Foros ›
Autor
Mensaxe
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 12 Out 2015, 21:09
Asunto: Comentarios Deportivos....

Levo tempo pensando en algo ben curioso deste foro...
Entre os miles de comentarios sobre as probas, sempre nos referimos as mesmas cousas, se a distancia estaba ben medida, se o perfil ten baches ou unha costa dun 1% de desnivel, si non dan camiseta da cor e talla que a min me gusta, que a froita está cortada e prefiroa enteira, se dan auga ou isotónica, se o tempo vai acompañar...

Pero resúltame moi sorprendente que nunca se comenten cuestións deportivas, favoritos para gañar, corredores que poden dar a sorpresa, unha vez finalizada non se lee un so comentario sobre o ben que correu o gañador, se entraba nas quinielas de favorito, fulanito que quedou moi atrás... etc... solo se fala do tema cando algún fai trampas como o famoso peluquero que vertiu rios de tinta virtual...

Pode ser que sexa cousa miña, pero boto en falta este tipo de comentarios que sempre xurden noutros foros de distintos deportes.
franito

Maratoniano
Maratoniano
4/07/14
0 Carreiras
382 Mensaxes
coruña
Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2015, 5:36
Asunto: Re: Comentarios Deportivos....

Hola mac-ray me imaginó que al igual que yo muchos de los que aquí opinamos participamos en las carreras de forma totalmente popular.Por ejemplo y hablo a título propio no conozco a la mayoría de gente que participa y hace podium en las carreras,salvo de oídas incluso a muchos ni les pongo cara.Me suenan sus nombres pero poco más.
Pienso que igual el carácter popular de este foro,tal y como su nombre indica,pueda servir de motivo para explicar tus dudas.
Un saludo.
Davidi

Maratoniano
Maratoniano
2/08/10
90 Carreiras
678 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2015, 5:56
Asunto: Re: Comentarios Deportivos....

No solo no los conozco simo que tampoco los veo correr como para opinar. Van siempre muy por delante. Como mucho si es de ida y vuelta me los cruzo...
PacoKipketer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/09/15
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2015, 6:10
Asunto: Re: Comentarios Deportivos....

los pros, los semipros y nosotros...

échale un vistazo a ese vídeo, quizás te ayude a entenderlo Mr. Green


memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2015, 6:52
Asunto: Re: Comentarios Deportivos....

¿E como vamos falar se o gañador correu ben a proba se imos sempre detrás? Mr. Green

Temos cada cousa... A xente no foro opina do que lle afecta, nada máis.
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2015, 7:00
Asunto: Re: Comentarios Deportivos....

Hola Mac-Ray creo no solo se comentan las cosas malas de las carreras, si no también las buenas.
Hay carreras que em mi opinión se merecen críticas siempre contructivas para que tomen nota los organizadores y puedan mejorar detalles que puedan mejorar en sucesivas carreras.
Después como dices esto de como corrió uno y el otro, si que se comenta pero en la propia carrera.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2015, 7:21
Asunto: Re: Comentarios Deportivos....

Mac-Ray eu penso que máis ben sempre se refiren os mesmos ás mesmas chorradas. Tamén estamos ós que nos gusta correr, adestrar, probarnos pero cometemos o pecado de "aproveitarnos" do foro sen dar nada (vacatola included).

Fíxate que normalmente é xente que leva pouco tempo pero ten miles de mensaxes ( e por suposto o "rango de maratoniano" tamén abunda, porque é superimportante que se saiba que son "finisher").

Tes o fío de como inscribirse no circuito. O admín. a piques de colapsar coas explicacións, pero da igual, teima que teima...

De tódolos xeitos, eu ando por algún outro foro de atletismo e, persoalmente, penso que éste está por enriba a anos luz da maioría.

Saúdos
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2015, 9:46
Asunto: Re: Comentarios Deportivos....

Eu vouche dar a miña opinion... Da xente que queda na parte de arriba dunha carreira a verdade e que coñezote a ti e a 3 mais, non e por desprezo que quede claro. Eu vou a unha carreira botar uns contos ca xente coñecida, cos do clube etc e xusto antes d empezar cando me poño a quentar poñome a pensar nos entrenos e no obxectivo da carreira. Unha vez rematada outros contos e se presta sair de turisteo e comer. Xa a noite miro os tempos e clasificacion e se teño que criticar polo que a min me parece unha mala xestion por parte da organizacion fagoo (xa se sabe que e para melloria deles) que creo dspois de pagar tou no meu dereito... E pouco mais escribo no foro. pero a verdade e que non miro nin quen gaña nin quen poderia gañar... Chamalle egoismo (repito non desprezo) pero o fin e o cabo e o que fago e creo algun mais fara coma min

Meu RECOÑECEMEMTO E NORABOA a todos os que quedades arriba e por moito que entrene eu creo non chegarei a eses tempos pero a min particularmente quen gañe ou deixe de gañar non me interesa

Seguireite felicitando no grupo e dalle duro a entrenar. Saudos meu !!!
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2015, 11:52
Asunto: Re: Comentarios Deportivos....

vacatola escribió:
Mac-Ray eu penso que máis ben sempre se refiren os mesmos ás mesmas chorradas. Tamén estamos ós que nos gusta correr, adestrar, probarnos pero cometemos o pecado de "aproveitarnos" do foro sen dar nada (vacatola included).

Fíxate que normalmente é xente que leva pouco tempo pero ten miles de mensaxes ( e por suposto o "rango de maratoniano" tamén abunda, porque é superimportante que se saiba que son "finisher").

Tes o fío de como inscribirse no circuito. O admín. a piques de colapsar coas explicacións, pero da igual, teima que teima...

De tódolos xeitos, eu ando por algún outro foro de atletismo e, persoalmente, penso que éste está por enriba a anos luz da maioría.

Saúdos

Sin faltar al rango vaca, que a algunos bastante nos costó: sudor, lágrimas, dietas y locura. De hecho, yo personalmente no lo ejerzo desde el 2013. Me da que llegaré al 2028 con el rango de marras y sin haber corrido más maratones. Seguiré constando como un corredor de nivel (Maribel). Un tongo esto de CEG.

Yo creo que la mayoría no saben ni les interesa quien va delante. Al menos yo.

Si las carreras locales las transmitiera telecinco en prime time podrían sonarnos los nombres de los tipos. Ahí es cuando hablaríamos de si cobran mucho, si están liados con la entrenadora o si anuncian detergente.

Creo que hay un foro de atletismo profesional. Digo yo que ahí algún comentario más habrá.
Kalimero

Foreiro Senior
Foreiro Senior
7/02/10
0 Carreiras
471 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2015, 16:35
Asunto: Re: Comentarios Deportivos....

Muy bueno el video PacoKipketer! No lo conocía.
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2015, 17:10
Asunto: Re: Comentarios Deportivos....

El vídeo es fantástico y la verdad que describe a la perfección el sentir del runner anónimo.
En cuanto a por qué nuestras crónicas individuales son siempre eso "individuales", "personales e intrasferibles", "ombligocéntricas", coincido con muchas de las razones ya expuestas:
A) No se puede repicar las campanas y estar en la procesión.
Ojo morado A los favoritos los vemos de refilón en algún que otro momento del calentamiento, y como mucho en algún cruce en contrasentido, o peor aún, cuando nos doblan en la penúltima vuelta (nuestra).
C) Yo más de una vez me he metido a periodista deportivo, pero ni tengo el título, ni el tiempo, ni la mayor parte de las veces las ganas de hacerlo. Además, quién soy yo para hablar de fulano o mengano, y si se le vio renquear hoy más que ayer, pero menos que mañana...
D) Muchos de estos atletas tienen sus propias webs, blogs o páginas del caralibro donde, ellos mismos, cuentan al detalle su devenir diario, y me consta que algunos de estos secundados por cantidades ingentes de seguidores a los que nuestros relatos, opiniones, valoraciones o apreciaciones acerca de sus ídolos-referentes-amigos, les importan cuatro pimientos. Resumiendo: Vale más la foto, que la foto de la foto.

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2015, 18:56
Asunto: Re: Comentarios Deportivos....

El video genial.
pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
296 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2015, 19:22
Asunto: Re: Comentarios Deportivos....

Que bueno el video, me identifico totalmente
chechu1

Foreiro Senior
Foreiro Senior
4/11/13
51 Carreiras
361 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2015, 19:51
Asunto: Re: Comentarios Deportivos....

Genial, genial, el video. Yo también me identifico con el y me alegro que por fin alguien lo veo como yo lo veo. Genial.
coyote

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/11
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2015, 20:07
Asunto: Re: Comentarios Deportivos....

Ola a tod@s!!! Eu si que creo que se fala das carreiras en esos terminos ,

o que pasa e que sefai a modo particular,non en ningun fio...e creo que eso e

o mellor, o contrario daria "pe" a todo tipo de malas interpretacios...

estou en un club de atletismo no que a gran maioria termina a carreira moi

adiante ,somos mais de 20 corredores, e solo dous ou tres,entramos na parte

media alta, os demais non corren ...voan, eu vendo como se entrenan, e

como disputan as carreiras e vendo o competitivos que son, non teño mais

que admiralos, claro que comentamos cousas,pero sobre todo miramos o

que fan os compañeiros.Saludos Ríndose





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos