Foros ›
Autor
Mensaxe
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 12 Mar 2007, 12:17
Asunto:

¿Tendes información da carreira que se celebra en Muiños?. Teño gañas de participar, sempre a fixen andando e este ano me apatece facela correndo. O ano pasado sei que coincideu cos 50 Kms de Montealegre.
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Lun, 12 Mar 2007, 14:24
Asunto:

Caño... alucinado me dejas con esa noticia que has dado.... tenemos pensado correr Galareiz dependiendo si entramos en Zegama, elegir esta o ir a Penedo ya que me quedo muy mal sabor de boca no correrla el año pasado por jilipollez mia... Si fuese asi correriamos dos pruebas de esa copa puesto que el MAM pienso que es demasiado ahora, (en abril Mapoma y ultimos de mayo Maraton de Bilbao).

Siento no poder darte informacion sobre carreras de montaña y demas de Galicia, no soy el mas indicado Guiño Guiño Guiño
(Galicia es mi segunda casa, la primera es el Pais Vasco.), pero estoy seguro de que van a ir floreciendo gracias a la gente como nosotros, y a traves de esta web te podras ir poniendo en contacto con organizadores.

Sigue asi y animo...

Un abrazo y siento mucho lo de Hiper, le conoci hace 2 años en las faldas del Aratz mientas corriamos....

Salud y Kilometros
canyorroto

Novo foreiro
Novo foreiro
6/12/05
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Mar 2007, 19:16
Asunto:

Ok, MarioeIsa, gracias por lo de Hiper pero hay enfermedades que no perdonan.

Creo que no debes tener miedo al MAM, es una carrera más y la puedes hacer en plan turismo y así te aseguras parte de ese supuesto trofeo por hacer las tres. Las carreras por montaña son llevaderas, sólo es cuestión de cabeza, bueno de entrenamiento también.
Mafalda

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/05
0 Carreiras
720 Mensaxes
Palencia
Respostar citando Envío Ven, 23 Mar 2007, 17:17
Asunto:

Este domingo, en el Lago de Castiñeiras hay un raid en el que una de las pruebas es de orientación. Bugarín me ha convencido rápido y como últimamente, los domingos, me convierto en una auténtica suicida, ahí voy. Me hace mucha ilusión.Ya os contaré Molón Por supuesto, que la parte bucólica la dejo para Bugarín "o poeta" Guiño

No siempre lo urgente es lo importante
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Mar 2007, 21:41
Asunto: ANDAINAS 2007

Hola amigos e amigas:
Temos que ir pensando en facer un grupo para facer as andainas que se fan en Galicia na primaveira.
Penso facer tódalas que me sexa posible, así que son o primeiro, se algún ten intención de facela correndo que o especifique.
Un saúdo.
rst

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/06
0 Carreiras
255 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 30 Mar 2007, 17:08
Asunto:

Yo las hago al trote y la primera que voy a hacer es la del 21 de Abril en Entrimo, luego la Marcha das Greas el 5 de Mayo y después el 12 de Mayo la Marcha de Santiago. Suelo ir con 1 ó 2 amigos, además de con mi perro Garry.
Un saludo y ya nos veremos.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Mar 2007, 23:37
Asunto: ENTRIMO

Hola:
que pena que a marcha de entrimo sexa o día 21 de abril, gostaríame ir, pero creo que vou elexir o Trofeo de Orientación Cidade de Oporto, o ano pasado fun e quedei encantado.
Bueno outro ano será.
un saúdo a todos.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2007, 0:18
Asunto: IV ANDAINA DE ENTRIMO

Hola:
Acabo de recibir por correo a carta da Andaina de montaña de Entrimo que se vai celebrar o día 21 de abril, agora queda decidir se imos a entrimo ou a Oporto correr o Trofeo de orientación da cidade de oporto, bueno a ver se se anima moita xente a facer esta andaina, polo que contan nesta carta está moi ben.
Un saúdo.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Dom, 01 Abr 2007, 22:43
Asunto:

Bugarin[b] importariache facilitar algún nº de tfno. para inscribirse........
rst

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/06
0 Carreiras
255 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2007, 11:24
Asunto:

988434666
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2007, 23:09
Asunto:

Graciñas......
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Abr 2007, 23:47
Asunto: 21 de ABRIL DE 2007.

Hola amigos:
Este vindeiro día 21 de abril de 2007 concéntranse varias probas de montaña, a ANDAINA DE ENTRIMO, e a ANDAINA TUDENSE, as dúas son moi apetecibles, da de Entrimo falaronme maravillas, e a de Tui ten moi boa pinta, pero veu a primavera e non se pode un pasar que se non acabaraio pagando. Así que a min tocarme desansar, acabamos de correr duante tres días seguidos no campionato de España de Orientación, o vindeiro domingo a Vig-Bay e o seguinte toca descanso (¿Entrimo, Andaina Tudense, Trofeo Vila de Oporto de Orientación?), logo ven o 28 e Lugo V Trofeo El Progeso-Cidade de Lugo de Orientación valedeiro para a Liga Galega, así que aí si que hai que estar.
Esta primaveira ven moi animada polo que se ve.
Un saúdo a todos e todas.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Abr 2007, 23:51
Asunto: CARREIRA DE ESGOS

Afiador,
estiven lendo o da carreira-andaina de Esgos e ten unha pinta fenomenal, mantennos informados. Salvo por causa de forza maior irei, pero vai dicindo o que hai que facer para inscribirse.
Un saúdo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos