Foros ›
Corresan Ruta de prata-Angrois (01/08/2015)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Andre11

Novo foreiro
Novo foreiro
3/07/13
13 Carreiras
32 Mensaxes
Foz
Respostar citando Envío Lun, 03 Ago 2015, 15:36
Asunto: Re: Corresan Ruta de prata-Angrois (01/08/2015)

Só pasaba por aquí para felicitar ós organizadores pola carreira! Aplauso Aplauso
Moi divertida e para min un acerto enorme o cambio de circuito con respecto o ano pasado.
Este ano non puiden inscribirme no circuito corresan por temas de traballo pero vexo que segue co maravilloso ambiente dos outros anos. Impresionante a animación (incluso ó rematar a carreira). Dende o meu punto de vista, é importante ensinarlles ós máis novos (e ós non tan novos tamén) que isto é para pasalo ben e non (só) para competir. O speaker-instructor de zumba deixoume sen palabras Guiño
Quería agradecerlle tamén o traballo ós amigos do Noitebra cos que puiden coñecer o circuito un par de días antes. Unha gozada rodar un pouco con eles.
Por último, comentar que eu fun un desos que empezou a correr por culpa das carreiras deste circuito corresan fai 2 anos. Con el descubrín o mundillo este. Agora xa o considero o meu deporte e o meu principal hobby.
Longa vida o CorreSan! Aplauso Aplauso
evabarcala

Novo foreiro
Novo foreiro
26/05/13
1 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2015, 9:21
Asunto: Re: Corresan Ruta de prata-Angrois (01/08/2015)

Es la primera vez que escribo en un foro como este, pero no me he podido contener al ver las críticas tan absurdas que se han hecho, absurdas porque simplemente era imposible hacer una crítica con un mínimo de fundamento a una carrera preciosa y con una organización impecable, propia de todos los corresan! Yo tenía sed justo antes de la salida, y pedí un vasito de agua en el bar, que muy amablemente me dieron! La organización da agua en la llegada, porque es una carrera, no son nuestros padres siempre con una botellita en el bolso para que nuestros hijos no pasen sed.

Dicho esto, sólo decir que, ¡LARGA VIDA AL CORRESAN! yo, personalmente, me enganché a correr gracias a este circuito.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2015, 11:29
Asunto: Re: Corresan Ruta de prata-Angrois (01/08/2015)

Sobre a proba: en xeral todo ben (circuito, dorsais, avituallamiento final, animación...). O único é que eu persoalmente deixaría o tema do "confeti". Aínda hoxe non podo crer que algún rapaz non caese alí. No seu circuito acababan en curva, costa abaixo e en sprint co chan cheo de "plastiquitos".
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2015, 11:45
Asunto: Re: Corresan Ruta de prata-Angrois (01/08/2015)

O confeti dalle vida oh!!! Moi feliz
Si a ti che desajrada,a min encantame.Así que po ano haberá que faser unha carreira con confeti e outra sin confeti. Guiño
Venga,buen rollo y viva la diversidad de opiniones!! Sorriso
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2015, 13:12
Asunto: Re: Corresan Ruta de prata-Angrois (01/08/2015)

Non dixen que me desajradara. Dixen que tal como baixaban por alí os rapaces, era un perigo. Para nós non, porque non viñamos por alí.
marrozos

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/09
0 Carreiras
165 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2015, 17:42
Asunto: Re: Corresan Ruta de prata-Angrois (01/08/2015)

Pues ya que veo tanta crítica, yo me paso por aquí para felicitar y agradecer a derek y todo aquel que forma parte de la organización de este circuito.

No sé lo que cuesta organizar una carrera de este tipo ni quiero que me den explicaciones pero es evidente que implica muchas cosas. En cualquier caso, pago 16€ por 1 camiseta y bolsa del corredor, 4 carreras CRONOMETRADAS, y aún encima me dan agua y fruta al terminar cada una de ellas. ¿De verdad a alguien le parece caro? Y si en vez de 16€ fuesen 40 los pagaría de buen gusto ya que hay gente que invierte mucho tiempo en esto y me parecería totalmente lógico que se lleven un pellizco a cambio.

En cuanto a esta carrera en particular, gran ambiente, buen circuito y no he echado en falta nada.

Así que por mi parte y la de muchos otros que no escriben por aquí y se están enganchado a este deporte gracias a estas carreras y otras tantas, GRACIAS.

Nos vemos en la Granxa do Xesto y larga vida al CorreSan!
Craseski

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/10/14
0 Carreiras
178 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2015, 19:42
Asunto: Re: Corresan Ruta de prata-Angrois (01/08/2015)

Pues para mi, tanto el salir con el confeti en esta, como en la cuenta atrás de la nocturna fueron momentos de gran valor. Por un lado, demuestran el esfuerzo de los organizadores en sorprendernos y llamar nuestra atención y las del público y por otro; en mi caso particular; sirvieron para quitarme parte del estrés que suponen las salidas.
Por último, añado que me tienen mosca con lo que se puedan traer entre manos para la próxima, sin embargo al ser cronoescalada creo que no va a ser fácil pero tampoco dudo de que emplearan sus medios para animar el arranque de la prueba
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2015, 22:08
Asunto: Re: Corresan Ruta de prata-Angrois (01/08/2015)

*** Editado por entrar en temas personales ***

Organización impresionante! sin un solo problema de seguridade que a min é o que máis me importa, e nunha proba deste tipo nun sitio como Angrois xa é un éxito, aínda por riba espectáculo de carreira, con unha pelea fantástica polo podium, entendo que os que corremos solo sexamos conscientes da nosa carreira e aquí escribimos sobre todo participantes, pero constame que a xente do público vibrou co apretadas que estiveron moitas posicións, sobre todo ese grupo perseguidor donde 7 atletas se disputaban o posto de honra de podium que deixaron libre dous foras de serie como Victor e Rubén, unha mágoa a non asistencia de Nimo, pois podería ser un duelo épico o que podía ter pola victoria.

Gracias outra vez a todolos organizadores, colaboradores e veciños por sacar adiante unha proba con este nivel organizativo, Chapó !
Cada ano enganchades xente nova a realizar deporte, eso xa é motivo dabondo para estar máis que satisfeitos.
richiarg

Maratoniano
Maratoniano
19/12/13
108 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2015, 22:09
Asunto: Re: Corresan Ruta de prata-Angrois (01/08/2015)

no merecen ni la respuesta, saludos


Última edición por richiarg o Mar, 04 Ago 2015, 22:54; editado 1 vez
tripeco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/12/14
1 Carreiras
127 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2015, 22:31
Asunto: Re: Corresan Ruta de prata-Angrois (01/08/2015)

Pues sinceramente yo sin ir a la carrera y leyendo las criticas de richiarg la comprendo, y sinceramente no entiendo tanta crítica a su crítica...valga la redundancia. Ha criticado un comportamiento de una persona/voluntario/.... en una carrera, que en sí bajo mi punto de vista resulta en cierto punto criticable (las formas), y punto, tampoco hay que crucificarlo.

Un saludo.
richiarg

Maratoniano
Maratoniano
19/12/13
108 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2015, 22:36
Asunto: Re: Corresan Ruta de prata-Angrois (01/08/2015)

gracias tripeco, tu si lo entendiste, igualmente voy a borrar todos los comentarios, que faltar es respeto detras de un pc para muchos resulta muy facil, paso de este tema.
hasta el admin no frena cuando faltan es respeto , ahora yo hago una critica y el mismo admin salta en mi contra, increible


Última edición por richiarg o Mar, 04 Ago 2015, 22:55; editado 1 vez
tripeco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/12/14
1 Carreiras
127 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2015, 22:40
Asunto: Re: Corresan Ruta de prata-Angrois (01/08/2015)

Bueno tampoco te han comentado nada ofensivamente a no ser un par de foreros como Memphis y Evabarcala o cómo sea. Pero bueno, mi consejo es que por un hecho puntual, si te apetece ir al Corresan vayas, y sino te apetece será por carreras.

Un saludo.
richiarg

Maratoniano
Maratoniano
19/12/13
108 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2015, 22:50
Asunto: Re: Corresan Ruta de prata-Angrois (01/08/2015)

gracias tripeco, y como dices, sera por carreras
copasdeyate

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/09
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Ago 2015, 0:10
Asunto: Re: Corresan Ruta de prata-Angrois (01/08/2015)

Hola richiarg. Eu creo que a fonte do problema non foi a túa crítica, senón o feito de "atacar" así a unha organización de moita xente por un detalle con unha persona. Non te enfades home, que non vin que che dixeran nada tan grave. Eu creo que o que dixo derek é o que explica a cousa e non vin que él, que parece o de maior repsonsabilidade na organización, dixera ningún comentario ofensivo. Ademáis houbo xente que aproveitou para meter outros comentarios desafortunados, baixo o meu punto de vista, e iso foi o que detonou todo.
A miña humilde opinión é que debemos falar máis antes das carreiras, e non todo despois. En canto a carreira, estuvo moi ben organizada; e hai un detalle que non quero deixar pasar e que me sorprendeu: como se pode meter todo o que alí había nun espazo tan pequeno. Creo que esta organización, o faga mal ou o faga ben, pon toda a carne no asador para agradarnos. En canto as saídas, danlle un toque diferente as carreiras; a min encatanme, motivanme moito.
Paz amigos!. Deica.
richiarg

Maratoniano
Maratoniano
19/12/13
108 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Ago 2015, 0:26
Asunto: Re: Corresan Ruta de prata-Angrois (01/08/2015)

hola copas, yo no puse nada malo de la organizacion, al contrario, puse que me gusto la carrera y el ambiente, y por eso especifique lo de esa persona, nada mas, solo dije que no volvia a la corresan y eso les molesto, nada mas.
se puede debatir y cambiar opiniones sin faltar, pero hay de todo, yo no hable ni de minutos de silencio, ni de camisetas ni de precios, etc deje bien claro cual fue mi problema, pero bueno, por mi se acabo, ultimo post, ya les mande un mensaje privado a los que tenia que hacerlo, espero que se entienda de una bendita vez. saludos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos