Foros ›
II Volta a Illa de Ons (17/05/2015)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
CorredoirasBueu

Organización
Organización
7/04/15
0 Carreiras
233 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Abr 2015, 20:38
Asunto: Re: II Volta a Illa de Ons (17/05/2015)

FisionBoy escribió:
CorredoirasBueu escribió:
ivarnaiz escribió:
Unha dúbida!

Vai haber servicio de gardarroupa? E duchas? A que hora volvería o barco?

Igual pregunto demáis, pero vou de lonxe.


Saúdos!

Sí, vai a haber servicio de gardarroupa e servicio de duchas, este ano os billetes para os barcos compraranse directamente ás navieras (a través dunha central de billetes que abrirá o concello para facilitar a compra), así que o tema dos horarios vai depender de eles, nos garantizamos os horarios de saída que serán ás 9:00 - 9:15 - 9:30, en canto teña máis información será publicada aquí, no facebook, por correo ós inscritos e máis na páxina web. O ano pasado a volta dos barcos empezou a partir das 17:30, este ano será algo parecido, recordade que hay que volver no mesmo barco no que se foi e vai haber prazas para todos, o que seguramente fagamos será dalgunha maneira darlle prioridad os corredores para que cheguen a illa o antes posible.

Un saúdo

Que a volta é as 17.30? Mi madriña qué tarde non? E non hai mais comida que a froita e as bebidas?

Estoume poñendo nervioso Disimulando

COMIDA:
Para quen o desexe ofertarase un menú a 8 € tanto en Casa Checho e en Casa Acuña.
RESERVA DO MENÚ:
Recoméndase ás persoas interesadas en comer nos restaurantes colaboradores (tanto corredores/as como acompañantes e participantes na andaina), que fagan a correspondente RESERVA nos seguintes teléfonos:
CASA CHECHO: 639 563 572
CASA ACUÑA: 986 32 00 48
As reservas poden facerse do menú de 8 €, especialmente ofertado con motivo da carreira, ou en relación a calquera outro que se queira encargar.

Igualmente esperemos a recibir máis información das navieras para saber os horarios
CorredoirasBueu

Organización
Organización
7/04/15
0 Carreiras
233 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Abr 2015, 20:40
Asunto: Re: II Volta a Illa de Ons (17/05/2015)

lihto escribió:
tiene una pinta espectacular,y es de agradecer el esfuerzo y el trabajo por organizar una carrera en las ons,sobretodo por la logistica,si pedis la inclusion en el circuito de correr en galicia,se agradeceria mucho.gracias

Xa está feita a petición, cando me respondan dígovos algo
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Sáb, 11 Abr 2015, 20:56
Asunto: Re: II Volta a Illa de Ons (17/05/2015)

gracias por la respuesta

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
CorredoirasBueu

Organización
Organización
7/04/15
0 Carreiras
233 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Abr 2015, 15:18
Asunto: Re: II Volta a Illa de Ons (17/05/2015)

17:00 todas as prazas cubertas¡¡ recordade que inscribiremos 30 reservas por se houbera algunha baixa, se queredes participar non perdades a esperanza, sempre hay baixas de última hora e pola nosa parte este ano falicitaremos o máis posible os cambios de dorsal.


Moitas gracias a todos
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Abr 2015, 3:41
Asunto: Re: II Volta a Illa de Ons (17/05/2015)

Queria saber si podo sacar billete no mismo barco para a miña muller e a miña filla, xa que non puden inscribilas para a andaina.
CorredoirasBueu

Organización
Organización
7/04/15
0 Carreiras
233 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Abr 2015, 5:51
Asunto: Re: II Volta a Illa de Ons (17/05/2015)

Brasillas escribió:
Queria saber si podo sacar billete no mismo barco para a miña muller e a miña filla, xa que non puden inscribilas para a andaina.
Espero esta misma semana poder dar información acerca da compra de billetes anticipada, recordade que ese día pode ir calquera persoa á illa sexa corredor, participante da andaina, acompañante ou simplemente vaia de visita, o que faremos será intentar darlle prioridade ós corredores, haberá sitio para todos e se alguén por culpa nosa non chega a tempo na saida esperamos por él.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 15 Abr 2015, 12:29
Asunto: Re: II Volta a Illa de Ons (17/05/2015)

Que guai, iame inscribir, e xa está pechada a inscripción, xa se completaron as prazas. Muro Muro
elnegro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/10
0 Carreiras
171 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Abr 2015, 10:02
Asunto: Re: II Volta a Illa de Ons (17/05/2015)

Otro que estaba meditando la inscripción y ya no hay plazas. Para otra quedará.
FisionBoy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/03/14
59 Carreiras
244 Mensaxes
Muíños
Respostar citando Envío Xov, 16 Abr 2015, 15:51
Asunto: Re: II Volta a Illa de Ons (17/05/2015)

Rapaces hai que andar con ollo. Eu o ano pasado perdina por
CorredoirasBueu

Organización
Organización
7/04/15
0 Carreiras
233 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Abr 2015, 14:23
Asunto: Re: II Volta a Illa de Ons (17/05/2015)

Dende O club corredoiras queremos anunciar que xa está aberta a compra de billetes de maneira anticipada para todos os corredores, participantes da andaina e acompañantes. O prezo do billete será de 8€ por persoa, este prezo reducido so será aplicable para os barcos que saian dende o peirao de Bueu a mañá do Domingo día 17 de Maio de 2015.
Os horarios de saída dos barcos serán as 08:45H, 09:00H e as 09:30H e os horarios da volta serán as 17:00 e as 19:00, disporanse os barcos necesarios en cada horario para poder levar e traer a todos os participantes. Estes horarios non podemos cambialos xa que son impostos polos organismos.
Para comprar o billete débese cubrir o formulario da páxina web do clube:
corredoirasbueu.wordpr...lete-illa/
Unha vez comprado o billete a organización da carreira asignará o horario de saída a cada participante(corredor ou andaina) e acompañantes para facer o máis fluído posible o embarque. O horario de volta preferente pódese marcar no formulario. O importe da compra do billete non poderá ser devolto por cuestión axenas o clube.
Todos os participantes na carreira e andaina deben de comprar o billete a través da nosa páxina xa que é o único medio oficial de transporte. Os dorsais ( que levarán os billetes do barco incluído dentro da bolsa) pódense recoller o día anterior en Bueu na sala amalia Domínguez Bua (horario 11:30 a 14:00 pola tarde 18:00 a 20:00) ou o mesmo dia a partir das 08:00 no peirao de Bueu no local das redeiras.
Recordamos que o importe do billete do barco non se pode devolver.

Un saúdo e moitas gracias pola vosa colaboración,


Clube corredoiras Bueu
CorredoirasBueu

Organización
Organización
7/04/15
0 Carreiras
233 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Mai 2015, 21:44
Asunto: Re: II Volta a Illa de Ons (17/05/2015)

Dende o Clube corredoiras de Bueu queremos avisar da dispoñibilidade de 17 prazas para participar na nosa carreira, para poder optar a unha de estas razas débese enviar o seguinte formulario dende a nosa páxina web:
Illa de Ons Inscripción
FisionBoy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/03/14
59 Carreiras
244 Mensaxes
Muíños
Respostar citando Envío Mar, 05 Mai 2015, 9:16
Asunto: Re: II Volta a Illa de Ons (17/05/2015)

Onde é o porto de embarque ? No Grove?
Saudos.

Por certo, o teléfono de casa Acuña creo que está mal, marcando conectei coa central da illa e istes xa me deron o teléfono, que a sua vez debía estar mal porque non me deu conectado. Finalmente por medio dunha paxina de Internet din co número, que unha vez mais me comunicou ca central e estes tomaron nota do meu recado, a reserva do menú..... Vaia lío
CorredoirasBueu

Organización
Organización
7/04/15
0 Carreiras
233 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Mai 2015, 10:09
Asunto: Re: II Volta a Illa de Ons (17/05/2015)

FisionBoy escribió:
Onde é o porto de embarque ? No Grove?
Saudos.

Por certo, o teléfono de casa Acuña creo que está mal, marcando conectei coa central da illa e istes xa me deron o teléfono, que a sua vez debía estar mal porque non me deu conectado. Finalmente por medio dunha paxina de Internet din co número, que unha vez mais me comunicou ca central e estes tomaron nota do meu recado, a reserva do menú..... Vaia lío
A saida e dende Bueu, en canto o problema do telefono vou informarme a ver que pudo pasar xa que eres o primeiro que me avisa do posible erro
CorredoirasBueu

Organización
Organización
7/04/15
0 Carreiras
233 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Mai 2015, 8:08
Asunto: Re: II Volta a Illa de Ons (17/05/2015)

Correxidos os telefonos de Casa Acuña
kagonto

Novo foreiro
Novo foreiro
14/10/11
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Mai 2015, 8:37
Asunto: Re: II Volta a Illa de Ons (17/05/2015)

Hola,
non vou poder asistir á carreira e a organización me indica que se pode facer un cambio de nome no dorsal.

Se hai alguén interesado que me mande MP

saúdos


edito para comunicar que a organización finalmente me recolle o dorsal.

Espero poder ir outro ano





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos