Foros ›
Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 01 Feb 2015, 17:00
Asunto: Cronometraxe

Os problemas de cronometraxe están o día, e case sempre saen paradas mal as mesmas empresas, e noutros casos de ocultan e non saen.
A semán pasada tiverónse problemas coa carreira "Correndo por Vigo", aínda que a cronometradora dou a cara en todo momento, e debeu traballar a destaxo para intentar subsanar o problema.

Pois hoxe a que sae mal parada e ChampionChip na "VII Carreira Pedestre San Brais". Seguro que diredes que va, imposible, pero isto é o que sucedeu.

Hoxe o tempo que fixemos cada un foi máis ou menos (entre 01 e 59 segundos máis ou menos dos que fixestedes cada ún).
E diredes por que digo iso...
Pois porque cando pasamos baixando de baixo da praza de San Brais, o cronómetro estaba en 00:00:00.
Nese momento un dos cronometradores mirou o reloxo, e puxo o cronómetor a funcionar según o seu reloxo (imaxino que a 12:30:00)
Iso foi visto por varios asistentes, e chamou a antención, pois varias persoas creían que aínda non había saído a carreira o ver o crónometro a cero.
Isto so é un problema do cronometrador, non da organización, pos ela contrata o cronometraxe.

Todos os cronometradores fan chanchulladas, e todas cometen erros, sexan propios deles, ou dun proveedor..

Neste caso a saída por o meu reloxo se fixo as 12:30:07, e según o gps, me dou tamén 7 segundos menos, así que ese debeuser o erro rexistrado, pero se en vez de sair a esa hora saímos as 12:30:50, serían 50s.

Este tema so intenta facer ver que todos os equivocamos, sexamos quenes sexamos, e que moitas veces non se ven os erros, non é para criticar a ChampionChip.

pd: o dos segundos arriba ou abaixo e o de menos...
JositoMontoto

Maratoniano
Maratoniano
5/02/13
40 Carreiras
46 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Feb 2015, 18:00
Asunto: Re: Cronometraxe

"Todos os cronometradores fan chanchulladas"

Seguro????
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 01 Feb 2015, 18:16
Asunto: Re: Cronometraxe

Bueno, poñamolo con matices, non quería ser tan taxante.
Non se pode xeralizar, pero que hai moitas que non se saben.
Non era a miña intención poñern en dúbida a un cronometrador. So que erros cometemolos todos, e a veces se fan "cousas" para arranxalos.
mosquera9599

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/13
81 Carreiras
583 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 01 Feb 2015, 18:20
Asunto: Re: Cronometraxe

Sanmikel, pode ser que teñas razón, non che digo que non. O que pasou en Vigo creo que foi problema coas clasificacións, erro atribuible única e exclusivamente á empresa de cronometraxe. Neste caso (e non estou a defender en absoluto a Championchip), o erro non estivo na cronometraxe que repercutiu na clasificación, senón que estivo na tardanza en poñer o cronómetro a funcionar, o que non afectou en nada ás clasificacións.
Dito esto, teño que dicir que é un erro igual.

Aiquirindo

10.000 METROS: 47.49 - OFICIAL
21.097 METROS: 1.50.15 - OFICIAL
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Feb 2015, 19:01
Asunto: Re: Cronometraxe

Non ten porque estar mal cronometrado. Unha cousa e o reloxio que hay enriba da meta de caracter informativo e otra cousa e a clasificacion final, quitada a traves dun ordenador. Ademais, non sei si e o caso, as veces hay alfombras co que si hay algun erro sempre poden correxir o desfase de tempo.

Mais grave e cando entran dous amigos xuntos e danlles tempos diferentes separados de bastantes segundos.
adrianvives

Novo foreiro
Novo foreiro
19/05/14
14 Carreiras
39 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Feb 2015, 19:31
Asunto: Re: Cronometraxe

mosquera9599 escribió:
Sanmikel, pode ser que teñas razón, non che digo que non. O que pasou en Vigo creo que foi problema coas clasificacións, erro atribuible única e exclusivamente á empresa de cronometraxe. Neste caso (e non estou a defender en absoluto a Championchip), o erro non estivo na cronometraxe que repercutiu na clasificación, senón que estivo na tardanza en poñer o cronómetro a funcionar, o que non afectou en nada ás clasificacións.
Dito esto, teño que dicir que é un erro igual.
Pues a mi me ponen un tiempo en una clasificación y otro 2 segundos más rápido en la del circuito. Y no es de la compensada hablo de tiempo real.
En las pruebas que miden la repuesta de los chips se ven en las primeras décimas no segundos, y los porcentajes son sobre 100 chips a la vez no uno solo
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Dom, 01 Feb 2015, 22:38
Asunto: Re: Cronometraxe

Hoxe no Luatlon o cronometraxe foi xestionado por Emesport(miña primeira proba con eles), o funcionamento, perfecto, ainda que ChampionChip tanto en rapidez nos resultados coma a posibilidade de adquirir o chip amarelo ten un plus.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos