Foros ›
Autor
Mensaxe
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 15 Mai 2007, 19:10
Asunto:

Boa viaxe Mafalda lembra que sempre estarás con nosco
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 15 Mai 2007, 19:22
Asunto:

Adioooooooos Mafaaaaaaaaalda.Aun no te has ido,y ya esperamos tu regreso.
Cuidate.
Muchos besos. Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 15 Mai 2007, 20:06
Asunto:

No es de María Mariño, pero también sale del corazón

Muchas
Alegrías
Facilitaste,
Aunque
Lejos,
Día a día
Alegres estaremos.

porque cada vez estará más cerca tu retorno.


Un bico e boa viaxe

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
BARRACHINA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/05
0 Carreiras
456 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 15 Mai 2007, 21:28
Asunto:

Suerte, hasta pronto y que te vaya bonito. Espero que compartas alguna carrera con tus compañeros del foro.
Saludos
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 8:16
Asunto:

Mucha suerte Mafalda.Animo.
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 9:30
Asunto:

lentoperosejuro escribió:
Amigo corroseguro, por qué non deixas de joder???
Despois desto tiña claro que corroseguro ía mandarme un privado (non é o primeiro)pero eu prefiro responder no foro. Preguntasme no privado por qué ese cabreo. Polos privados que me mandaches (e por moitas das túas intervencións no foro)parecesme unha persoa cínica e non con boas intencións. Non sei a que ven eso de insistir no foro cando xa che teñen contestado en privado ¿verdade?. Hoxe contestoche no foro, porque é por mafalda, pero escusas mandarme privados, porque non che vou contestar, o que teñas que decir pono no foro, que eu non teño nada que ocultar, e non ando con xogos como que me contesten en privado e seguir jodendo no foro.(Aínda así pode ser que pase olímpicamente). De tódolos xeitos cando te vexa nunha carreira xa falaremos do tema.( Pola miña banda non fai falta que te presentes, xa te saudarei eu polo teu nome)O final resulta que ata eres unha boa persoa, pero para demostralo tes moito que sachar.
Saúdos
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 10:14
Asunto:

Amigo lentoperosejuro: tí e eu sabemos o que che jode,pero non tes motivos de que che joda e estar metendo cizaña constantemente entre
outros foreiros i eu,tratando de crear un mal ambiente.Repítoche que polos motivos que sabes, desde hay moitos meses non vou a carreira algunha é cando vaia eu me presentarei cando me salga dos huevos é a quen me salga dos huevos;son libre de ir ou non ir a carreiras,e cando vaia son libre de presentarme ou non a quen me dé a gana.¡ haber si che queda claro ! Demo sorrindo

Friends forever
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 10:42
Asunto:

corroseguro escribió:
Amigo lentoperosejuro: tí e eu sabemos o que che jode,pero non tes motivos de que che joda e estar metendo cizaña constantemente entre
outros foreiros i eu
Corroseguro: No menosprecies la capacidad de los foreros de crearse su propia opinión acerca de personas o asuntos, sin necesidad de que nadie tenga que "meter cizaña" para influir en su forma de pensar.

Un saludo.
Cabuxa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/11/06
0 Carreiras
388 Mensaxes
El Molinón, grada Este // Mexillón Arena, Tribuna Sur
Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 10:57
Asunto:

Yo creí que este post era para que Mafalda se despidiese y para que nosotros le deseásemos lo mejor. Moncho, amigo, te entiendo, pero hay gente de la que es mejor pasar. Un beso a (casi) todos, y a ver si nos portamos bien y no le aguamos la despedida a la rubia. He dicho Molón
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 16:54
Asunto:

Vou a pechar discusión, non sei qué crees tí, corroseguro, que é o que me jode a min. ¿Qué non te coñeza ? Por favor...:lol: Ríndose Ríndose ¿estás seguro de que non sei quen eres? O que me jode a min, é que mafalda díxoche por activa e por pasiva que a deixaras tranquila, ¿verdad? por qué non a respetas logo? E por suposto,de todo o que dixen non retiro absolutamente nada e manteño todo ,porque eu teño gardados os teus privados donde demostras o teu cinismo. Por min punto e final, podes decir o que queiras que para min non existes como foreiro neste tema. Está claro?
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 17:55
Asunto:

lentoperosejuro escribió:
Vou a pechar discusión, non sei qué crees tí, corroseguro, que é o que me jode a min. ¿Qué non te coñeza ? Por favor...:lol: Ríndose Ríndose ¿estás seguro de que non sei quen eres? O que me jode a min, é que mafalda díxoche por activa e por pasiva que a deixaras tranquila, ¿verdad? por qué non a respetas logo? E por suposto,de todo o que dixen non retiro absolutamente nada e manteño todo ,porque eu teño gardados os teus privados donde demostras o teu cinismo. Por min punto e final, podes decir o que queiras que para min non existes como foreiro neste tema. Está claro?
Lentoperosejuro: sin duda, debido os teus comentarios malignos,tendenciosos,quitados de contexto, carente de respeto para os demais, tí non podes ser unha boa persona. Efectivamente con Mafalda hubo un malentendido que finalmente o aclaramos, lle pedín disculpas si
en algo pequei,e quedamos,como non podía ser de outra forma como amigos; e ahora non permito que veñas a meter cizaña entre nos;menos mal que Madalda é unha persona inteligente.
Ah¡ para min tampouco existes como foreiro xa que non te teño por persona.

Friends forever
atletadefondo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/04/07
0 Carreiras
200 Mensaxes
Arteixo. Coruña
Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 19:04
Asunto:

Llevo dos días aqui y apenas conozco a nadie, pero por lo que sentí el domingo 13 en la "carreira da saúde" has calado hondo dentro de esta gente por lo que seguro eres una gran persona Sorriso Yo me uno al grupo para desearte la mejor de las suertes Sorriso Hasta siempre Guiño

Sorriso vuelve la bestia...!
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 19:38
Asunto:

corroseguro escribió:

Lentoperosejuro: sin duda, debido os teus comentarios malignos,tendenciosos,quitados de contexto, carente de respeto para os demais, tí non podes ser unha boa persona. Efectivamente con Mafalda hubo un malentendido que finalmente o aclaramos, lle pedín disculpas si
en algo pequei,e quedamos,como non podía ser de outra forma como amigos; e ahora non permito que veñas a meter cizaña entre nos;menos mal que Madalda é unha persona inteligente.
Ah¡ para min tampouco existes como foreiro xa que non te teño por persona.
Corroseguro, a ti non che coñezo, polo que non vou a entrar en opinións sobre ti, pero a lentoperosejuro si o coñezco algo, e polo tanto pódo decir que si existen boas persoas e compañeiros, el é un deles. Xa que entrei no tema, saudar a Mafalda, e dexesarlle que todo vaia ben, que ainda que non coincidimos moito, si nos coñecemos no seu dia na eternal runing.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 22:30
Asunto: hasta siempre

corroseguro,non sei o q teras con lentoperosejuro pero podoche asegurar q si a metade da xente neste mundo foran como el non haberia fame nin guerras,ese home e un cacho de pan e amigo dos seus amigos,eu poño a man no lume por el.saudos
MAFALDA SEMPRE ESTARAS NA MAREA AZUL,SORTE
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Mai 2007, 0:07
Asunto:

Corroseguro: creo que muchas veces te gusta (y buscas) crear polémica, sea del estilo que sea y por cualquier cuestión, para seguir aquí. Es una pena que con los conocimientos que creo que tienes sobre el atletismo la mayor parte de tus intervenciones sean para chinchar a los demás, y por eso creo que la mejor opción es dar la callada como respuesta y así al final se termina el tema y todos contentos. Sin embargo...esta vez me ha sido imposible, y metiéndote con lentoperosejuro has tocado mi vena sensible.
Evidentemente, se nota que no le conoces, que nunca le has visto y que los comentarios de los demás en el foro a ti te resbalan, porque si hubieses leído uno solo serías incapaz de decir lo que has dicho. Quizás el día que salgas de tu burbuja e intentes abrirte un poco al exterior te des cuenta de las meteduras de pata que has escrito aquí... y ojalá seas capaz de invertir esa libertad con la que las has dicho en rectificar.

En fin....que como al final he picado y he entrado en el post, pues nada, Mafaldita, que, una vez más, ya sabes donde estoy para lo que quieras y cuando quieras.
Ah!! Y ya nos irás avisando de qué carreras hay por allá, que es una buena excusa para unas vacaciones Ríndose Ríndose

...y....ya sabes....cúidate y disfruta de esta nueva etapa.

BICOS.
Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos