Foros ›
Autor
Mensaxe
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Xan 2016, 16:08
Asunto: Re: Diario de Anarky

Mucho ánimo crack..... estoy con TORIMAN, hay más maratones que lentejas.... a cuidarse

www.facebook.com/pages...4899516331

Correo equipo: corredorespopularesarmada @ hotmail.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 14 Xan 2016, 22:19
Asunto: Re: Diario de Anarky

Moitas gracias polos vosos ánimos. A verdade é que as lesións sempre son inoportunas pero neste caso nin tan mal. Fracamente, non estaba moi motivado, costábame saír a adestrar e era máis por estar xa inscrito para Sevilla. Cos dous nenos tan pequenos faise duro adestrar e non me acababa de convencer eso de madrugar tanto.

Así que aproveitarei a lesión como excusa para deixar de correr. Espero que logo me volva apetecer correr cando os nenos xa sexan máis grandes e me volva chamar facer unha maratón.

www.24gramos.blogspot.com
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Xan 2016, 23:02
Asunto: Re: Diario de Anarky

anarky escribió:
Moitas gracias polos vosos ánimos. A verdade é que as lesións sempre son inoportunas pero neste caso nin tan mal. Fracamente, non estaba moi motivado, costábame saír a adestrar e era máis por estar xa inscrito para Sevilla. Cos dous nenos tan pequenos faise duro adestrar e non me acababa de convencer eso de madrugar tanto.

Así que aproveitarei a lesión como excusa para deixar de correr. Espero que logo me volva apetecer correr cando os nenos xa sexan máis grandes e me volva chamar facer unha maratón.

Entonces ya te puedes preparar para comerte todas las clases de Guille Mr. Green Mr. Green

Un abrazo crack





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos