Foros ›
Autor
Mensaxe
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 12 Set 2015, 7:54
Asunto: Forerunner 15

Hola alguien ha probado el forerunner 15?

Me gustaria conocer opiniones

afiladosrunners.wordpress.com/
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 12 Set 2015, 19:36
Asunto: Re: Forerunner 15

Yo soy mas de casio de toda la vida pero eso suena a cañon jeje

Buenas noches Señor Panzudo!!

Se le echa muchísimo de menos en el Watsapp... Un abrazo Crack!!

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
sisi83

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/04/13
1 Carreiras
205 Mensaxes
corrubedo
Respostar citando Envío Sáb, 12 Set 2015, 21:16
Asunto: Re: Forerunner 15

yo no lo probe pero teniendo el garmin 10 te puedo decir que ba a ser muy justo te explico: solo tiene dos pantallas con dos dactos en cada pantalla y uno se tiene que repetir por lo menos en el garmin 10 y no creo que el garmin 15 tenga mas que el dacto de cardio que poca gente utiliza , yo compraria el garmin 310xt en amazon entre 140 y 170 en amazon, el polar m 400 tiene muy buena pinta por 135 en amazon
Xakola

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/14
7 Carreiras
113 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Set 2015, 22:56
Asunto: Re: Forerunner 15

O forerruner 15 é igual que o 10 pero con datos de Cardio. Eu teño o 10 así que sin ser o tema de cardio tamén che podo comentar

Serve para saber qué ritmo levas, qué distancia fixeches e canto tempo levas de carreira, ademáis dos datos de cardio. Na pantalla pódense configurar dúas 'visualizacións'; podes combinalas: por exemplo unha con velocidade e distancia e outra con pulso e tempo recorrido. En carreira cambias de visualización cun botón.
Graba 7 sesións e a batería dura unhas 5 horas como máximo. A velocidade pódese configurar en minutos/kilómetro ou kilómetros/hora, entre outras opcións (antes de empezar, non durante a carreira así que para triatlon non é cómodo) . A batería carga rápido, os datos pásanse ao ordenador a través dunha pinza USB. É robusto (ainda que eu tiven que comprar unha segunda pinza de descarga porque o cable empezaba a fallar). Pódese consultar o historial na propia pantalla do reloxo, graba as mellores marcas. Ten Virtual Pacer, é dicir que lle podes poñer a velocidade á que queres ir e vaiche dicindo con pitidos e avisos na pantalla se vas diante ou detrás. Esto pode ir ben para 'azuzarte' en entrenos ou para non durmirte en carreiras, etc...

O que lle boto de menos é a posibilidade de programarlle series (ao meu bótolle de menos tamén o tema do cardio, pero o 15 o trae así que ese problema non o terías). Con series sería para min perfecto, pero non as ten. Ten unha chorrada de andar/correr que vale para pouco.

A día de hoxe igual xa tes mellores opcións calidade/prezo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos