Foros ›
XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
reyma

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/05/11
0 Carreiras
123 Mensaxes
SANTIAGO DE COMPOSTELA
Respostar citando Envío Lun, 14 Out 2013, 6:55
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

Aplauso Aplauso Aplauso Todo fabuloso, noraboa a todos, organización, voluntarios, protección civil, etc.
Magnifico ambiente deportivo.
O dito noraboa a Lestrove e a todos, estades a facer un gran traballo polo deporte.
Lestrove, voltouseche en falta na entrega de premios.
Aplauso Aplauso Aplauso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 14 Out 2013, 9:20
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

maxi. escribió:
Grande Lestrove!!!!

Gracias por organizar outro ano maís esta incrible proba, que cada vez vai xuntando mais adeptos.

Sobre todo, gracias por pintar os nosos nomes no asfalto. Si organizar unha carreira é complexo e ocupa moito tempo, buscar un oco para poñer os nomes de tantos foreiros dan mostras do teu talante. Podo asegurarche que o tempo empregado en pintalos nosos nomes e de agradecer, xa que velos ibanos dando folgos para manter os ritmos e non flaquear.

Aplauso Aplauso Aplauso

Para o ano voltamos...outra vez.

Pois sendo así Maxi,o dia que morra xa estou vendo un monumento na honra de "O Gran Lestrove"....."Nació,vivió y murió para el atletismo"
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 14 Out 2013, 9:23
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

pherreGZ escribió:
Increíble carreira. Todo foi xenial. De verdade parabéns Lestrove por todo, encantado quedei con esta carreira. O dos nomes no asfalto é moi de agradecer, un plus a maiores Sorriso Esperando xa como ben dixeron a lestrove14 Sorriso

Gracias compañeiro,pero podoche asegurar que a Carreira de Lestrove podia mellorar moitisimo mais.Non está ainda como eu quixera,non,non!!. Guiño
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 14 Out 2013, 9:33
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

reyma escribió:
:=D) Aplauso Aplauso Todo fabuloso, noraboa a todos, organización, voluntarios, protección civil, etc.
Magnifico ambiente deportivo.
O dito noraboa a Lestrove e a todos, estades a facer un gran traballo polo deporte.
Lestrove, voltouseche en falta na entrega de premios.
Aplauso Aplauso Aplauso

Mil gracias polas alabanzas reyma,porque esto dame ánimos para seguir mellorando para o ano. Moi feliz
E non estuven na entrega de premios,e moi o meu pesar,porque estiven recollendo as vallas,pois o dia seguinte habia mercado en Padron,e queria despejar a esplanada.Pero bueno,habia boas autoridades na entrega de premios,que seguro que suplantaron a perfeción a miña ausencia. Sorriso
Nin e meu trofeo fun recoller......Pois teñollo que reclamar a Lestrove. Sorriso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 14 Out 2013, 11:20
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

Y a todo esto,felicitar a los vencedores de la XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA.....Maria Yolanda Gutierrez Robles,segundo año consecutivo ganando,y Jorge Crespo Arias,atleta en clara progresión. Aplauso Aplauso Aplauso
Sin duda dos grandes atletas,de lo mejorcito de Galicia.....ENHORABUENA a ambos!!! Aplauso Aplauso Aplauso
Argy

Maratoniano
Maratoniano
2/07/12
0 Carreiras
52 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Lun, 14 Out 2013, 11:41
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

Noraboa Lestrove , a tí e a todos os membros da organización que fixestedes posible esta bonita carreira.
A mín xa me enganchou , e po lo que vexo por aquí , a moita mais xente tamén . Primeira vez que participaba na misma , pero visto lo visto , conta con oitro que se suma a lista dos adeptos a ela.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 14 Out 2013, 14:18
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

Argy escribió:
Noraboa Lestrove , a tí e a todos os membros da organización que fixestedes posible esta bonita carreira.
A mín xa me enganchou , e po lo que vexo por aquí , a moita mais xente tamén . Primeira vez que participaba na misma , pero visto lo visto , conta con oitro que se suma a lista dos adeptos a ela.

Será todo un placer contar coa tua participación,porque todos sumamos,todos somos importantes. Moi feliz
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 15 Out 2013, 9:42
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

Un ano facia que non competia,precisamente desde a Carreira de Lestrove do 2012.A verdade que o fixen mellor do que me esperaba,39:42 é un tempazo para min.Porque como se suele decir en estos casos....El que tuvo,retuvo!!! Moi feliz
lopes

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/03/10
0 Carreiras
132 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 15 Out 2013, 10:04
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

Felicidades pola boa organizacion amigo Lestrove.

O unico que non me gustou foi a camiseta, casi traslucida e non levaba como outras veces as tiras reflectantes atras, cousa moi boa para os que corremos de noite.
tomatecolorado

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/07/13
0 Carreiras
869 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Out 2013, 10:13
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

lopes escribió:
Felicidades pola boa organizacion amigo Lestrove.

O unico que non me gustou foi a camiseta, casi traslucida e non levaba como outras veces as tiras reflectantes atras, cousa moi boa para os que corremos de noite.


Pois a min gustoume, o único que como cheguei dos últimos quedei sen talla M

rubiodepadron

Maratoniano
Maratoniano
2/03/12
5 Carreiras
120 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Out 2013, 10:23
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

Boas Lestrove, xa te felicitei pola Carreira e pola marca noutro mensaje anterior, pero olvidóuseme comentarche que pro ano que ven igual habería que sinalizar ou balizar dalgunha forma unha tajea dun tubo de desagüe que cruza a pista de terra preto do km 3-7 (creo que exactamente está un pouco antes de chegar ó km 3-7).......estaba un pouco perigosa xa que non se ve moi ben ata que a tés enriba........

Coméntocho porque sei que eres un perfeccionista.......ou non?

Pos eso.......noraboa outra vez pola Carreira!!!
rubiodepadron

Maratoniano
Maratoniano
2/03/12
5 Carreiras
120 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Out 2013, 10:25
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

Perdón polo erro Lestrove........quixen dicir no km 2-7.........km 2-7......
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 15 Out 2013, 10:30
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

lopes escribió:
Felicidades pola boa organizacion amigo Lestrove.

O unico que non me gustou foi a camiseta, casi traslucida e non levaba como outras veces as tiras reflectantes atras, cousa moi boa para os que corremos de noite.

Gracias a tí por ser parte da organización. Aplauso
Non me des todos méritos a min,cando ti eres a cabeza visible da páxina web www.lestrove.es Aplauso
E tamén pintaches nicks no asfalto,vamos,eres un bo colaborador. Aplauso

En canto a camiseta,xa non eres o primeiro que me di que esta camiseta non é a que un servidor suele diseñar para agraciar os participantes.Correcto,este ano alá o Concello de Dodro jobernou a su antojo.Resultado,unha camiseta vulgar e corriente.Pero para o ano a camiseta vai volver a sus origenes,dibuxo central,anagrama da Carreira y poco más!! Satisfecho
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 15 Out 2013, 10:34
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

tomatecolorado escribió:
lopes escribió:
Felicidades pola boa organizacion amigo Lestrove.

O unico que non me gustou foi a camiseta, casi traslucida e non levaba como outras veces as tiras reflectantes atras, cousa moi boa para os que corremos de noite.


Pois a min gustoume, o único que como cheguei dos últimos quedei sen talla M

E que o das tallas é moi difícil acertar.Hai anos que me sobran tallas pequenas,outros anos como este,sobranme tallas grandes.Non é doado atinar animo Colorado. Sorriso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 15 Out 2013, 10:55
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

rubiodepadron escribió:
Boas Lestrove, xa te felicitei pola Carreira e pola marca noutro mensaje anterior, pero olvidóuseme comentarche que pro ano que ven igual habería que sinalizar ou balizar dalgunha forma unha tajea dun tubo de desagüe que cruza a pista de terra preto do km 3-7 (creo que exactamente está un pouco antes de chegar ó km 3-7).......estaba un pouco perigosa xa que non se ve moi ben ata que a tés enriba........

Coméntocho porque sei que eres un perfeccionista.......ou non?

Pos eso.......noraboa outra vez pola Carreira!!!

Así me justa,darme caña!!!.Que eu non son dos que non me gusta que me anden bailando el agua porque si. Sorriso
Pois en canto a tua preocupación.Dita tajea xa teño posta a mirada nela,pero por haches ou por bes,quedou así.Po ano se me acorda señalizareina. Moi feliz
Gracias rubiodepadron por aportar a tua inquietude. Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos