Foros ›
III Carrera Nocturna Corre por Ferrol (13/09/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
chechu1

Foreiro Senior
Foreiro Senior
4/11/13
51 Carreiras
361 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 21:23
Asunto: Re: III Carrera Nocturna Corre por Ferrol (13/09/14)

Y alguna foto de los habituales? algún enlace para verlas?
chechu1

Foreiro Senior
Foreiro Senior
4/11/13
51 Carreiras
361 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 21:25
Asunto: Re: III Carrera Nocturna Corre por Ferrol (13/09/14)

chechu1 escribió:
Y alguna foto de los habituales? algún enlace para verlas?

Muro Muro despistado estaba, ya las encontré Silbar
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 7:41
Asunto: Re: III Carrera Nocturna Corre por Ferrol (13/09/14)

Esta foi a miña primeira participación nesta carreira, máis que nada porque hai un ano máis ou menos que comecei a correr, e a verdade que eu non teño queixa nengunha coa organización, que me pareceu bastante boa, inda que houbo que esperar un pouco, esa cervexa con esa empanada soupome mellor ca unha mariscada. O recorrido estivo ben, inda que esa última subida á praza de España fíxoseme eterna. Persoalmente moi contento de acada-lo meu obxetivo de facela en menos de 30 minutos; segúndo a cronometraxe oficial fixen 29:21 e segundo o menu crono 28:56 supoño que a diferencia será porque os tempos oficiais non son os netos.


Última edición por eumealto o Lun, 15 Set 2014, 9:17; editado 1 vez
slowmotion

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/13
0 Carreiras
390 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 8:55
Asunto: Re: III Carrera Nocturna Corre por Ferrol (13/09/14)

eumealto escribió:
Esta foi a miña primeira participación nesta carreira, máis que nada porque hai un ano máis ou menos que comecei a correr, e a verdade que eu non teño queixa nengunha coa organización, que me pareceu bastante boa, inda que houbo que esperar un pouco, esa cervexa con esa empanada soupome mellor ca unha mariscada. O recorrido estivo ben, inda que esa última subida á praza de España se me fixo eterna. Persoalmente moi contento de acada-lo meu obxetivo de facela en menos de 30 minutos; segúndo a cronometraxe oficial fixen 29:21 e segundo o menu crono 28:56 supoño que a diferencia será porque os tempos oficiais non son os netos.

Efectivamente. Yo también empecé al año pasado a correr, me estrené en la naval del 2013 y la verdad que se nota mucho el progreso de un año para otro sin matarse a entrenar :-D.

Respecto a la distancia, en el gps me salieron algo menos de 6km (5.900) (y no acorté por aceras ni me cerré mucho en las curvas :[-

Puede que simplemente me midiese mal la distancia Avergonzado
yotasuka

Novo foreiro
Novo foreiro
6/10/13
0 Carreiras
37 Mensaxes
Viveiro
Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 9:12
Asunto: Re: III Carrera Nocturna Corre por Ferrol (13/09/14)

PequeñaCriatura escribió:


Enhorabuena a yotasuka por su vuelta Guiño


Ya sabes que somos compañeras en esto del running y amigas fuera ... siempre que el cuerpo me deje, estaré ahí contigo ... como compañera y amiga Avergoñado

-----------------------


Y yo he de decir que desde mayo no corría y que como siempre en la Ferrolterra os lo curráis muchísimo ... Me encanta dejar la Mariña Lucense para rodar un poco por vuestra tierra.

Gracias a la organización ... Para mi un 10!! Nos vemos na volta a ría ... Si el cuerpo me lo permite Ríndose
franfgt

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/03/11
0 Carreiras
208 Mensaxes
Cabañas
Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 11:11
Asunto: Re: III Carrera Nocturna Corre por Ferrol (13/09/14)

Pues desde mi punto de vista la carrera ha sido espectacular, no sabia lo que era correr por la noche, más allá de algún entreno esporádico. Y para ser mi primera nocturna simplemente es increíble esa sensación de correr por la noche, que está todo mucho más calmado y se oye todo a la perfección, incluso aquello que de dia es imposible. Más allá de eso, no ha sido una carrera buena para mi, 3 meses sin entrenar por lesión y exámenes y 3 dias de entreno antes de esta carrera no podian hacer presagiar un buen tiempo, incluso llegar a meta sin estar totalmente fundido ya era algo muy positivo. Sin duda, esta carrera, si puedo, la repetiré!
BlackMount

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/01/10
43 Carreiras
898 Mensaxes
Ferrol/Coruña
Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 11:35
Asunto: Re: III Carrera Nocturna Corre por Ferrol (13/09/14)

Carrera espectacular!!! DE 10!!!!
Organizacion brutal y espectacular!!! Aunque Diego, a mi aun no me quedo claro desde donde era la salida... Desde la misma plaza de armas, no?? O era desde en frente?? jejejejeje Razz Razz Razz

Ambientazo, publico animando, mucho colorido... CARRERON!!!!

El sprint final... entre el piso, las baldosas, los baches, la bajada, y que vas a muerte, pues menos mal que no paso nada.
Yo a muerte intentado pasar a Dias, pero se resistio al muy bandido, vaya cambio que tiene al final Aplauso Aplauso

Eso si, en meta entro antes que yo, y en la clasificacion aparece justo detras (los 2 mismo tiempo). Pero me ganó.

Non vemos en La Departamental gente!!

Saludos.
carreraspopularesferrol

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/08/14
0 Carreiras
133 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 12:04
Asunto: Re: III Carrera Nocturna Corre por Ferrol (13/09/14)

Gracias a todos.

Fotos de ...

***Editado: As fotos no seu correspondente foro de Fotos e Videos,Grazas***
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 13:29
Asunto: Re: III Carrera Nocturna Corre por Ferrol (13/09/14)

slowmotion escribió:
eumealto escribió:
Esta foi a miña primeira participación nesta carreira, máis que nada porque hai un ano máis ou menos que comecei a correr, e a verdade que eu non teño queixa nengunha coa organización, que me pareceu bastante boa, inda que houbo que esperar un pouco, esa cervexa con esa empanada soupome mellor ca unha mariscada. O recorrido estivo ben, inda que esa última subida á praza de España se me fixo eterna. Persoalmente moi contento de acada-lo meu obxetivo de facela en menos de 30 minutos; segúndo a cronometraxe oficial fixen 29:21 e segundo o menu crono 28:56 supoño que a diferencia será porque os tempos oficiais non son os netos.

Efectivamente. Yo también empecé al año pasado a correr, me estrené en la naval del 2013 y la verdad que se nota mucho el progreso de un año para otro sin matarse a entrenar :-D.

Respecto a la distancia, en el gps me salieron algo menos de 6km (5.900) (y no acorté por aceras ni me cerré mucho en las curvas :[-

Puede que simplemente me midiese mal la distancia Avergonzado

A min o GPS tamén me mideu ó redor de 5900m , pero hai que ter en conta que nesas rúas tan estreitas é fácil que se colla cobertura con menos satélites polo que a precisión é menor, ó igual que os xiros de 90º nas esquinas que fai que o aparato tenda a recortar distancia.

Edit: Acabo de facer unha medición do recorrido no Google Maps e sáenme os 6000m clavados. Moi feliz
slowmotion

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/13
0 Carreiras
390 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 18:47
Asunto: Re: III Carrera Nocturna Corre por Ferrol (13/09/14)

eumealto escribió:
slowmotion escribió:
eumealto escribió:
Esta foi a miña primeira participación nesta carreira, máis que nada porque hai un ano máis ou menos que comecei a correr, e a verdade que eu non teño queixa nengunha coa organización, que me pareceu bastante boa, inda que houbo que esperar un pouco, esa cervexa con esa empanada soupome mellor ca unha mariscada. O recorrido estivo ben, inda que esa última subida á praza de España se me fixo eterna. Persoalmente moi contento de acada-lo meu obxetivo de facela en menos de 30 minutos; segúndo a cronometraxe oficial fixen 29:21 e segundo o menu crono 28:56 supoño que a diferencia será porque os tempos oficiais non son os netos.

Efectivamente. Yo también empecé al año pasado a correr, me estrené en la naval del 2013 y la verdad que se nota mucho el progreso de un año para otro sin matarse a entrenar :-D.

Respecto a la distancia, en el gps me salieron algo menos de 6km (5.900) (y no acorté por aceras ni me cerré mucho en las curvas :[-

Puede que simplemente me midiese mal la distancia Avergonzado

A min o GPS tamén me mideu ó redor de 5900m , pero hai que ter en conta que nesas rúas tan estreitas é fácil que se colla cobertura con menos satélites polo que a precisión é menor, ó igual que os xiros de 90º nas esquinas que fai que o aparato tenda a recortar distancia.

Edit: Acabo de facer unha medición do recorrido no Google Maps e sáenme os 6000m clavados. Moi feliz

Muy buena explicación Mr. Green
pazolesky

Maratoniano
Maratoniano
14/01/13
0 Carreiras
688 Mensaxes
Fenés de adopción, pero de Ferrol
Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 21:36
Asunto: Re: III Carrera Nocturna Corre por Ferrol (13/09/14)

Felicidades al castro de lobadiz por la organización, gran ambiente, era la primera vez que la corría y me encantó. Repetiré!!
carreraspopularesferrol

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/08/14
0 Carreiras
133 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Set 2014, 8:26
Asunto: Re: III Carrera Nocturna Corre por Ferrol (13/09/14)

Clasificaciones con tiempos netos






Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos