Foros ›
XV MILLA URBANA CONCELLO DE AMES (28/06/15)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 15 Xuñ 2015, 22:48
Asunto: XV MILLA URBANA CONCELLO DE AMES (28/06/15)

Hola a tod@s.

El domingo 28/06 se celebrará la décimo quinta edición de la Milla Urbana del Concello de Ames. Teneis toda la información en este enlace:

www.carreirasgalegas.c...d0e61e120f

Saludos cordiales !!!!

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 25 Xuñ 2015, 17:20
Asunto: Re: XV MILLA URBANA CONCELLO DE AMES (28/06/15)

No me deja inscribirme.Arrecarallo que tengo que poner los datos de autorización para menores. Pensando
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
0 Carreiras
364 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Xuñ 2015, 16:45
Asunto: Re: XV MILLA URBANA CONCELLO DE AMES (28/06/15)

Aínda acabo de ver agora o documento en pdf cos resultados, e vaia tangada me fixeron os da cronometraxe co meu tempo. O 3º clasificado, Anxo Rúanova quedou diante miña, pero cruzamos a meta practicamente emparellados (de feito nin el estaba seguro de como quedaramos realmente e tivo que preguntar ao finalizar a carreira) e nos resultados aparece unha diferencia de... 5 segundos!
Bueno, espero que non soe a pataleta, simplemente tiña ganas de que quedara constancia o meu malestar xD
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 29 Xuñ 2015, 18:25
Asunto: Re: XV MILLA URBANA CONCELLO DE AMES (28/06/15)

Simom escribió:
Aínda acabo de ver agora o documento en pdf cos resultados, e vaia tangada me fixeron os da cronometraxe co meu tempo. O 3º clasificado, Anxo Rúanova quedou diante miña, pero cruzamos a meta practicamente emparellados (de feito nin el estaba seguro de como quedaramos realmente e tivo que preguntar ao finalizar a carreira) e nos resultados aparece unha diferencia de... 5 segundos!
Bueno, espero que non soe a pataleta, simplemente tiña ganas de que quedara constancia o meu malestar xD

Eu tamén me fixei no resultado da absoluta, porque lembraba que entraran moi perto os dous primeiros e os dous que pelexábades polo terceiro posto. Como non é distancia homologada non ten tanta importancia, mentres non alteren o posto, pero non entendo o motivo. O ano pasado pasou algo parecido, a todos os da carreira de veteranos nos deron un tempo oficial cinco segundos máis lento que o que pilláramos cos nosos cronos.

En todo caso un detalle, polo demais foi unha xornada ben bonita. As millas teñen a vantaxe para o público de que podes seguir toda a proba, cousa que non sucede nas distancias superiores.
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
0 Carreiras
364 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Xuñ 2015, 9:28
Asunto: Re: XV MILLA URBANA CONCELLO DE AMES (28/06/15)

Si, como ben dis ao non ser distancia homologada non ten importancia. Supoño que algún problema terían coa cronometraxe, de aí debeu vir tamén o retraso no comezo da competición. Agora que o penso creo que durou máis a espera na liña de saída que a carreira en si... Moi feliz

De todas formas coincido contigo en que foi unha xornada bonita, e eu persoalmente a pesar do detalle quedei tan contento que xa teño ganas de repetir nesta distancia.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos