Foros ›
XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 21 Ago 2014, 21:57
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Claro sanmikel, eso xa e totalmente diferente e levas toda a razon, para moitos nenos pode convertirse en un mal trago en lugar de unha festa o feito de alonxarse tanto, pero seguro que ninguen che pon impedimento en ir o seu lado durante a proba, penso que todolos anos se fai.

Eu si levo a miña cativa intentarei ensiñarlle antes o percorrido e que o faga sola por primeira vez, pero o loxico e que moitos nenos precisen acompañamento dos pais.

Pero a distancia e totalmente asequible para calquera neno de esas idades.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 21 Ago 2014, 21:59
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

mac-ray escribió:
Claro sanmikel, eso xa e totalmente diferente e levas toda a razon, para moitos nenos pode convertirse en un mal trago en lugar de unha festa o feito de alonxarse tanto, pero seguro que ninguen che pon impedimento en ir o seu lado durante a proba, penso que todolos anos se fai.

Eu si levo a miña cativa intentarei ensiñarlle antes o percorrido e que o faga sola por primeira vez, pero o loxico e que moitos nenos precisen acompañamento dos pais.

Pero a distancia e totalmente asequible para calquera neno de esas idades.
Hola mac-ray, nas normas pon q non se pode acompañar, excepto a categoria de bebes. Por iso ven a miña estrañeza.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Ven, 22 Ago 2014, 10:29
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Boas.
A tenor do tema da distancia do cirucuíto curto e o acompañamento.
Efectivamente, as normas din que non se pode acompañar ós nenos. Hai dúas razóns para elo: 1ª- O que corre só pode interpretar que o acompañado leva unha lebre que lle facilita o ritmo. 2ª- Temos visto pais que, en vez de acompañar, o que facían era obligar ó seu fillo a correr, berrándolle e tirando del (e o neno chorando). Típico pai que só quere gañar, a costa do que sexa. Non imos consentilo.

Agora ben. O voso caso creo que é diferente. Polo que contades os vosos fillos non van a chegar entre os tres primeiros. Polo tanto, se ides ó seu lado o único que pasará é que en caso de quedar entre os tres primeiros, non poderán optar ó trofeo. Nada máis. Non imos a prohibirlle a ninguén que vaia acompañando ó seu fillo, pero sí ten que saber as limitacións que elo conleva.

Non sei se expliquei ben o "espírito" da norma, pero creo que ten cabida todo o mundo.

En canto á distancia, eu creo que é perfectamente realizable por un neno de cinco anos. En canto a ser unha volta e perderse de vista, tende en conta que o circuíto está totalmente pechado, e revísase desde o final para verificar que ningún neno queda "perdido" no seu interior.
Xa como pai, dicirvos que temos demasiado medo e confiamos demasiado pouco neles. Eu tampouco cría que a miña pequena poidera facer o circuito soa, e sorprendeume. Poden moito máis do os papis cremos (ou máis ben lles deixamos).

Bueno, seguide opinando. Eu transmitireille ó Concello todo esto que comentades.

Saúdos.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es


Última edición por Marcos o Ven, 22 Ago 2014, 10:51; editado 1 vez
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Ven, 22 Ago 2014, 10:41
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Xa está aberta a inscrición en Championchipnorte.

Inscrición Carreira Popular de Meaño

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 22 Ago 2014, 10:44
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Agora queda claro. Iso me gusta mais, pois eu quero acompañala.
Sigo decindo de 1 km me parece moito, pero pode que me sorprendan.
Moi feliz
Grazas
Marcos escribió:
Boas.
A tenor do tema da distancia do cirucuíto curto e o acompañamento.
Efectivamente, as normas din que non se pode acompañar ós nenos. Hai dúas razóns para elo: 1ª- O que corre só pode interpretar que o acompañado leva unha lebre que lle facilita o ritmo. 2ª- Temos visto pais que, en vez de acompañar, o que facían era obligar ó seu fillo a correr, berrándolle e tirando del (e o neno chorando). Típico pai que só quere gañar, a costa do que sexa. Non imos consentilo.

Agora ben. O voso caso creo que é diferente. Polo que contades os vosos fillos non van a chegar entre os tres primeiros. Polo tanto, se ides ó seu lado o único que pasará é que en caso de quedar entre os tres primeiros, non poderán optar ó trofeo. Nada máis. Non imos a prohibirlle a ninguén que vaia acompañando ó seu fillo, pero sí ten que saber as limitacións que elo conleva.

Non sei se expliquei ven o "espírito" da norma, pero creo que ten cabida todo o mundo.

En canto á distancia, eu creo que é perfectamente realizable por un neno de cinco anos. En canto a ser unha volta e perderse de vista, tende en conta que o circuíto está totalmente pechado, e revísase desde o final para verificar que ningún neno queda "perdido" no seu interior.
Xa como pai, dicirvos que temos demasiado medo e confiamos demasiado pouco neles. Eu tampouco cría que a miña pequena poidera facer o circuito soa, e sorprendeume. Poden moito máis do os papis cremos (ou máis ben lles deixamos).

Bueno, seguide opinando. Eu transmitireille ó Concello todo esto que comentades.

Saúdos.

sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 22 Ago 2014, 10:45
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Por fin........
Aplauso Aplauso
Marcos escribió:
Xa está aberta a inscrición en Championchipnorte.

Inscrición Carreira Popular de Meaño

gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Ago 2014, 10:59
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Esa é a idea Marcos. eu véxome no caso co meu fillo para o ano. Gústalle correr, pero se agobia, por así decir, cando hai xente e se non vas con el non corre. E laro que non queremos, nin podemos, optar a conquerir premio. Ou si, xa que o mellor premio,para min, é que corra e o pase ben. De feito sempre sempre saímos de últimos incluso xa agora en chupetes e polo tanto para o ano pois igual.
apertas
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Dom, 31 Ago 2014, 10:34
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Moi boas.

A quince días vista, as inscricións este ano van a moi bo ritmo, con 140 anotados (recordade que a inscrición é en Championchipnorte.)
E os preparativos, tamén.
E para mostra un botón (para que logo me digan que non están marcados os quilómetros)



Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 31 Ago 2014, 12:30
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Si señor!!!! Grande e en vermello, se vera ben!!!
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2014, 0:08
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

O pasado venres, foi a presentación oficial da XXX Carreira Popular Concello de Meaño.
Como podedes apreciar na publicidade da proba, este ano é protagonista do cartel da carreira a vencedora na edición de 2013, que non foi outra que Yolanda Gutiérrez Robles, que amadriñou a presentación.



No blog de Tino Hermida (Blog Polo Ventanuco), un dos cofundadores da carreira, podedes atopar unha ampla reportaxe deste evento, e outras curiosidades da carreira.

En canto a Yolanda Gutiérrez, agradecer o seu compromiso e apoio á Carreira Popular Concello de Meaño. E vindo de alguén en cuxos comezos este foro tivo a súa influencia, tennos que facer sentir orgullosos ós foreiros de Correr en Galicia, recalcándose unha vez máis a importancia que esta páxina ten directamente no atletismo galego.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Xov, 04 Set 2014, 12:59
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Só queda unha semana para que se cerren as inscricións, e xa hai 255 valentes anotados.

Veña, non o deixedes para o derradeiro intre. Vós non vos preocupedes, que as paleadoras xa están aplanando a "Costa dos Fornos" Silbar

Inscrición XXX Carreira Popular Concello de Meaño

¡Animádevos!

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
vizor

Maratoniano
Maratoniano
5/01/14
0 Carreiras
359 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 04 Set 2014, 17:06
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Que bueno lo de las pintadas de los kms Marcos, paso todos los dias por ahi y cuando la vi ya me imagine que serias tu jejejeje
KLVO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/03/10
0 Carreiras
165 Mensaxes
MEIS
Respostar citando Envío Ven, 05 Set 2014, 14:05
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Espero que esas palas traballen ben por a min cada ano esa costa faiseme mais enpinada jajaja.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Ven, 05 Set 2014, 15:13
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Bonita carreira, da que conservos bós recordos. Mágoa que este ano non me poida acercar por motivos familiares (teño a parenta de cumple)... a ver si para o ano.

Sorte a todolos que participedes, en especial a Marcos (espero que esta carreira seña a sua volta o circuito).

Pd: Non toquedes a costa, que ten o seu encanto... jajaja.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
Andrés

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/08/10
0 Carreiras
75 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Set 2014, 22:43
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Hai tempo pa todo!! Eu estou de aniversario de boda pero a esta non falto!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos