Foros ›
III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
142 Carreiras
313 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 21:57
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

E volta ca misma historia...a salida e a q e...e ten encanto q sea asi,cada un plantea a carreira como lle da a gana...todo o mundo ten q ter cabida nas carreiras tanto os q van a 3xomo os q van a 7;a solucion esta na educacion de cada un non en estar media hora antes esperando a saida nin x non ser avispado.
REPITO:A ORG PERFECTA,A SAIDA PERFECTA o q hai q saber e respetarse os q van a 3 e os q van a 7xa q teñen os mismos dereitos...pero bueno HAI NORMAS BASICAS Q HAY Q CUMPLIR e non me vale eso de q algun non sabia q saindo diante iba molestar.
alex_fervido

Maratoniano
Maratoniano
3/10/10
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Xul 2014, 15:19
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Nunha carreira tan especial e coas súas peculiaridades coma esta o posto non ten que ser o máis importante, xa que hai zonas moi estreitas e é normal que haxa atascos no comenzo da carreira agás que non saias cos cabalos ganadores de primeira fila ou dende atrás de todo escapando do moreón, e así si que te podías fiar máis do tempo que é unha variable bastante fiable que o posto.
santidv

Novo foreiro
Novo foreiro
29/11/13
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Xul 2014, 21:22
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

En carreirasgalegas.com saleu a clasificación xeral, pero a min e algún compañeiro, non nos puntuaron a última proba, sin embargo na clasificación individual da carreira do sábado, si que aparecemos. Algún ten o mesmo problema???
meluko

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/04/12
150 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Xul 2014, 23:16
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

en la primera clasificación que sacaron de la carrera aparecía, y en la segunda, en la que pusieron los tiempos por vuelta desaparecí por arte de magia y tampoco puntué al circuito, no se que habrá pasado o si tenemos que notificarselo a los de la federación...
Cleme

Novo foreiro
Novo foreiro
16/07/14
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Xul 2014, 8:35
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

A mi me pasa igual, en la primera clasificación aparecía, ahora no y tampoco me la puntúan para el circuito..
miguel_13

Novo foreiro
Novo foreiro
2/01/14
326 Carreiras
45 Mensaxes
Vedra
Respostar citando Envío Mér, 16 Xul 2014, 11:37
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Eu tampouco aparezco na clasificación nova nin me puntuaron para o circuito...
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 16 Xul 2014, 12:15
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

A ver.

Ya se le ha notificado al responsable y se equivocó al volcar la clasificación con toda la información completa (un error de copia/pega). No os preocupeis que hoy queda resuelto.

Las van a quitar ahora hasta nuevo aviso. Disculpas.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Yagus14

Novo foreiro
Novo foreiro
8/10/12
11 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Xul 2014, 16:37
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Non quero quedar de pedichón pero faiseme ben raro que non haxa ningunha almiña caritativa que nos suba algunha foto (digo porque vin mogollón de flashes) e as fotos habian ser ben bonitas... Unha mágoa!!
Ainda asi, con ganas de que pase agosto para conquistar ese Pedroso!! Sorriso
pinturera

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/13
70 Carreiras
200 Mensaxes
Deza
Respostar citando Envío Xov, 17 Xul 2014, 13:50
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Aplauso Aplauso Impresionante carreira!! Ambientazo!! Noraboa á organización!!
Eu tamen boto en falta algunhas fotos..alguén sabe onde hai?? Graciñas e saudos!!!
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Xov, 17 Xul 2014, 18:22
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Aqui quedan as miñas. Non son moitas pero non teño mais (a "jefa" non tiña ganas de traballar).

***Editado: As fotos están no seu correspondente foro de Fotos e Videos,Grazas***
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 31 Ago 2014, 20:17
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Estimados compañer@s.

Hago eco a través de este post del aplazamiento de la prueba de CorreSan Granxa do Xesto - Cronoescalada ao Monte Pedroso:

A PROBA CORRESAN GRANXA DO XESTO – CRONOESCALADA AO MONTE PEDROSO APRÁZASE PARA O DOMINGO 21 DE SETEMBRO.

DEBIDO A COINCIDENCIA COA ETAPA FINAL DA VOLTA CICLISTA A ESPAÑA AS AUTORIDADES MUNICIPAIS DECIDEN APRAZAR A PROBA DO CORRESAN GRANXA DO XESTO – CRONOESCALADA AO MONTE PEDROSO ANTE A IMPOSIBILIDADE DE XESTIONAR AMBAS PROBAS NA MESMA DATA.

A PROBA PASARÁ A REALIZARSE O DOMINGO 21 DE SETEMBRO A PARTIR DAS 10:15 HORAS, HORA DE COMENZO DA PROBA DAS CATEGORÍAS BENXAMÍN E ALEVÍN.

A CRONOESCALADA INDIVIDUAL COMENZARÁ DESDE O LUGAR DE GRANXA DO XESTO A PARTIR DAS 11 HORAS. NA SEMANA ANTERIOR PUBLICARASE A ORDE DE SAÍDA DOS PARTICIPANTES O IGUAL QUE O PLANO DA PROBA.

DATAS DE INSCRICIÓN DA PROBA: CorreSan Granxa do Xesto. Cronoescalada ao Monte Pedroso – Inscrición do 03 ao 17 de setembro.

Máis info en www.fgatletismo.es/santiago e www.carreirasgalegas.com

Sentir las molestias de este aplazamiento pero era inevitable y consesuado hasta el último momento.

Saludos y animaros a participar. El Pedroso es algo mítico en Santiago. La prueba rondará los 3 km y se habilitará un espacio diferente para realizarl a bajada corriendo o caminando.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2014, 15:16
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Pois vaia faena, Muro o 21 xa estou anotado en outra carreira..., agora que fago, perdo os cartos do Corresan ou os outros... Enfadado

Cuando bajas drop, ya no hay stop...
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2014, 8:59
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Pois xa é mala sorte, sí!
Pensando Pensando Pensando
Eu apunteime ó circuito porque podía correr 4 das 6 carreiras e agora xa só poderei participar en 3...
Ninguén da organización do CorreSAN ten culpa, pero vaia faena para min en concreto
Payaso Payaso Payaso
Sorte aos que poidades ir, ten moi boa pinta esta proba, por ser diferente e polo recorrido que terá
Enrique

Maratoniano
Maratoniano
4/03/07
50 Carreiras
481 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2014, 14:40
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

A mi me pasaba exactamente lo mismo que MendeSelaisse...otro que tampoco podrá ir, justo el 21 tengo guardia Triste
marrozos

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/09
0 Carreiras
165 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Set 2014, 18:37
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

¿Cómo va esto de la modalidad de cronoescalada? ¿Se sale cada X tiempo en grupos de X personas?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos