Foros ›
Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 16 Set 2014, 21:54
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Hoxe, o final, so 80 minutos de futbol sala, aínda que fixen 1.5 km a trote por a pista. Tiñades que ver como chovía por Vigo, tiña pensado facer unhas series en costa o rematar, pero tal como chovía nin de coña.
Notei unha lixeira sobrecarga no xemelgo dereito, pero os 5 minutos de xogar me pasou, creo que vou levalo con calma esta semán.
E me voltou durante 5 minutos o dor na espalda que me deu onte correndo os 19 km. Detras das costelas deritas.
Pasou e nada mais, se me volve suceder igual me teño que preocupar.
O final o día moi livián
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 17 Set 2014, 12:01
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Seguinto coa meu regocixo persoal, e o meu crecemento, ....


Última edición por sanmikel o Ven, 04 Nov 2016, 9:02; editado 2 veces
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 17 Set 2014, 12:05
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Unha pena que non teña unha foto de cando era primeirizo...


Última edición por sanmikel o Ven, 04 Nov 2016, 9:02; editado 2 veces
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 17 Set 2014, 20:26
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Hoxe fun conservador.
Descanso.
Quero deixar descansar os xemelgos, mañan e outro dia.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2014, 22:09
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Hoxe,
3km De trote a 5'15'
3 series 750m rec 1min ( cada unha 3'30'', 3'31'',3'32) me sairon Ben.
Empezei unha cuarta pero aborteina, pois o circuito estaba moi mollado, e eu canso.
Despois 2km a trote 5'00''

1h15' De fubito.
Rematei con unha pequena sobrearga no soleo esquerdo, vou term q deixar o fubito. Como farei para concienciarme? Muro
Triste
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 21:10
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Pois hoxe tocou descanso obrigado. Me doia o soleo esquerdo, e pedin cita para o fisio.
Teño unha contractura, sesion dunha hora.
Descanso ata o domingo q teño a carreira en moaña. A ver que tal.
Pensei q fora x sobrecarga, pero creo q xa sei o que foi.
As zapas novas (creo), dende q entreno con elas, todo foi a peor. Incluso dor de espalda, non sei eu. Estas son neutras (adidas boost tech) e as miñas son pronadoras.
Por si acaso para a seman vou a un amigo podologo, coas duas zapas, e estudiar o tema, para saber cal pode ser o problema.
Xa contarei como vai.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 7:35
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Moitas veces o cambio de calzado, pode traer unhas molestías ou pequenas lesións se non te adaptas a él, a min pasoume algunha vez.
Se vas o Domingo a Moaña, probate no quentamento, e non forces, co teu obxetivo e facer o día 28 a Media Maratón. E o soleo é moi repugnante, eu estiven varios meses a primeiros de ano fastidiado por culpa del.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 8:27
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas por o consello kurty.
Vou ir a pobar, e se non so miro os que corren.
De todos xeitos agora xa case non sinto molestias o andar, e onte so coxeaba.
O meu corpo se re upera moi ben dos sobrecargas e contracturas, sempre en 24-48 horas, espero q esta vez asi sexa.
Obxetivo 28/09 maralba (so rematar)!!!!
Grazas!!
Kurty escribió:
Moitas veces o cambio de calzado, pode traer unhas molestías ou pequenas lesións se non te adaptas a él, a min pasoume algunha vez.
Se vas o Domingo a Moaña, probate no quentamento, e non forces, co teu obxetivo e facer o día 28 a Media Maratón. E o soleo é moi repugnante, eu estiven varios meses a primeiros de ano fastidiado por culpa del.

sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 21 Set 2014, 17:34
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

O vernes me tocou descanso por ir o fisio, e o sábado tamén, para evitar sobrecargas.
Domingo, carreira en Moaña (10k). Levo as zapas de sempre.
Quento 2 km e non noto nin unha sóa molestia, así que vou sair.
Me encontrei con un compañeiro da zona do salnés, que non sabía que corría, pero vamos a ritmos moi distintos.
Antes da carreira un ambiente impresionante aquí en Moaña. Moi bo tempo, moi boa animación, megafonía ... Moi ben en xeral.
Antes da saída me da a impresión que aquí hai moito corredor de clube de atletismo, e creo que vai haber moito nivel. (Xusto na saída está a pista de atletismo)
Me preparo para sair, pero cometo outra vez o erro de saír no medio (non sei se son precavido, ou temeroso de querer ir diante). Así que salgo tendo que esquivar moita xente durante os primeiros 400 metros (esforzo innecesario).
Hai unha lebre cun globo de 4'00''/km, a que adianto neses primeiros 400 metros.
O recorrido ten 4 voltas e é non ten subidas.
Creo que vou a un ritmo un pouco alto, e non creo que poida aguantar así toda a carreira (iso no km 3), pero sigo. Nos xuntamos 5 ou 6 corredores, e fomos xuntos ata o km6. Eu podía haber tirado un pouco máis, pero me mantiven un pouco conservador por medo a non chegar (será por ser novato). No km 6 se rompe o grupo, e eu decido non seguir a 2 que o romperon, prefiro baixar un pouco o ritmo para intentar chegar (por ser conservador).
Quedamos 3 corredores moi preto en fila india, a uns 5-10 segundos un dos outros (eu no medio)
Pero no último km decido aumentar o ritmo, pois o de atrás me parece que apreta, e quero ver como me responden as pernas.
Aumentei bastante o ritmo, pero non collin o de adiante, e o de atrás tampouco me pasou. Aumenteino tanto, que foi o meu kilómetro máis rápido (3'34''), incluso un casi sprint de 300m na pista de atletismo, que para iso está (a miña primeira carreira nunha pista deste tipo Moi feliz )
Non sei se tanto, pero o de adiante o rematar me dixo, que xa me valeu, que creía que non chegaba para non deixar adiantalo.

Remato a proba en menos de 39' (Ritmo 3'54'' km) A miña mellor marca. Tampouco hai moito que comparar, so levo 3 carreiras.

Pero notei que non tiven rodaxe suficiente esta semán, pois me costaba en chegar o aire, as pernas respondían ben

Remato moi contento a proba, pero había un nivel impresionante.

Me fun superápido para a ducha (estirar e trotar 5 minutos), pois os nenos corrian en nada, pero resulta que o rematar de ducharme, me empeza a doer o sóleo Confuso

Tiven sorte, había fisioterapeutas, e me acerquei ata alí, e sen esperar moito, me deron unha boa sesión, que espero que me valga para algo. (Moi amables e profesionais Aplauso )

Mañan para evitar sobrecargas, creoque vai ser o meu día de descando ( ou se non 5 km a trotar xa veremos; para deixar descansar o sóleo. Pois o Domingo toca "MM Maralba".

Remato coa sensación de que non tiña que haber baixado o ritmo no 8 e 9, por precavido e pouca experiencia Chupete

Unha fantástica carreira (con un pelín de calor de mais, vin 25º nun cartel da farmacia, e nun do concello) Os comentarios da organización da carreira mellor os deixo no post da carreira). Sen lugar a dúbida para o ano creo que repito aquí.


Última edición por sanmikel o Xov, 23 Out 2014, 19:16; editado 1 vez
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Set 2014, 19:13
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Fabuloso resultado para un recén chegado, esa é unha marcaza para un popular.
Pero volvo a comentarte, que non forces se tes molestías. Eu mañán fixo que non sairía e o martes según me atopara.
O traballo para a Media Maratón, xa o tes feito, por darlle caña esta semana non vas a conseguir mellorar nada, como moito te cansarás se lle metes moita carga de Kms. ou agravarás as molestias (estas chegan con moita facilidade, pero son dificiles de botalas fora). E como xa che dixen o sóleo é moi repugnante eu dáballe 4/5 días de descanso e en canto forzaba un pouco, ou pasaba dos 8/9 Kms, empezaban as molestias e despois a dor.
Ata que parei 15 días de correr, (fixen bici estática e eliptica para non perder toda a forma) e varias sesións de fisio non me pasou de todo, pero cada corpo é un mundo en si mismo.

Eu esta semana farei 2 días posiblemente Martes e Xoves unha horiña, sendo máis suave o Xoves. Coméntocho como veterano das Medias ca de hoxe da Costa da Vela (era un trail) fixen a miña 10ª do ano e a 78 en total.

Un saudo e a seguir así.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 22 Set 2014, 11:08
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas Kurty, un pracer recibir unha loanza e consellos de un veterano.
Hoxe paro seguro, mañan tamén. Mínimo dende a última carreira serán unhas 82 hora parado, ata mércores. Ahí trotarei e verei como vai.

Non finxen tanto traballo para facer unha media martón, nen sequera para unha 10k.
Os meus entrenos non son constantes, mezclos con fubito, poucas series... pouco farlek, etc...
E poucas tiradas longas...

Teño moítisimo que mellorar, entre iso, baixar ata os 57 kg, e manterme entre 57 e 59.

Veremos como vai este diario.

A sema pasada o final rematou con uns 40 km, incluíndo competición tiradas e quecementos (Non futbol sala)
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 25 Set 2014, 7:55
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Bueno levo unha semán de demasiado descanso o sóleo.
Luns Descanso
Martes Descanso
Mércores Descanso (quería probar a trotar, pero prefería darlle un pouco más de tempo)
Esta tarde vou probarme (non teño medo ningún a correr, pois a molestia aparece despois)
Tiña pensado facer 3 km trote, 4x2000 a 4'-4'15'' Rec 90'' e 2 km de descanso (A ver que sae)
O entreno non creo que vaia ser o problema, seguramente virá despois o parar.
Sóleo bonito,, que te estou mimando... non me machaques... que empezo a correr na casa!!
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 25 Set 2014, 7:59
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Un pouco de humor que quizáis so entendan os do séctor!
Non todo e running e traballo!!!

Bueno, running si!!


sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 25 Set 2014, 17:21
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Despois de 100 horas sen correr (dende o domingo as 12:00), lle tocaba. O sóleo xa descansou bastante.
Fixen o que tiña pensado
A final saíu así: 13 km, a 4'45'' de media

15 min de Quecemento 5'24''
4x2000 Rec 1'30'', que saíron así: 4'01 / 4'19 / 4'02 / 4'13 (Na segunda flipei, pois me colleu 2 km en subida constante por o circuito da Vig-Bay, me afectou para despois o esforzo)
15 min de Recuperación 5'50''

Había pensado facelas entre 4 e 4:15, pero na miña cabeza quería facelas a 3:50.
Notase que o corpo non estaba para isto, demasiado descanso.

Non tiven molestias co sóleo, pero si un pouco de sobrecarga na zona do xemelgo. Incluso agora que xa pasou 1 hora, o teño un pouco molesto pero non demasiado.

A ver mañan como me levanto, pois tiña pensado facer sobre as 3 da tarde un pequeno entreno.

15 min Quecemento
6x1000 1min rec, a ritmo de 3'40'' 3'50''
15 min Recuperación

Se alguen cree que debería moderarme, se aceptan consellos, e moi agradecidos.
O Domingo é a carreira de Maralba, e tiña pensado ir entre 4'10 e 4'30'' dependendo como me encontre.
Chupete
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 25 Set 2014, 19:55
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Xa que pides consello Pensando creo que 100 horas sen correr, series 2000 hoxe, series de mil maña e domingo medio maratón esta fora de todo sentido común.
Os entrenos de cálidade deben estar ben programados e sobre todo cando un esta nos seus inicios mais ainda porque hay que adaptarse queimando unha etapa de asimilación.
Non por moito correr se chega antes nin se avanza mais rápidamente por eso a importancia de controlar esa euforia inicial.
Eu de ti non faria series maña e de aquí o domingo fas un día de roda e suave uns progresivos e o domingo correrás mais fresco e descansado.
Solo e a opinión de quien tiña a tua mesma euforia cando empecei





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos