Foros ›
presentación NOVO USUARIO
Forum Index / Kedadas e grupos
Reply to topic

Author

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Posts
Vigo
Reply with quote Post Tue, 29 May 2007, 22:59
Post subject:

Khene non son ninguén para dar consellos pero po-la miña experiencia (teño 1h 16m 19 sg con 41 anos como mellor marca en mwdia maraton) e, e o meu problema sonos kilos de máis, teño moi claro que antes de poñerse a buscar marcas, medir tempos,etc, hai que toparse ben fífsicamente con ún mesmo.
Baixo o meu punto de vista, un tipo como Aricar, que fai eses tempos en eses Kms, si de verdade se mete neste mundiño e vai a tratar de face-lo o mellor posible, antes de poñrse a facer tempos, debe de perder volumen, SEN OBSESIONS.
Como lle dixena él, xa o corpo lle pedirá caña.
E o do refrán non se refire a comida, sinon ód hábitos. O importante é coll-la inercia de baixar de peso, pero (con Hábitos), non deixando de comer.
Non te pases, sobre tdo cos líquidos.
Cando empeces a baixar un pouquiño (ainda que sexan 200 gs., dísmo).
PD. Ã? o meu problema, hai 5 anos eu tiña 1h 16m en media maraton con 56 Kgs. Hoxe teño 1h 25 m con 65 Kgs.
ARICAR

Novo foreiro
Novo foreiro
25/05/07
0 Carreiras
38 Posts
LESTROVE
Reply with quote Post Wed, 30 May 2007, 8:48
Post subject:

Gracias a Khene e Toijodio polos vosos consellos, eu son o primeiro en recoñecer que teño que baixar de peso, pero a mín perdeme a comida, por eso prefiro baixar a base de exercicio. Foi unha das causas polo que empecei neste mundillo, e espero aguantar xa que hai días que o pasas mal por iso creo que tedes razón de que non debo preocuparme das marcas e sí máis de facer kilometros, sexa ao ritmo que sexa. Eu por suposto que non chegarei ás vosas marcas nin é a miña intención, nin siquera sei si me atreverei con algunha carreira popular a cortiña que sexa. Tomo nota e repito, moitas grazas
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3351 Posts

Reply with quote Post Wed, 30 May 2007, 8:54
Post subject:

Aricar yo tambien te aconsejo que bajes peso , a parte de mejorar en marcas , evitas muchas lesiones y molestias que te pueden perjudicar esos kilos de mas ,que esta claro tanto cuesta bajar , toijodido no me extraña que vueles con ese peso,animo y saludos.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
87 Carreiras
4158 Posts
Khenesfera
Reply with quote Post Wed, 30 May 2007, 9:13
Post subject:

Y yo tengo mi mejor tiempo en media maratón en 1h46', peso 81 kg y soy feliz corriendo Wink Laughing Laughing

ARICAR

Novo foreiro
Novo foreiro
25/05/07
0 Carreiras
38 Posts
LESTROVE
Reply with quote Post Wed, 30 May 2007, 9:16
Post subject:

Hola Khene, eu creo que nunca chegarei a esa marca, é máis creo que nunca rematarei unha media. Creo que empecei moi tarde. Saúdos
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Posts
Vigo
Reply with quote Post Wed, 30 May 2007, 13:28
Post subject:

Si, eu agora mesmo peso 65 Kg, pero .... e que mido 1,61.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1224 Carreiras
13431 Posts
Lestrove
Reply with quote Post Thu, 31 May 2007, 1:06
Post subject:

A todo esto ARICAR,supoño que o 14 de Xullo participaras na IX Carreira Pedestre Lestrove-07.
Será o teu estreno como atleta profesional,e coñeceras a un sin fin de foreiros.!! Xa hai 21 anotados !! Wink Very Happy
ARICAR

Novo foreiro
Novo foreiro
25/05/07
0 Carreiras
38 Posts
LESTROVE
Reply with quote Post Thu, 31 May 2007, 9:32
Post subject:

lestrove escribió:
A todo esto ARICAR,supoño que o 14 de Xullo participaras na IX Carreira Pedestre Lestrove-07.
Será o teu estreno como atleta profesional,e coñeceras a un sin fin de foreiros.!! Xa hai 21 anotados !! Wink Very Happy

Bos días veciño: ¿Ti cres que estou preparado para unha proba de 8 km.? Non é polo ridículo que poida facer senon polas secuelas físicas e morais que poida deixarme Embarassed Sad . Teño que , como dis tí, papar ainda moitos kms.. Eu o único que por agora pretendo e baixar peso, por cuestión de saude, ainda que de aquí a mes e medio que falta para a proba, quen sabe. Saúdos.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1224 Carreiras
13431 Posts
Lestrove
Reply with quote Post Thu, 31 May 2007, 14:20
Post subject:

ARICAR escribió:

Bos días veciño: ¿Ti cres que estou preparado para unha proba de 8 km.? Non é polo ridículo que poida facer senon polas secuelas físicas e morais que poida deixarme Embarassed Sad . Teño que , como dis tí, papar ainda moitos kms.. Eu o único que por agora pretendo e baixar peso, por cuestión de saude, ainda que de aquí a mes e medio que falta para a proba, quen sabe. Saúdos.

!!! Non me seas mixiricas ARICAR...pasa a correr o dia 14 de Xullo !!! Very Happy
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Posts
santiago
Reply with quote Post Fri, 01 Jun 2007, 13:51
Post subject: novo usuario

benvido aricar,saudache un da ponte q andubo moitos anos por esas veijas de dios e q agora reside en santiago.o que necesites eiqui estamos,SAUDOS
ARICAR

Novo foreiro
Novo foreiro
25/05/07
0 Carreiras
38 Posts
LESTROVE
Reply with quote Post Fri, 01 Jun 2007, 14:39
Post subject: Re: novo usuario

keniatablanco escribió:
benvido aricar,saudache un da ponte q andubo moitos anos por esas veijas de dios e q agora reside en santiago.o que necesites eiqui estamos,SAUDOS

Moitas grazas keniatablanco, creo que nos coñecemos, bueno eu polo menos a tí si, e xa estou ao tanto das tuas hazañas deportivas. Deixasme abrallado. Como xa dixen as miñas aspiracións nesto dos entrenamientos son moi distintas ás tuas (só quero manterme un pouquiño en forma, e baixar de peso por motivos de sáude), xa que dende que deixei de xogar ao fútbol son moi propenso a engordar. O dito moitas grazas e espero ter ocasión de coincidir en algún sitio para poder saudarte. Un abrazo. Por certo temos algún familiar en común. Empeza a adiviñar quen podo ser. Chao.
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Posts
santiago
Reply with quote Post Fri, 01 Jun 2007, 17:58
Post subject: novo usuario

pois dimo si queres tanto no foro como en privado,como ti vexas agora non caio.pero o dito aqui me tes para o que ti queiras
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1224 Carreiras
13431 Posts
Lestrove
Reply with quote Post Fri, 01 Jun 2007, 19:53

keniatablanco escribió:
pois dimo si queres tanto no foro como en privado,como ti vexas agora non caio.pero o dito aqui me tes para o que ti queiras

!!! Eso ARICAR,ti pide,que Keniatablanco é todo corazón !!! Very Happy
ARICAR

Novo foreiro
Novo foreiro
25/05/07
0 Carreiras
38 Posts
LESTROVE
Reply with quote Post Mon, 04 Jun 2007, 9:50

keniatablanco escribió:

Moi bos días, saudos keniatablanco, vouche dar unha pista: O familiar en común que temos é tío da tua sangue e sería meu primo político. Moitas grazas polo teu ofrecemento. Chao

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum