Foros ›
Autor
Mensaxe
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Set 2007, 1:01
Asunto:

bufff....Marola: menuda crónica!! Perfecta a descripción do acaecido na andaina. E decir que, antes de entrar no meollo da cuestión, un par de apuntes: si queres traer ós teus alumnos a patear esta zona, podes facermo saber, que con gran gusto, si está na miña man, vos acompañaría pola zona. En segundo lugar, decir que non me esquezo que estou en débeda contigo e con Buker e me porei en contacto convosco.

E xa entrando na andaina en si, sobre todo incidindo nos aspectos negativos, xa que os positivos xa quedaron plenamente descritos na túa crónica, decir que tamizas e suavizas moito a crítica á organización. Mellor dito, á "cabeza pensante", que nesta ocasión foi a "cabeza desquiciada", xa que os demais membros da organización estuveron de "chapeau" e non se lles debe poñer nin o máis mínimo "pero", xa que (según as opinións recabadas) desbordaron amabilidade e volcáronse en agasallar ós participantes.

Falta dun posto de avituallamento entre o km. 20 e 30, cun sol de xusticia caendo a plomo e un % de humedade altísimo; descontrol cos membros de protección civil; non apareceu a furgoneta que tiña que transportar ós retirados en varios postos, tendo que retiralos en turismos (co cal tiveron que esperar máis tempo do debido); falta de personal sanitario na chegada (eso é novo e nunca nolo habían comentado, pero tes toda a razón do mundo); non nomear na entrega de agasallos á persona que máis traballou antes, durante e despois da proba, José Manuel Muñiz; en fin....foron tantos detalles que nestas dúas noites en vela creo que recorrín mentalmente varias veces todos e cada un dos 50.000 metros do sendeiro, pescudando todolos erros cometidos...e sin entrar en valoracións do sucedido, solo queda pedir perdón ós que tiveron que sufrir esta falta de previsión.

Agora quedan por diante estes días críticos nos que valorar si paga a pena todo o esforzo realizado ou si esta certa sensación de fracaso conseguirá doblegar a moral, e aparezan as negras sombras que che fagan dubidar que chegou o momento de arroxar a toalla...non sei!!
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 04 Set 2007, 10:03
Asunto:

Para empezar dar a enhoraboa o todos os que remataron, especialmente os correrengalicia :Buker e María, e a nosa Marola. (Ía poñer que o CarSantiago estaba en todo, pero o xusto é decir que Marola está en todo).A verdade é que me dades envexa, polo que para o ano, se nada se torce, eu tamén estarei na liña de saída, e como non pode ser doutro xeito aproveitareime da vosa experiencia Guiño Guiño Guiño .Polo tanto Urko que vaian desaparecendo esas dúbidas Demo sorrindo Demo sorrindo , que para o ano eu quero facer os 50 km de Ribeira, así que hai que poñerse a correxir os pequenos ou grandes fallos que poidera haber este ano. Coñecendo como coñezo a zoa, cas posibilidades naturais que ten, sería unha mágoa que non se organizara unha proba deste tipo; creo que a andaina é unha forma espectacular de amosar o patrimonio natural dun xeito natural e respetuoso co medio. Ánimo e a pola seguinte.
Marola, as fotos preciosas. ¿a que era chulísimo o recorrido?. Un día que fixen unha parte con Urko correndo, díxenlle: a marola vaille encantar este recorrido. Só espero que eses problemiñas físicos che deixaran disfrutar plenamente do "paraíso".
A Buker e María non lles poñía cara ata que vin as fotos e recórdoos da comida de Santiago. Polo que puiden leer xa son expertos nesto das andainas, así que cando decida facer unha ides ter que asesorarme Ríndose Ríndose Ríndose . Repito :enhoraboa a todos
Por certo, donde se poden ver datos da proba. Por simple curiosidade e saber ó que vos enfrentastes. ¿Cantos saíron? ,¿Cántos chegastes?, ¿Qué tempo se necesita para facer o recorrido?
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 04 Set 2007, 10:22
Asunto:

Enhorabuena, a todos y todas.

Marola, espero que las heridas de guerra, se pasen pronto, ya verás como si (además conociéndote no me cabe ninguna duda), y de los "errores" se aprende, así que para el año, unas de monte monte. Impresionante crónica, puedo decir que yo también participé en la andaina Ríndose

Y Urko, a veces las cosas no salen como uno intenta, pero chapeau por todo lo que has hecho y como has animado el foro para que fuéramos, pero quizás no te respondimos como merecéis, así que si alguien está en deuda somos los que no fuimos a pesar de atraernos el tema, así que para el año debéis volver a organizarla para que nosotros aprobemos la asignatura pendiente. Abraiado Ríndose

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mar, 04 Set 2007, 12:35
Asunto:

Urko, no te castigues innecesariamente, las cosas casi nunca suceden como deseamos y a veces se pueden complicar hasta el infinito aun poniendo todo el esfuerzo y buena voluntad del mundo. Lo negativo de este año, servirá para preverlo el próximo y hacerlo cada vez mejor, que con el equipazo que tenéis lo doy por seguro.

Olvidé, y pido disculpas por ello, destacar la amabilidad de toda la gente de la organización, de la que nos esperaba en los controles, nos daba el agua..., todos siempre con una sonrisa, un comentario y alguna palabra de ánimo para nosotros: simpatiquísimas las chicas que servían las comidas, un encanto la del Dolmen de Axeitos que reconocía a la gente de años anteriores (menudo memorión Abraiado :lol:), y así del primero al último: de modo que por mi parte agradecer y felicitaros a todos por el gran trabajo que habéis hecho.

Lentoperusejuro, para describir el recorrido falta vocabulario, es, vuelvo a decirlo, espectacularmente bonito y todavía hace que te sientas por momentos fuera del mundo. Como no seamos los gallegos capaces de conservar estos paisajes será para matarnos, me deprime sólo pensar en lo que puede pasar en los próximos años como consintamos que se desmadre el urbanismo de chalet de playa Triste . Y si que disfruté de la andaina y mucho, mis endorfinas debieron trabajar a pleno rendimiento el sábado, lo malo es que a partir de ahí se pusieran de vacaciones o en huelga, vete tú saber... Ríndose Ríndose

Fema, estoy segura de que te hubiera encantado, el año que viene deberías probar, te vas con los de delante y pruebas corriendo y andando, que parece una excelente forma de hacerla.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 04 Set 2007, 13:34
Asunto:

Darlle as grazas a Morola, pola boa crónica e polas boas fotos.
Agradecerlle a Urko a sinceridade o recoñecer os erros. Non sempre sae todo como un quer, pero é bó facer unha analise do sucedido e de porque pasou; pero independientemente de todo eso, o percorrido e do máis bonito.
buker

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/06
0 Carreiras
107 Mensaxes
Sada
Respostar citando Envío Mar, 04 Set 2007, 19:06
Asunto:

Pois,eu ya non sei que decir despois de todo canto contou Marola,estrenouse nestas lides como unha campeona que é,resistiu coas suas grandisimas bochegas sin dar mostras de dor en ningures,incluso fixome correr n´algún intre coa prisa que tiña por chegar,eso sí,sempre de puntillas pra que ningén se enterase do que a moi seguro iba sufrindo.En canto o recorrido,eu ya sabia que era un marco incomparable,que non faltará na miña axenda de andainas mentras que o corpo mo permita,mellor dito, no lo permita a min e a miña dona "MARIA" que resisteu o indecibel a pesares de os problemas cardiacos que arrastraba.ORGAIZACIÃ?N:aquí si que non quedei contento de todo,pois sempre digo a todo o mundo que me pregunta que e insuperabel,pero este ano oubo lagoas que non se deben repetir,NUN EVENTO DE ESTE TIPO NON SE PODE ESCATIMAR OS ESFORZOS EN MATERIA HIDRICA, i ya non digo nada mais, posto que todos somos conscientes do que pode supoñer quedar sin agua en determinados momentos.polo demais,o persoal de avituallamentos e demais,superior,coma sempre i en unha palabra encantados viñemos unha vez mais, e van tres
Por certo MAROLA, as fotos preciosas, i espero que ya estes ben dos pes.
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Mér, 05 Set 2007, 10:55
Asunto:

Gracias Marola por la cronica y las fotos ,que recuerdos.... Chorando (ampollas incluidas)

Solo queria desde aqui animar a Urko por el contratiempo del avituallamiento ,ya que errrores humanos siempre los hubo y siempre los habrà solo espero que se celebre el año que viene ya que este año no pude estar ,pero el recorrido y el paisaje valen la pena, como decia el maestro Makoki "¿para que irse fuera si el paraiso esta aqui? ".



un abrazo

¿Que es más importante el viaje o la llegada?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos