, a das Areas é unha das carreiras máis fermosas, (ademáis de dura por correr máis de 7 Kms. por area)que se pode correr en Galicia, eu só a corrín 3 veces, xa que coincide habitualmente ca Carreira de Noia, pero este ano creo que a de Noia é o 4 de Setembro, así que espero ser da partida.
Ademáis este ano é as 12, polo que se pode plantear un ir ca familia a pasar o día a praia.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 03 Ago 2016, 20:42
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Populares Costa da Morte 2016

Este cambio de horario pode ser unha arma de doble filo, por un lado é unha boa hora para un domingo, pero como toque sol podemos abafar totalmente.

Imaxino que poran esa hora pola marea.
pirupontevedra

Maratoniano
Maratoniano
23/10/12
40 Carreiras
59 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 05 Ago 2016, 4:27
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Populares Costa da Morte 2016

Carreira moisés fermosa





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos