Foros ›
Autor
Mensaxe
ATLETISMOCHANTADA

Organización
Organización
22/03/13
0 Carreiras
101 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 17:29
Asunto: Re: Ferreirúa baja el telón

Calquer membro do noso clube ou calquer coñecido, aficionado a iste deporte, fala e falará desta proba como un referente dificilmente repetible, non ten moito sentido que esto teña que rematar así, esperamos que esto sexa un "punto e aparte" e que o espírito que vos moveu a organizala durante tantos anos rexurda con forzas renovadas e vos empuxe a continuar o traballo.
Para o que necesitedes, contade con nos
cobra

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/09/07
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 17:52
Asunto: Re: Ferreirúa baja el telón

Espero q no perdais la esperanzas para el año q viene. Es una de las carreras populares y emblematicas del calendario gallego,no podemos dejar q se muera tanta historia con tanta gente importante q ha participado en ella perdurado en su historial. Propongo q hagamos algo para resucitarla de.algun modo en las venideras carreras de ribera sacra. Animo compañeros y es poner ideas para apollar nuevamente su organización. Pensando
fernandito

Novo foreiro
Novo foreiro
13/07/09
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 18:36
Asunto: Re: Ferreirúa baja el telón

Eu querolle dar razòn a F.G.A. porque esta prova non tiña nivel suficiente . a xente da organizaciòn , menos ainda. ademais si queren facer carreiras no monte ,pois que fagan un trail.
Pero eso si. co asesoramento da federaciòn.
De todas maneiras si sobraron cartos ou material destas edicions o seu seria doarllo a F.G.A. para que poida seguir facendo limpeza.

ANIMO PENSADEO E VOLTADE PRONTO.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 19:17
Asunto: Re: Ferreirúa baja el telón

A verdade é que sinto moitísima mágoa que esto remate así para vós...

É algo que doe moito... pero mais lle proía os menesterosos de garabata ver como unha proba "de aldea" acadaba nivel e sona...

Non sei nin qué dicir... eu non teño as articulacions para correr esa distancia agora pero dende logo igual que en 2005 fun ate alí a probar si as miñas pernas valían para correr o voltaría a facer en canto percibise unha melloría....

Unha forte aperta á mellor organización de probas populares de Galicia.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
mopofo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/01/14
68 Carreiras
581 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 19:32
Asunto: Re: Ferreirúa baja el telón

Nunca tuve el placer de correr en Ferreirrúa, ya que llevo poco tiempo en este deporte y, en las últimas ediciones no me fue posible, pero toda la gente que me habló de esta carrera, sin excepción, me habló maravillas.
Una pena que estas carreras míticas desaparezcan...todos debemos reflexionar.
Ánimo y enhorabuena a los organizadores por todos estos años de buen hacer.
helsinki

Maratoniano
Maratoniano
4/04/08
680 Carreiras
264 Mensaxes
o barco
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 19:42
Asunto: Re: Ferreirúa baja el telón

Ir á Ferreirua para correr, era para mí, volver a mis años de juventud, a aquellas primeras medias que hice en 1980, cuando lo único importante éramos los corredores y la gente se volcaba con nosotros, y nos trataban como héroes. Sin vosotros ya nada volverá a ser como antes. Gracias por todo cuanto nos habéis hecho disfrutar en todos estos años y ojala que en un futuro regrese la más entrañable y entusiasta medio maratón de cuantas se celebraban en Galicia.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 19:47
Asunto: Re: Ferreirúa baja el telón

La culpa de que desaparezca en parte es nuestra de los corredores. Vale que su situacion geografica no sea de las mejores para ir, pero si tanto presumiamos y adorabamos esta carrera la fuimos dejando de lado por ir a otras mas proximas.
Tendriamos que cuidar mejor aquellas carreras o competiciones donde nos tratan magnificamente y no ir a otras que solo nos miran como simples clientes.

Saludos a tod@s.
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 19:47
Asunto: Re: Ferreirúa baja el telón

Eu espero que isto sexa un punto e aparte e que para o 2016 fagades a 26 edicion xa sabedes que eu si que vou se a facedes poñan o que poñan. E penso que este ano tomedelo de descanso e para o ano voltedes con mais forzas e ilusion e sobre todo con esa alegria ca que nos recibiades.
Era unha proba na que nos homenaxeabades a todos e inda por enriba nos dabades xantar que mais podiamos pedir...........
O dito pedimos que po 2016 haxa carreira e por publicidade para que teñades xente non vai ser pois se temos que traer xente doutros paises para xuntar xente traese inda que xa os desta familia de correrengalicia deberiamos ser suficientes.
Eu espero voltar a esa gran aldea de visita e tamen a carreira.
Saudos de un que se considera paisano voso

You´ll never run alone
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 20:24
Asunto: Re: Ferreirúa baja el telón

FleKy escribió:
Eu espero que isto sexa un punto e aparte e que para o 2016 fagades a 26 edicion xa sabedes que eu si que vou se a facedes poñan o que poñan. E penso que este ano tomedelo de descanso e para o ano voltedes con mais forzas e ilusion e sobre todo con esa alegria ca que nos recibiades.
Era unha proba na que nos homenaxeabades a todos e inda por enriba nos dabades xantar que mais podiamos pedir...........
O dito pedimos que po 2016 haxa carreira e por publicidade para que teñades xente non vai ser pois se temos que traer xente doutros paises para xuntar xente traese inda que xa os desta familia de correrengalicia deberiamos ser suficientes.
Eu espero voltar a esa gran aldea de visita e tamen a carreira.
Saudos de un que se considera paisano voso

Entonces les damos un año 2.015 de VACACIONES y esperemos que en el 2.016, volvamos todos a una carrera "MITICA" y se merece todos nuestros aplausos..... Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
jromero

Novo foreiro
Novo foreiro
10/10/11
500 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 20:33
Asunto: Re: Ferreirúa baja el telón

Malísima nova.

Para min era unha gran proba para disfrutar e sempre asistín, mágoa e ogallá algún día POIDAMOS volver correr nela. SE fose por min pagaba o que fora pola inscripción.

De feito este ano estaba a adestrar a tope para ese día. Véselle o plumero a moitos, tan inxusto como unha gran patada, non apoiando algo tan bonito como ese pobo, seu entorno as xentes e o voso trato. Sempre ESPECTACULAR,FANTÁSTICO pese a quen lle pese.

Forza Ferreirúa e ánimos a tódolos seus organizadores
Baralloco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/14
3 Carreiras
366 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 20:52
Asunto: Re: Ferreirúa baja el telón

Moita distinción e tal e tal hai menos de un ano... pero a hora de apoiar, fixo algo a Xunta?



distincion merito.jpg
Descrición:
Nome do arquivo: distincion merito.jpg
Descargado: 916 veces
PMT1370

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/10/10
0 Carreiras
96 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 20:53
Asunto: Re: Ferreirúa baja el telón

"A miña opinion e que sobran federacions e necesitamos moitas mais FERREIRUAS" me sumo a esta frase, llevo años corriendo y no siento en las carreras la influencia de las federaciones´.
He corrido na Ferreirua varias veces y la echare de menos. Muchas gracias a todos los vecinos y colaboradores de esta carrera.
Personalmente creo que el calendario es suficiente para todas las carreras, cualquier acción que motive a la gente a saltar de casa y correr es buena, da igual con 50 que con 5000, me sigue constando ver maratones de 36.000 personas, parece que cuantos más mejor porqué??? quien lo entiende.
Animo y a re-inventarse dar un formato que nadie tenga.
maRKis.puga

Maratoniano
Maratoniano
14/10/08
0 Carreiras
312 Mensaxes
A Estrada
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 20:54
Asunto: Re: Ferreirúa baja el telón

Triste

esperamos que sea un "hasta pronto". GRACIAS por tanto todos estos años!!!!
Nes

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/07/12
415 Carreiras
592 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 21:45
Asunto: Re: Ferreirúa baja el telón

He corrido en varias ocasiones y he llevado a varias personas a esta carrera que me encantaba. Siento mucho la decisión que habéis tenido que tomar y me entristece mucho que se pierdan este tipo de carreras. Personalmente, me quedo con la espinita clavada de no haber corrido la media maratón, pero.....no pierdo la esperanza de volver a tener la oportunidad. Un abrazo a todos los organizadores que seguro os habéis dejado la piel en la organización todos estos años y MUCHAS GRACIAS.
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Lun, 16 Mar 2015, 21:47
Asunto: Re: Ferreirúa baja el telón

Saudos a todos, un día triste para todos ...cómo colaborador na organización de carreiras sei do díficil que é sacar unha proba adiante ano tras ano,e no voso caso unha proba mais que consolidada despoixa de tantos anos comprendo que chega un momento en que é moi díficil competir contra os "Goliaths" das carreiras.. e mais si nunca se chega un acordo con outros organizadores de carreiras pa non coincidir en datas..
Estámonos comendo entre nos mesmos..espero que non sexa o final de esta bonita historia..
Ánimo e espero que non sexa un punto final..pero polo menos que sepades que marchades ca coinciencia tranquila de haber feito un bo traballo en todo istes anos,e que co voso cariño e boa vontade fíxestes unha proba referente en Galicia..tendes o meu apoio no que vos poida axudar. Sorte compañeiros¡¡





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos