Foros ›
Autor
Mensaxe
Viba

Novo foreiro
Novo foreiro
30/03/13
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 20:28
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Me encanto la carrera!! Volvere!!
tarántula

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/03/13
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 20:36
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Fema escribió: "Y me da la sensación que esta carrera va a tener un problema en los próximos años y es la cantidad de gente que se va a tener que quedar sin participar porque el recorrido no admite la masificación".

i La has clavado, amigo ! Ojalá sea como dices, que se repita y que se limite la participación a no más de 300 ó 400.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 20:59
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Hola fema, boa noite: é un pracer ler os teus comentarios sobre esta proba. Para mín tamén tivo un sabor especial e foi nin máis nin menos que "non ter medo a un 21k". Só é a miña cuarta 21k e perdinlle o medo á distancia, sen embargo cada vez téñolle máis medo ó próximo maratón Coruña 42k. Saude e km.
lobo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/10
240 Carreiras
183 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 22:22
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

feexenio escribió:
Hola fema, boa noite: é un pracer ler os teus comentarios sobre esta proba. Para mín tamén tivo un sabor especial e foi nin máis nin menos que "non ter medo a un 21k". Só é a miña cuarta 21k e perdinlle o medo á distancia, sen embargo cada vez téñolle máis medo ó próximo maratón Coruña 42k. Saude e km.

Pois medo na vida non hai que terlle a nada, meu... En todo caso respecto. Medo a algo un atleta? Non home, eso para os que se pasan a vida tumbados no sofá con medo a que se lles queime o televisor, jajaja...

Ainda que non sexas moi consciente, onte correndo fixeches o mellor entrenamento que se pode facer de cara á maratón de dentro de dúas semanas na Coruña. Por moito que o intentes, non darás feito un entreno ti só da calidade desta carreira. Por percorrido, sube e baixa, polas distintas superficies (asfalto, terra, grava, algo de lama, herba e tartán...) e pola climatoloxía, que o final o calor apretou e eso tamén pode pasar o día 27. Eu polo menos o vexo así, despois da carreira de onte estou moi animado de cara a C42.

Moita sorte e a disfrutar da carreira... sen medo.
lobo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/10
240 Carreiras
183 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 22:26
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Ademais leote moito no foro e vexo que vas cos entrenos ben feitos, seguro que consigues o teu obxetivo. O traballo xa está feito, agora cabeza fría e a darlle duro na maratón!
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 22:55
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Carrera magnifica. Esperaba una prueba sin precedentes en la comarca de Santiago, y esta no defraudo.

El recorrido, aunque duro físicamente, se hizo muy llevadero gracias a los paisajes por los que discurría, así como los ánimos de los peregrinos y vecinos de los lugares por los que pasabamos.

No quiero ni pensar los quebraderos de cabeza que supone organizar una prueba por una vía protegida por Patrimonio, en un domingo en plena Semana Santa y "a las puertas" de Santiago de Compostela. Gracias a Derek y a los demás por organizarla, ha merecido la pena correr y disfrutar de cada uno de los kms. de la prueba. Para el año quiero volver!!!

PD: Personalmente, agradezco que hallan puesto el primer avituallamiento en el km. 7, ya que creo que beber en la subida habría sido peor. De hecho, todos los avituallamientos estaban situados en zonas estratégicas que te permitían beber cómodamente.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
miguelse

Novo foreiro
Novo foreiro
27/11/12
1 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Abr 2014, 7:13
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Carreira espectacular,organizacion perfecta.Un placer coñecer a Fema e compartir con el e Jotaeme esta magnifica xornada,e por suposto con Maxi de compi de trotada.Repetiremos se nos deixan.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Mar, 15 Abr 2014, 10:05
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

miguelse escribió:
Carreira espectacular,organizacion perfecta.Un placer coñecer a Fema e compartir con el e Jotaeme esta magnifica xornada,e por suposto con Maxi de compi de trotada.Repetiremos se nos deixan.

O pracer foi meu, e claro que voltaremos para o ano a compartir esos kms.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 15 Abr 2014, 12:38
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

lobo escribió:
feexenio escribió:
Hola fema, boa noite: é un pracer ler os teus comentarios sobre esta proba. Para mín tamén tivo un sabor especial e foi nin máis nin menos que "non ter medo a un 21k". Só é a miña cuarta 21k e perdinlle o medo á distancia, sen embargo cada vez téñolle máis medo ó próximo maratón Coruña 42k. Saude e km.

Pois medo na vida non hai que terlle a nada, meu... En todo caso respecto. Medo a algo un atleta? Non home, eso para os que se pasan a vida tumbados no sofá con medo a que se lles queime o televisor, jajaja...

Ainda que non sexas moi consciente, onte correndo fixeches o mellor entrenamento que se pode facer de cara á maratón de dentro de dúas semanas na Coruña. Por moito que o intentes, non darás feito un entreno ti só da calidade desta carreira. Por percorrido, sube e baixa, polas distintas superficies (asfalto, terra, grava, algo de lama, herba e tartán...) e pola climatoloxía, que o final o calor apretou e eso tamén pode pasar o día 27. Eu polo menos o vexo así, despois da carreira de onte estou moi animado de cara a C42.

Moita sorte e a disfrutar da carreira... sen medo.


Joder (perdón) moitaz grazas lobo, a verdade e que non vira a Mediasan dende o teu punto de vista pero agora me decato da variedade da proba. Grazas a a ver cómo nos sae o 42K. Saude e km. Frecha Aplauso
lobo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/10
240 Carreiras
183 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Abr 2014, 23:04
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

feexenio escribió:
Joder (perdón) moitaz grazas lobo, a verdade e que non vira a Mediasan dende o teu punto de vista pero agora me decato da variedade da proba. Grazas a a ver cómo nos sae o 42K. Saude e km. Frecha Aplauso

Pois xa che digo eu cómo vai sair... moi ben!!!!

O traballo está feito, agora solo falta un detalle non menos importante: a moral e o estado de ánimo. Alucinante o que pode chagar a fastidiarnos o coco unha carreira. Non hai peor cousa que un deportista fráxil de moral. Si non estás para correr por un dolor na perna non corres, todos o temos claro. Da mesma forma si non estás ca moral polas nubes por sair a un maratón co entreno que eso supuxo, entón mellor non sair. Eu teño o defecto de ser tremendamente optimista, pero son dos que penso que nunca hai que competir derrotado de antemán.

Recordas a Hicham El Guerrouj? Seguro que si. Sen duda o meu atleta favorito, e por un simple feito: na final olímpica de Atlanta 96 caeu (e tuvo o valor de levantarse e acabar, que xa di moito de fortaleza moral), en Sydney 2000 queda segundo... e lonxe de desmoralizarse ou conformarse, o intenta á terceira en Atenas 2004... e ahí si!!!! Así choraba na entrega de medallas, doce anos detrás dun obxetivo, e de paso convertirse para moitos nun auténtico mito.

Soamente él sabe as horas e kilómetros que hai detrás dun triunfo así, posiblemente máis das que podamos imaxinar. Pero é un gran exemplo de superación.

Todo esto podes emplealo para o maratón. Cando as cousas empecen a poñerse moi feas, alá polo km 30 ou 32, xa en plena terceira volta, acórdate del, de cómo gañou por fin a final olímpica de 1500. Para ninguén é facil, pero para ninguén tampouco imposible.

Qué vou jodido subindo por terceira vez Labañou? si é certo... pero si non pudo conmigo a subida ó Amenal... esta tampouco me vai fastidiar a festa de entrar en María Pita galopando cun sorriso de orella a orella!!!

Moito ánimo, xa non nos queda nada!!!!!

PD: xa cho dixen, son demasiado positivo, que lle imos facer!!! jajaja
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 16 Abr 2014, 13:55
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Carreira magnífica, no meu caso debutaba nunha distancia tan longa, nunca na miña vida correra tantos km, nin adestrando, e sabendo que era dura fun con calma, o cal me fixo disfrutar enormemente desta carreira, primeiro compartindo km con compañeiros de clube e despois axudando a algún outro atleta polo camiño o cal me fixo ir a un ritmo idóneo, e menos mal, asi puiden terminar con moi boas sensacións e sobre todo encantado en xeral con todo o relativo a esta proba, na miña opinión de 10.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 17 Abr 2014, 22:34
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Para cerrar el capítulo de la MediaSan , comentaros que han sido muchas las emociones vividas antes, durante y después. La organización de la prueba ha sido una auténtica contrarreloj y en muchos momentos creimos que no podiamos llevarla a cabo o que había que aplazarla. Se ha hecho un esfuerzo grande y ahora que ya ha pasado y después de leer vuestros comentarios ha merecido la pena y mucho.
Yo soy de los que me gusta vivir desde dentro las pruebas y, aunque casi no llego a meta (sin exagerar), el ambiente ha sido increible y hasta emotivo, porque el camino de Santiago tiene algo especial.
Seguro que quedan muchas cosas por mejorar en esta prueba, entre ellas la participación que ojalá crezca en los próximos años como lo merece, y otros pequeños fallos que una vez ha pasado, sabes que se deben mejorar. También tendría una gran lista de colaboradores a los cuales agradecería una y mil veces su aportación a la prueba, pero ya se las hemos dado personalmente.
Para terminar, deciros que hemos disfrutado todos de una bonita jornada de atletismo y que se ha plasmado una gran ilusión de cara al futuro de esta prueba.
Tomamos nota de los errores y protememos esforzarnos por solucionarlos.

Os esperamos en el mismo lugar de salida de esta prueba el 4 de mayo, en la XI Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino.

Gracias a todos/as por vuestra a aportación en el bautizo de esta, espero, gran prueba Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Salud y kms...

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 18 Abr 2014, 9:15
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

correro escribió:
txurba escribió:
Carrera durísima!!!...creo que no se dieron detalles suficientes anteriormente de cómo sería esta carrera(que no , media maratón,reconocido por la propia federación gallega de atletismo). Creo que no se están diciendo cosas reales, porque errores hubo unos cuantos. Primer avituallamiento, nad del km 5 como se decía , fue en el km7, después de una de las primeras(sorpresas alpinas), y sólo 3 avituallamientos en todo el circuito!!...el traslado de los atletas, creo que tiene mucho que mejorar, parece que sólo había 2 buses, y había que esperar un montón, qué pasaría si el día fuese lluvioso?.La parte en el Monte do gozo, es complicadísima si está un día de lluvia(creo que no es difícil que eso ocurra por estas tierras). No hay clasificación por equipos(al menos, en la clasificación que está en la página, yo no la veo).
Creo, que si se llama "media do camiño", debería acabar en la Praza do Obradoiro y no en el estadio.
Enhorabuena a todos/as los/las que habéis acabado, porque sinceramente, no es una carrera "normal" sino un trail.
Un trail?????tú hiciste un trail alguna vez en tu vida???por favor,la media de hoy era una media un poco más dura que algunas otras,pero para nada un trail ni nada parecido,yo corrí hace escasas semanas el trail de Vilatuxe con cortafuegos que había que subir clavando las uñas en el suelo y tramos corriendo por canales de regadío,dura entiendo que fuese para alguien que no está acostumbrado,pero no más dura que la Popular de Negreira u otras por el estilo salvo la distancia.
Avituallamientos yo creo que fueron suficientes 3 avituallamientos en 20 km más el de meta sale a uno cada 5km,qué más quieres??
Si el día fuese lluvioso el estadio tiene unos soportales perfectos para resguardarse de la lluvia.
Por último y los que me conocen lo saben que soy crítico con las carreras cuando tienen fallos de consideración pero hoy no los hubo y hay que ser realistas,estaba todo súper bien marcado,km,pendientes,etc,avituallamientos fluídos,duchas calientes,guardarropa perfecto,bebida en los avituallamientos fresca con el día que hacía y avituallamiento final completo.
Ojalá se consolide que repetiré y gracias a Derek,Lestrove y algun@s más que vi por allí por hacer posible este tipo de pruebas.


Si Señor, se puede decir más alto pero no más claro, estoy contigo correro (pero yo esperaba la primera aguita en el km 5....me sentí jodidillo...pero no pasa nada). Creo que esta carrera va a triunfar, fue espectacular. Espero que el atleta que estaba tirado en el Monte do Gozo y que lo estaban asistiendo los de la organización no tuviera nada grave. Gracias a Adrián Varela (que aunque tenga sus problemillas y "el que esté libre de pecado que tire la primera piedra") se está saliendo en Santiago con todo lo que está organizando, gracias también Derek, un lujo todo lo que organizas y cómo nos atiendes en las preguntas de este foro antes de cada carrera organizada en la comarca de Santiago. Gracias a Antonio, Eva, peregrinos, vecinos de Arca y demás "aplaudidores y animadores" eses aplausos y ánimos, aunque sean pocos llegan al alma. Larga vida a la MediaSan. Un saudiño atletas. Frecha Moi feliz Satisfecho Indiferente Triste Muerto Enfadado Avergonzado Confuso Indiferente Guiño Angel Ríndose Bailar Aplauso Rezar Frecha
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 18 Abr 2014, 9:22
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

lobo escribió:
feexenio escribió:
Joder (perdón) moitaz grazas lobo, a verdade e que non vira a Mediasan dende o teu punto de vista pero agora me decato da variedade da proba. Grazas a a ver cómo nos sae o 42K. Saude e km. Frecha Aplauso

Pois xa che digo eu cómo vai sair... moi ben!!!!

O traballo está feito, agora solo falta un detalle non menos importante: a moral e o estado de ánimo. Alucinante o que pode chagar a fastidiarnos o coco unha carreira. Non hai peor cousa que un deportista fráxil de moral. Si non estás para correr por un dolor na perna non corres, todos o temos claro. Da mesma forma si non estás ca moral polas nubes por sair a un maratón co entreno que eso supuxo, entón mellor non sair. Eu teño o defecto de ser tremendamente optimista, pero son dos que penso que nunca hai que competir derrotado de antemán.

Recordas a Hicham El Guerrouj? Seguro que si. Sen duda o meu atleta favorito, e por un simple feito: na final olímpica de Atlanta 96 caeu (e tuvo o valor de levantarse e acabar, que xa di moito de fortaleza moral), en Sydney 2000 queda segundo... e lonxe de desmoralizarse ou conformarse, o intenta á terceira en Atenas 2004... e ahí si!!!! Así choraba na entrega de medallas, doce anos detrás dun obxetivo, e de paso convertirse para moitos nun auténtico mito.

Soamente él sabe as horas e kilómetros que hai detrás dun triunfo así, posiblemente máis das que podamos imaxinar. Pero é un gran exemplo de superación.

Todo esto podes emplealo para o maratón. Cando as cousas empecen a poñerse moi feas, alá polo km 30 ou 32, xa en plena terceira volta, acórdate del, de cómo gañou por fin a final olímpica de 1500. Para ninguén é facil, pero para ninguén tampouco imposible.

Qué vou jodido subindo por terceira vez Labañou? si é certo... pero si non pudo conmigo a subida ó Amenal... esta tampouco me vai fastidiar a festa de entrar en María Pita galopando cun sorriso de orella a orella!!!

Moito ánimo, xa non nos queda nada!!!!!

PD: xa cho dixen, son demasiado positivo, que lle imos facer!!! jajaja

Lobo, eres un ouvido na oscuridade, pero un ouvido de esperanza, grazas polo teu optimismo, acabo de encher medio depósito de moralina, non cambies, de optimistas e xente boa é como cambiaremos para mellor todos. Soio me falta a estratexia para Coruña 42k pero empezo a sentirme mellor, grazas polas túas palabras, forza para tí tamén e para todos os que estaremos na saida. Un saudiño atletas. Guiño Aplauso
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 18 Abr 2014, 9:24
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Aplauso Frecha Aplauso
derek escribió:
Para cerrar el capítulo de la MediaSan , comentaros que han sido muchas las emociones vividas antes, durante y después. La organización de la prueba ha sido una auténtica contrarreloj y en muchos momentos creimos que no podiamos llevarla a cabo o que había que aplazarla. Se ha hecho un esfuerzo grande y ahora que ya ha pasado y después de leer vuestros comentarios ha merecido la pena y mucho.
Yo soy de los que me gusta vivir desde dentro las pruebas y, aunque casi no llego a meta (sin exagerar), el ambiente ha sido increible y hasta emotivo, porque el camino de Santiago tiene algo especial.
Seguro que quedan muchas cosas por mejorar en esta prueba, entre ellas la participación que ojalá crezca en los próximos años como lo merece, y otros pequeños fallos que una vez ha pasado, sabes que se deben mejorar. También tendría una gran lista de colaboradores a los cuales agradecería una y mil veces su aportación a la prueba, pero ya se las hemos dado personalmente.
Para terminar, deciros que hemos disfrutado todos de una bonita jornada de atletismo y que se ha plasmado una gran ilusión de cara al futuro de esta prueba.
Tomamos nota de los errores y protememos esforzarnos por solucionarlos.

Os esperamos en el mismo lugar de salida de esta prueba el 4 de mayo, en la XI Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino.

Gracias a todos/as por vuestra a aportación en el bautizo de esta, espero, gran prueba Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Salud y kms...






Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos