Foros ›
I 10k de San Pedro en Miño (27/06/2015)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
perbes

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/10/12
0 Carreiras
55 Mensaxes
santiago compostela
Respostar citando Envío Ven, 26 Xuñ 2015, 10:49
Asunto: Re: I 10k de San Pedro en Miño (27/06/2015)

Lo mismo digo,Suerte a todos y nos vemos mañana.
slowmotion

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/13
0 Carreiras
390 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Xuñ 2015, 19:36
Asunto: Re: I 10k de San Pedro en Miño (27/06/2015)

Resultados: www.carreirasgalegas.c...d07ff554f3

Buena carrera. Quizás para el año si se quita la megacuesta del camino de santiago y se hace un pelín más corta me guste más, pero muy buen recorrido Moi feliz

En algún cruce tuve dudas, pero ante la duda se sigue recto y listo.
Starbyte

Novo foreiro
Novo foreiro
13/11/11
0 Carreiras
39 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2015, 9:18
Asunto: Re: I 10k de San Pedro en Miño (27/06/2015)

Con ánimo totalmente construtivo, e recoñecendo o esforzo que supón organizar unha carreira na súa primeira edición, envío algunhas reflexións sobre a carreira de onte:

- Os cruzamentos deben estar sempre indicados, non pode ser que un corredor teña que parar porque non sabe por onde continúa a carreira ao non levar diante ninguén que lle sirva de referencia.
- Non custa nada poñer uns carteliños que vaian marcando os quilómetros: eu onte chegou un momento en que non sabía se levaba 5, 8 ou 10.
- Non se pode chamar carreira popular algo que inclúe unha costa como a maior das que subimos onte, que non atopara en ningunha outra proba nos dez anos que levo indo a carreiras populares (nalgún cross, trail ou subida si, pero xa lle chaman así...).
- Dar o avituallamento xusto antes de meternos no monte fai que logo as botellas queden tiradas por entre a vexetación. Mellor facelo na recta de asfalto, un pouco antes, e así a recollida é moito máis fácil.
- Aos corredores gústanos ir por sitios onde haxa xente animando, aínda que sabemos que iso supón unha maior complicación para organizar a proba.
- Tamén agradecemos as carreiras con distancias "redondas", como por exemplo 10 km, sobre todo se se anuncia así. Logo resulta que son 10,8 (a min deume máis de 11 no cronómetro) e xa custa máis calcular medias ou comparar esta carreira con outras.
- E o máis importante: non pode haber coches polo percorrido! E moito menos nos dous sentidos, como me pasou onte nalgún momento (e non cheguei dos últimos, o cal tampouco sería xustificación).

Nisto das carreiras populares hai moita competencia, e cada fin de semana hai polo menos media ducia de probas entre as que escoller; para min que sexa solidaria e unha parte do recadado se destine a algún fin social é un estímulo, e foi o motivo de participar nesta. Pero se queredes que esta se consolide, creo que deberiades atender algunhas destas posibles melloras.
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Lun, 29 Xuñ 2015, 9:03
Asunto: Re: I 10k de San Pedro en Miño (27/06/2015)

A min a carreira gustoume bastante. O percorrido ben, duro, pero máis ou menos bonito. Si me gustaría que fose algo máis urbán para que houbera máis xente, pero non o vexo moi factible en Miño, é un pobo pequeno e non creo que queiran tocar moito a estrada nacional. Quitar os coches do percorrido non é fácil, pasamos por diante de moitas casas nas pistas polas que pasamos, e non vexo viable controlar os coches que saen delas
Para min a maior crítica é o dos cruces. Fun un bon anaco correndo sin ninguén diante, e nalgún cruce dudei por onde tirar, e nun tiven que preguntar a uns veciños que estaban no balcón
Sin ánimo de polemizar, o que non entendo son as críticas ás costas e á distancia da carreira. Hai carreiras casí chas de todo, outras con algunha costa, outras con costas duras, etc. Eu vou a unha carreira si me atrae e tamén si me queda cerca da casa, e corro o que me poñan diante, si é dura ben, e si non é dura pois mellor. E coa distancia igual, xa hai un feixe de carreiras de 10 km, tamén me gusta que as haxa algo mais longas e algo máis curtas, dame igual que sexa ou non unha distancia homologada
kazan

Novo foreiro
Novo foreiro
4/11/14
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Xuñ 2015, 11:07
Asunto: Re: I 10k de San Pedro en Miño (27/06/2015)

En xeral moi ben,o da auga debería dala preto da casa clube(golf) polo tema das botellas.Ogalla para o ano que ven non coincida con ningunha outra na Coruña e Ferrol para que vaia mais xente
Clavijo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/01/15
4 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Xuñ 2015, 11:45
Asunto: Re: I 10k de San Pedro en Miño (27/06/2015)

Hola en general bastante contento con la carrera,con cosas a mejorar como en todas,y está al ser la primera edición es normal. Espero que para el año se repita ,cuantas más carreras cerca de casa mejor. Opino más o menos como los comentarios anteriores,y también digo que una carrera más urbana es complicado y más en verano con la playa. Con la cuesta hay que conformarse la pusieron y hay que subirla ,personalmente también la quitaría par otras ediciones,aunque nunca se sabe ,igual puede llegar a es el aliciente de la carrera.En cuanto a los coches opino lo mismo,zona rural,muchos accesos ,muchas casas....pero aún así yo eche en falta más voluntarios por el circuito para que en cada acceso estuviera alguien para regular el pso de algún coche y para orientar a los corredores.
Espero que repetir para el año sí continúa ,esperemos que sí
jorge.carballeira

Novo foreiro
Novo foreiro
2/06/15
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Xul 2015, 9:55
Asunto: Re: I 10k de San Pedro en Miño (27/06/2015)

Hola. Sabeis donde puedo encontrar las fotos de la carrera? Gracias.
quemaisda

Novo foreiro
Novo foreiro
8/05/11
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 04 Xul 2015, 11:43
Asunto: Re: I 10k de San Pedro en Miño (27/06/2015)

Moi boas. Como ben di Jorge, non sei se alguén pode subir fotos ou indicar onde se poden ver.
serdomato

Novo foreiro
Novo foreiro
7/07/14
0 Carreiras
2 Mensaxes
Mesia
Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2015, 20:50
Asunto: Re: I 10k de San Pedro en Miño (27/06/2015)

non ai fotos??





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos