Foros ›
Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 17:37
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas "Meigalicix", sabía que estivestes por alí, pero o ser novo e non coñecer, nin idea, eu son novato, medoso e pequeniño.... Chupete Moi feliz
Se fago a mm, non vai ser para facer tempo, so para facela, un ritmo como o de hoxe, un pelín menos quizais. 4'40''.Iso é en plan trote.
Esta media, ten a sorte de que os últimos 6 km, son costa abaixo ou rectos, así que a parte final non vai ser de forzar.
Entenderme... e da miña terra, e iso tira.!!!
Grazas por todos os comentarios.

Meigalicix escribió:
Benvido Sanmikel... Por certo , eu tamén estuven na carreira de Catoira (terra dos meus pais), pero noutra zona mais distante do pelotón.

Moito ánimo. Se che serve de algo, eu fixen a miña primeira MM ós 8 meses escasos de comezar a correr, pero co úbico obxectivo de rematala sen lesionarme, sen forzar moito os entrenamentos... Se vas a por marca, se cadra é mellor que esperes como che di Gefreiter.

Asegúroche que o de facer o diario é moi útil para motivarse e levar un ritmo de saídas.

Xa que te animaches, espero que sigas enganchado a este vicio e lle saques tanto partido coma todos nos.

sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 11 Set 2014, 9:25
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Vaia equivocación o escribir, intentaba que fose unha pregunta o seguinte:
1.- ¿É bo mezclar o futbol sala con running?
2.- ¿E o tema de estar toda unha carreira en case as miñas máximas pulsacións? Por o menos nas mais altas que tiven rexistradas ata agora.

I Carreira Catorira - Garmin .


sanmikel escribió:
Dúas cosuas maís:
1.- É bo mezclar o futbol sala con running (e que me gusta xogar e levo xa moito tempo facendo cos amigos.
2.- Como falaba na miña primeira entrada deste diario, estaba preocupado co meu analise cardíaco da miña primeria carreira.
Deixo un enlace a páxina do meu garmin, para saber se me pasei todo o rato, ou e normal estos ritmos: I Carreira Catorira - Garmin .

Este último tema do tema cardíaco me preocupa.
Dende que teño pulsómetro (2 semáns), foi a vez que tiven as pulsacións mais altas 179. E según garmin estiven o 97% na miña frecuencia máxima.

Un saúdo e grazas.

Aprendiz

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/06/13
8 Carreiras
680 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Xov, 11 Set 2014, 10:33
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Aquí hay gente que te dará respuestas mucho más exactas que la mía, que ni soy experto en educación física- aquí hay profesionales y profesores- ni corredor de años, pero:
-1- Toda actividad física complementaria te mejora, pero el fútbol sala es muy agresivo, y los grupos musculares que ejercitas son distintos. Puedes tener riesgo de lesiones. En general, lo recomendable es alternar con deportes sin impacto -natación, bicicleta, elíptica-.
2- Aunque creas que hayas ido a tope de pulsaciones, cuando llegas al umbral máximo lo normal es que aguantes en él segundos- imagínate un sprint de 100 metros-. Por tanto, fácilmente hayas ido a un 80 o 90%, no a un 100%, y si consigues aguantar 10 km así, perfecto.
Un saludo.

Hazlo, o no lo hagas. Pero no lo intentes.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 11 Set 2014, 10:51
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Hola "aprendiz", moitas grazas por a túa opinión e os teus consellos.

- Sei que o fútbol sala e duro, pero me gusta, e levo indo cos amigo 6 anos, e doe deixalo, pois o final nos veriamos menos. Aínda que é unha opción facer menos.

- Con respecto as pulsacións quería decir que fun todo o camiño (40'), a un ritmo altísimo e continuo, que nunca antes había feito (son en tramos de 10 minutos, ou en series longas). Non sei se iso é normal, e se non me vai dar un ataque ou así.... Guiño
Aínda non é miña intención deixar as miñas fillas con pensión...
Non sei se iso vos sucede a todos cando competides en distancias longas, e estades 40-80 minutos na zona z5.



Aprendiz escribió:
Aquí hay gente que te dará respuestas mucho más exactas que la mía, que ni soy experto en educación física- aquí hay profesionales y profesores- ni corredor de años, pero:
-1- Toda actividad física complementaria te mejora, pero el fútbol sala es muy agresivo, y los grupos musculares que ejercitas son distintos. Puedes tener riesgo de lesiones. En general, lo recomendable es alternar con deportes sin impacto -natación, bicicleta, elíptica-.
2- Aunque creas que hayas ido a tope de pulsaciones, cuando llegas al umbral máximo lo normal es que aguantes en él segundos- imagínate un sprint de 100 metros-. Por tanto, fácilmente hayas ido a un 80 o 90%, no a un 100%, y si consigues aguantar 10 km así, perfecto.
Un saludo.

sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 11 Set 2014, 20:56
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Un dia liado, o final ao fixe 5km, a ritmo de trote. Pero o final me saiu a 4'35', e despois 1h 15' de futbol sala.
Hoxe levei un rascazo na perna, e unhas bochiñas x as botas novas. Empezo a terlle un pouco de respeto a isto, teño q baixar a forza coa q xogo as pachangas.
Vou ter q facerlle caso a todos os q me din q e un pouco duro compaxinalo co running.
Xa veremos como sigue.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 12 Set 2014, 20:19
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Día de descanso, era para correr 5km a trote, pero me topei especialmente canso, e non tiven un oco. Onte o futbol sala e as flexions q fixen, me mataron.
Como dixen, descanso.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 13 Set 2014, 17:28
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Visto q onte estaba morto, hoxe sain a trotar, pois mañan vamos a meaño.
4 km a 6'
Algo livian para soltar as pernas.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 11:57
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Hoxe viñen a XXX Carreira Popular de Meaño [6,3K].
Levo 2 carreiras, e as duas con choivas.
A carreira moi ben organizada, moi ben. Ainda q a saida cos pequenos o mesmo tempo q os adultos non me gustou moito, o non poder ir con eles.
O final fixen menos de 25' , pero me quedei coa sensacion de poder haber feito uns 30'' menos. Na saída tiven q adiantar a moita xente, e me esforcei no zig zag. Ademais houbo un rato q fun conservador, por medo a non chegar.
Moi contento co tempo, baixei 2 minutos o tempo de fai 3 semans.
Moi ben!


Última edición por sanmikel o Mar, 16 Set 2014, 12:09; editado 1 vez
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 18:50
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Parabéns, Sanmikel, vese que xa lle estás collendo o punto.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 19:47
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas "Meigalicix", iso de collerlle o punto non sei eu.... O paso fatal cando corro.
A ver cando podo empezar a entrenar un pouco en serio.
De momento so espero rematar a "MM Maralba", despois veremos.

Meigalicix escribió:
Parabéns, Sanmikel, vese que xa lle estás collendo o punto.

sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 19:49
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Como me fai ilusión, colgo unha foto...
Moi feliz
Chupete


Última edición por sanmikel o Ven, 04 Nov 2016, 9:01; editado 1 vez
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 17:12
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Bueno a semán pasada de luns 8 a domingo 14 incluído rematou, con 47,5 km. Non foron moitos, pero xoguei a fubito 2 días algo máis de 2h 30'.
Silbar Sorriso
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 17:22
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Bueno o gran, que me lío...
Luns 15, despois da gran carreira de Meaño, non me topo nada cansado, nen parecido, será porque foi curta, aínda que intensa, pois a costa dos fornos, e o último km, noteino.

Hoxe fixen 19km a un ritmo suave de 5'05''
Aínda que os últimos 9 km foron máis rápidos e permitíndome facer 2 series de 1km. KM12 a 4'02'' (ia facer outro mais pero me dou un dor no costado e parei) Como me pasou, fixen outro km rápido KM16 a 3'44''. Rematei os últimos 150m a sprint, en costa arriba, a un ritmo de 2'40''

Seguro que fago mil cousas mal.. Estou convencido, pero quizais de MM Maralba cambie os meus obxetivos, e poida intentar baixar os meus tempos, e centrarme un pouco máis en ser mais regular, incluso ir a Castrelos e ver os grandes como entrenan, e se poñen en forma. Sorriso
Aínda que a mín me gusta máis tirar para adiante, carretera.. carretera..

Por certo, quero anotalo, peso 61kg, pero a chicha da barriga segui ahí (despois de baixar 8 kg, segue ahí) Triste
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 21:18
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Todos nos inicios cometemos erros e ainda os seguimos cometendo.
Un consello, non te deixes dominar pola euforia a moitos nos pasou nos inicios.
E non aumentes tan de supeto o Kilometraxe. 19 Kms. son moitos Kms. para estar empezando, tes que deixar co corpo, vaia asimilando pouco a pouco os adestramentos, os expertos, din de ir aumentando un 10% semanal o incremento de Kms. ainda que sexa algo máis non pasa nada.
Pero soe pasar que nos primeiros meses e cando se producen moitas lesións, neste foro temos moitos exemplos, se segues o foro de lesións o as de comprobar.

Eu como te comentaron, vexo un pouco precipitado facer unha media tan pronto, pero si xa fixeches 19 Kms. Adiante con ela, xa estás en condicións de facer unha boa marca.

P.D.: Eu na 1ª carreira que participei a de Santiago do ano 2002. Nunca correra 12,5 Kms (daquela era a distancia). Estaba fora de Galicia e só corría 8 Kms. por unha estrada máis ou menos chanciña. 4 para ir e 4 para volver. E o venres pola tarde, non se me ocurre nada millor que facer 12 Kms. para saber se podía acabar a carreira. Muro (*,).
Un saudo e a seguir.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 16 Set 2014, 6:28
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas "Kurty", un placer ler a persoas con experiencia dando consellos, e vivencias persoais a novatos.
Sei que vou un pouco rápido no meu entreno, pero as distancias foronse facendo pouco a pouco:
17/08 -> 11km
20/08 -> 13.1 km (19% máis que a última maior)
28/08 -> 14.36 km (10% máis que a última maior)
03/09 -> 12 km
10/09 -> 18.11 (25% máis que a última maior)
15/09 -> 19.24 (6% máis que a última maior)

Intercalando por o medio distancias entre 5 e 10 km, e series.

Sei que hai diferencia de14 a 18 km, pero como quero correr a mm Maralba, pois aumentei un pouco a distancia para ver se de verdade estaba preparado para facelo, e non quedarme no camiño.

Eufórico non sei se estou, quizais si, so que vexo que vou queimando etapas a un ritmo alto, e quero máis. Como dixen, despois da maralba verie que obxetivos me plantexo.

Grazas!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos