Foros ›
Desafío Islas Cíes - 1.9km-90km-21km (14/9/2014)
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Lun, 28 Xul 2014, 10:04
Asunto: Re: Desafío Islas Cíes - 1.9km-90km-21km (14/9/2014)

O ano pasado entrábamos no paseo e facíamos o xiro só que foi curto de mais. Suponse que este ano o alargarán para axustar a distancia.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 6:36
Asunto: Re: Desafío Islas Cíes - 1.9km-90km-21km (14/9/2014)

Bueno pois despois de participar so me queda mostrar o meu agradecemento e felicitacións aos organizadores e voluntarios.Quedei asombrado coa abundancia nos avituallamentos,dignos de calquera outra proba de renome, que nalgún case che daba para ponerte alí a merendar,, e todos e cada un dos voluntarios animaban, independentemente de se fosemos os primeiros ou foran os últimos, e todos aguantando estoicamente ali a chuvia.Moitas gracias x organizar probas asi l.Haberá quen lle atope pegas, pero vendo o que hai por ahi adiante....Seguro que para o ano repito encantado.O único fallo que lle puiden ver, foi non abonar a cota de sol do día, pero polo resto un 10.
chinasky

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/13
1 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 10:11
Asunto: Re: Desafío Islas Cíes - 1.9km-90km-21km (14/9/2014)

Para min a triatlon de 10 os voluntarios de 11 e supersimpaticos aguantando como campeons co dia que houbo, e os avituallamientos a fartar , eso si a volta que me din de naufrago pola ria de Vigo de naufrago debiu ser curiosa pero xa por ser negado jaj
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Set 2014, 10:32
Asunto: Re: Desafío Islas Cíes - 1.9km-90km-21km (14/9/2014)

Un 12 para @s voluntari@os, polos seis ánimos entusiastas, que tan ben me fixeron sentir, a pesar da choiva. Moitas grazas a eles. En canto á organización, a única pega que lle podo poñer é que o circuito de natación estaba peor delimitado que o ano anterior: había 2 boias vermellas enormes a carón da praia (que creo que o ano anterior estaban ao fondo) mentres que as de 900 e 1000 m eran pequeniñas. Ademáis, había unha serie de boias intermedias vermellas e non sei se tamén amarelas que non se sabía moi ben se pertencían ou non ao circuito. Con todo esto, eu decidín guiarme polas táboas dos surfistas-remeiros e por donde ían os demáis nadadores. Non sei se dende fóra se viu así, pero nas fotos vese á xente facer curvas innecesarias.
Outro tema foi o do xuiz que me penalizou con 5 min por drafting, cando o que fixen foi beber e tomarme 5 segundos de respiro (era xa a cuarta volta, e as forzas e reflexos xa non son os mesmos) antes de adiantar a outros dous ciclistas que ían máis lentos. De feito pronto os deixei bastante atrás, polo pouco interese tiña eu en ir á súa roda. Non se pode ir na estela doutro corredor 15 s durante o adiantamento?. Pois non creo que fosen máis de 20s o que me levou entrar na súa estela, beber, e adiantar. Penso que foron excesivamente estrictos na sanción e que a aplicaron rigurosamente, pero o peor foi qué o xuiz negouse a dialogar comigo cando lle din e pedín explicacións de xeito pausado e educado.
Esto non quita que considere que a organización foi de 10: habituallamentos, fisioterapia, comida e cervexiña... A inscripción é cara, pero repetín este ano a experiencia do ano pasado porque me sentín correspondido co retorno da organización para co triatleta. Probablemente repita en vindeiras edicións. Novamente reiterar o meu agradecemento aos voluntari@s.
jalopin

Novo foreiro
Novo foreiro
12/12/11
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Set 2014, 10:44
Asunto: Re: Desafío Islas Cíes - 1.9km-90km-21km (14/9/2014)

Si me pongo a analizar todo lo bueno de la organización, seguro que me dejo algo atrás porque ha estado de lujo, voluntarios, avituallamientos, recorrido. La organización de 10.

Por ponerle una pequeña pega, eché en falta alguna boya más, o por lo menos, alguna algo más grande, costaba bastante orientarse en el agua, sobre todo a la vuelta.

Pero lo dicho, fantástica prueba, gran reto personal superado.

Enhorabuena!
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 16 Set 2014, 11:55
Asunto: Re: Desafío Islas Cíes - 1.9km-90km-21km (14/9/2014)

Pola miña parte organización perfecta,os voluntari@s do mellorciño na auga eu as boias vinas bastante ben e na reunión tecnica do sabado explicaron perfectamente as boias que eran da proba e as que non e as da proba habia que deixalas todas a esquerda e entrar na plaia polo pasillo delimitado con boias,respecto os xuices foron estrictos cousa que me parece moi ben,a min tamen me deron un aviso cando ia adiantar e non tiña culpa pero escoitei e seguin,ainda asi nas fotos e ali na carreira vianse alguns grupos de maneira descarada,poucos pero algun houbo e algun durante bastante trozo.Repito noraboa a organizacion e a todolos finishers.
joselug

Maratoniano
Maratoniano
13/09/09
170 Carreiras
425 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mar, 16 Set 2014, 14:53
Asunto: Re: Desafío Islas Cíes - 1.9km-90km-21km (14/9/2014)

Un 10 para a organización, foi unha proba espectacular. E un agradecemento enorme a todos eses voluntarios que estiveron controlando, animando, atendendo aos avituallamentos. Non teño ningunha pega, era o meu debut e disfrutei a carreira a tope.
natacion

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/10
0 Carreiras
276 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Set 2014, 19:57
Asunto: Re: Desafío Islas Cíes - 1.9km-90km-21km (14/9/2014)

Este era mi 4º medio y puedo decir que ha sido el mejor, muy igualado con Challenge Calella, pero un punto más por tratarse de nuestro entorno y nuestra gente.

Organización, gestión, recursos, voluntariado, ambiente, etc de 10!!

El próximo año intentaré volver, sin duda.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos