Foros ›
II Carreira Popular Romaría Vikinga 10K (29-11-2015)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Nov 2015, 20:20
Asunto: Re: II Carreira Popular Romaría Vikinga 10K (29-11-2015)

Desexarvos que vos saia todo ben, xa que parece que tivestedes un gran incremento de inscritos respecto ao ano anterior.
Pero opino como Alala non debíades estar o martes pedindo a xente que se inscriba, sen comentar nada de límite de inscritos e ao día seguinte pechar as inscricions, cando hai unha hora de peche marcada.
Eu tentei inscribirme as 17:30, e poñía inscricións de nenos pechada pero de adultos non poñía nada, ainda que non me deixou inscibir, poñia 753 inscritos en total, e agora só pon 750.

E se agardei ata derradeira hora para apuntarme é por que teño algo tocado un xemelgo, xa fun con el tocado a Vilagarcía e parece que segue dándome a lata.
Se cadra ata me ven ben descansar de carreiras Silbar Silbar
Lolinho38

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
147 Carreiras
313 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mér, 25 Nov 2015, 20:38
Asunto: Re: II Carreira Popular Romaría Vikinga 10K (29-11-2015)

Completamente de acuerdo con las dos últimas opiniones aquí vertidas... Yo esta inscrito, pero me faltaba hacer la inscripción de mis hijos. No podía hacerla hasta hoy, pues juegan al baloncesto y aun no conocía los horarios del fin de semana. Cuando este mediodía voy a hacer la correspondiente inscripción puedo escribir a mi hijo, aunque incomprensiblemente en la plataforma no le asignan categoría (aparece N/D, que me imagino que significará no definida), cuando todos los datos estaban completos y no me deja inscribir a mi hija.
Me parece muy poco será esta forma de actuar. Si ya conocíais de antemano la limitación de atletas, tendríais que haberla anunciado y hubiésemos actuado de otra manera...
VIKINGO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/10/13
10 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Nov 2015, 22:12
Asunto: Re: II Carreira Popular Romaría Vikinga 10K (29-11-2015)

Boas noites a todos

Podemos comprender hasta certo punto o voso enfado, pero no noso facebook anunciamos xa onte a noite que pechábamos inscricións.

Tratamos por todos os medios conseguir máis agasallos e avituallamento, pero vímonos tan desbordados de participantes de repente, que as empresas que nos abastecen non pudieron facer frente en tan curto periodo a un pedido de bolsas, calcetíns, etc. Tede en conta que os calcetíns, por exemplo, non son rotulados, son texidos especificamente para a carreira.

E o avituallamento, non nos podíamos arriscar a que non houbese sufiente auga, froita, etc para todos.

O luns anunciamos que éramos 500 e en menos de 24 horas xa superábamos os 650 participantes.

Asumimos totalmente a nosa parte de culpa nesta situaión, pero repetimos que NUNCA pensamos que chegaríamos a estas cifras.

Non podemos facer outra cousa que pedirvos desculpas e aprender a lección para vindeiras edicións, pero chegado a este punto consideramos que sería máis irresponsable pola nosa parte, manter abertas as inscricións, e o día da proba non poder dar unha correcta cobertura e atención ós corredores máis aínda, tendo en conta a gran cantidade de nenos que van a participar.

Eu son corredor, e en algunha ocasión, tamén me vin na vosa situación, e comprendovos perfectamente, pero vós tamén tedes que comprender que si a organización toma esta decisión, é por un motivo de peso e non por capricho.

Para nós sería unha gran satisfacción poder ter no noso pobo a 1000 participantes, pero temos que ser coherentes e consecuentes cos medios cos que contamos, xa que en ningún momento pensamos en sobrepasar os 600 inscritos.

Pedimos desculpas unha vez máis a todos os que vos afectou esta decisión e esperamos que poidades entendernos.
Pequetxa2013

Novo foreiro
Novo foreiro
31/05/15
15 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Nov 2015, 22:28
Asunto: Re: II Carreira Popular Romaría Vikinga 10K (29-11-2015)

Kurty escribió:
Desexarvos que vos saia todo ben, xa que parece que tivestedes un gran incremento de inscritos respecto ao ano anterior.
Pero opino como Alala non debíades estar o martes pedindo a xente que se inscriba, sen comentar nada de límite de inscritos e ao día seguinte pechar as inscricions, cando hai unha hora de peche marcada.
Eu tentei inscribirme as 17:30, e poñía inscricións de nenos pechada pero de adultos non poñía nada, ainda que non me deixou inscibir, poñia 753 inscritos en total, e agora só pon 750.

E se agardei ata derradeira hora para apuntarme é por que teño algo tocado un xemelgo, xa fun con el tocado a Vilagarcía e parece que segue dándome a lata.
Se cadra ata me ven ben descansar de carreiras Silbar Silbar


Fai casi un mes que me decías si eu iba a correr ou a comer, agora preguntoche a ti... vas a correr ou a protestar??? porque no seu momento criticabas a hora da carreira e dicías que te botaba para atrás, e agora ves con que non puodeches inscribirte porque pecharon antes de tempo....
Si quixeras ir, inscribiríaste a tempo como fixemos os demáis, pero parece que o que queres é crear polémica... tanto esperar, tanto esperar e o final quedaches fora, e eu, vou correr e vou comer jajajaj Aplauso Aplauso Aplauso
Morceli

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/09/12
158 Carreiras
91 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Nov 2015, 22:49
Asunto: Re: II Carreira Popular Romaría Vikinga 10K (29-11-2015)

Buenas noches a todos,
creo que la organización ha explicado muy bien y ha justificado el por qué ha tenido que tomar esa decisión tan dura. Todo en esta vida es criticable, pero yo dejo en el aire la siguiente reflexión: ¿qué pasaría si no cerrasen inscripciones y llegado el día de la prueba parte de los corredores no tuviesen el regalo conmemorativo como el resto y no recibiesen el avituallamiento como los primeros en llegar?. ¿qué se hablaría en este foro en ese caso?. Además, imagino que entregarían el detalle conmemorativo al retirar el dorsal según fuesen llegando los corredores (y no por orden de inscripción) y entregarían el avituallamiento final también en función de la llegada de los corredores, con lo cual ya todos sabemos quiénes quedarían sin agua, fruta o lo que sea, cuando a lo mejor estos últimos son los que antes se habían inscrito como generalmente suele suceder.
Yo desde aquí aplaudo la valentía de dar la cara y, por muy dura que sea la decisión, ser capaz de tomarla. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Seguro tomarán buena nota y en la 3ª edición tomarán medidas para que esto no suceda.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Nov 2015, 15:48
Asunto: Re: II Carreira Popular Romaría Vikinga 10K (29/11/15)

Para Pequetxa2013. Si esto que escribín , que foi o meu 1º mensaxe te parece unha dura crítica apaga e imonos. E un comentario sen máis relativo a hora de comenzo.

Kurty escribió:
Tenme boa pinta a carreira, a cal non corrín nunca, pero bótame para atrás o horario. Paréceme moi tarde as 12:30, (sempre e cando vaia en hora).
Agardarei ata o final para decidir se vou ou non.

E o de agardar ata derradeira hora para apuntarse é totalmente lícito, sempre e cando sexa dentro do horario establecido, aqui quen incumpliu seu propio reglamento e a organización, que pon unha data e hora de peche e non a respetou.
Normalmente non adoito agardar a o último día para inscribirme, pero como xa comentara no foro da Media de Vilagarcía, ainda fun ao fisio o Venres pasado por unha contractura.
E por suposto, que te aproveite, tanto a carreira como a pizza. ¡Será por carreiras!

E para Morceli, Paréceme unha boa decisión, se a organización dase conta de que non vai ser capaz de dar un bo servicio que peche as inscripcións. Pero os que levamos unha morea de anos e carreiras, o que apreciamos é unha boa organización da carreira en sí, sobrannos camisetas, agasallos e demáis cousas, que o único que fan polo xeral é quedar esquencidas pola casa. Nunha carreira de 10 Kms, con auga ao rematar ou istónica, máis que servidos, todo o que veña a maiores para min é superfluo.

E repito, que todo lle vaia ben a organización, e en vindeiras ocasións a ver se podo participar.
toniodj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/04/08
0 Carreiras
218 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 27 Nov 2015, 0:58
Asunto: Re: II Carreira Popular Romaría Vikinga 10K (29-11-2015)

hola, alguien me puede decir el camino mas rapido para llegar a catoria desde pontevedra, gracias.
VIKINGO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/10/13
10 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Nov 2015, 2:03
Asunto: Re: II Carreira Popular Romaría Vikinga 10K (29-11-2015)

toniodj escribió:
hola, alguien me puede decir el camino mas rapido para llegar a catoria desde pontevedra, gracias.

Hola, Lo más rápido es por autopista, salida 104 dirección Catoira.
toniodj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/04/08
0 Carreiras
218 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 27 Nov 2015, 22:59
Asunto: Re: II Carreira Popular Romaría Vikinga 10K (29-11-2015)

gracias. Voy con el tiempo justo y queria saber el camino mas corto.
A-trancas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/10/10
50 Carreiras
63 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Sáb, 28 Nov 2015, 15:56
Asunto: Re: II Carreira Popular Romaría Vikinga 10K (29-11-2015)

Percorrido Romaría Vikinga 10k

www.youtube.com/watch?v=DwXugMLr_bw
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Sáb, 28 Nov 2015, 17:19
Asunto: Re: II Carreira Popular Romaría Vikinga 10K (29-11-2015)

gracias por el video

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
toniodj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/04/08
0 Carreiras
218 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2015, 17:42
Asunto: Re: II Carreira Popular Romaría Vikinga 10K (29-11-2015)

mi primera edicion y la verdad que me gusto esta carrera, buen horario, circuito con un continuo sube y baja y sobre todo gente de la organizacion en todos los cruces, felicidades por ese esplendido trabajo.
nos vemos para el año.
y se me olvidaba carrera de 10km, mi garmin dio 10.060m
Lolinho38

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
147 Carreiras
313 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2015, 17:47
Asunto: Re: II Carreira Popular Romaría Vikinga 10K (29-11-2015)

Muy bonita y muy dura esta carrera por Catoira... Al igual que el otro día criticaba a la organización (de forma constructiva) por no avisar con antelación e la limitación de plazas, hoy debo felicitarlos por el brillante trabajo del día de hoy... Gracias, y nos vemos el próximo año...
Blanquiño

Novo foreiro
Novo foreiro
9/09/14
10 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2015, 18:27
Asunto: Re: II Carreira Popular Romaría Vikinga 10K (29-11-2015)

Unha carreira para repetir. Se podo volverase, sobre todo se repetides o do grifo de cerveza e a pizza, iso si que foi un puntazo!
ChetePazo

Novo foreiro
Novo foreiro
26/11/14
8 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2015, 18:44
Asunto: Re: II Carreira Popular Romaría Vikinga 10K (29-11-2015)

Disfrutei moito da carreira. Día estupendo, magnífica organización. Parabéns a todos e moitas grazas aos voluntarios. Recordarei con cariño os "repechiños", a algunha das costiñas chegáballe ben. Anotada no calendario. Si podo repetiremos seguro.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos