Foros ›
Autor
Mensaxe
ARBITRUCHO

Maratoniano
Maratoniano
12/04/09
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Mai 2012, 19:39
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Kande, aqui en Ourense andase a preguntar si o trail e ultratrail do Courel entran no circuito ou si vai pasar coma en Parada, un saúdo
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 03 Mai 2012, 20:52
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Tes a resposta no fio de inclusión de carreiras... e tamén no grupo de FB. Non pasa nada por trabuca-lo fio...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
fernandobesada

Montañés
Montañés
14/10/11
120 Carreiras
111 Mensaxes
Salceda de Caselas
Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2012, 15:39
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Kand vendo que a proposta que fixen fan uns dias non vos gusto,bou facer outra que pode ser mellor(pareceme a min)o tema e que en vez de limitar a 40 as carreiras por ano ,se limiten por mes por exemplo a 5 por mes o motivo.polo que digo isto e por que os que non tuveron un bo resultado anterior poden esgrimirse no final da tempada chegando a poder lesionarse.(creo que se preserva moito mais o corredor)
Outra proposta que me parece interesante seria que as probas de fora de Galicia foran de libre elección para o corredor o tema e por que asi solo se premia os que estan mais cerca desas probas lonxanas claro esta que tendria que respetar o regulamento de clasificacion e dar unha proba fehaciente de que se foi correr.(un exemplo mui claro foi a concidencia do maraton de Coruña e Paris)
Outra cousa cousa que penso que podeser voa e facer duas clasificacion unha de menos de 15000metros e outra de mais de 15 ( o que corra o 80k Courel e quede primeiro pode consegir unha media de 1000 cousa que a min levame 10 carreiras)
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 09 Mai 2012, 4:01
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

O segundo que propós xa se fixo en varias tempadas e ten o inconvinte de que as probas de fora do país, en xeral, perxudican a quen por uns motivos ou outros non poden desprazarse a competir. Por iso decidimos en 2010/11 non puntuar ningunha o que xerou tamén protestas xeralizadas de quen si pode ou quere participar en probas polo mundo adiante así que nesta tempada decidimos por 3 probas convidadas nada mais e sempre de zonas "fronteirizas".

Todo o mundo sabe que a min vivindo no Bierzo me viría de marabilla... pero as cousas están así.

O primeiro que propós barallouse pero foi descartado; un dos argumentos empregados foi que si estas lesionado ou non podes correr nunha época concreta quedas moi limitado para acadar obxectivos si só puntuan 5 probas ó mes (ou outras variantes que se barallaron).

O tema da protección do corredor é complexo porque o se tratar dunha competición "libre" en realidade e cada quen é responsable do seu esforzo e de como o reparte e o que lle aconteza pero algunha medida había que tomar e tomamos esta que, polo de agora, non semella que vaia moi mal.

Gracias polos teus aportes.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Higui

Maratoniano
Maratoniano
21/04/11
237 Carreiras
82 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 09 Mai 2012, 19:51
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Boas, eu penso que o que podía estar ben sería poñer un límite de kms e non de probas, porque ó mellor fas 40 probas e en kms son uns 450, sin embargo outra persoa fai 50 carreiras e supóñenlle incluso menos kms. Sería interesante establecer unnha media razoable.
Un saudo.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 10 Mai 2012, 4:37
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Tamén iso se discutiu e haberá que voltar a falar delo.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Mai 2012, 14:32
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Kandpalleiro escribió:
Tamén iso se discutiu e haberá que voltar a falar delo.

eu estou mais a favor do límite de probas que de quilómetros. Se desminuimos o número de metros drasticamente moitas carreras populares de pouca quilometraxe verán reducida a súa participación e non debemos esquecelo principal obxetivo do circuíoto, fomentalo deporte, ou coma ben dí knde : "participar có gallo de adestrar"

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Mai 2012, 21:59
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

de cara o vindeiro ano debería limitarse o período de envío de resultados a 15 días coma moito,coma xa teño comentado, pra evitar que cando remate o circuíto non se saiba ate 40 días despois quenes son os gañadores, por exemplo por equipas, onde me consta haberá "surprise, surprise"

www.jeffxavi.blogspot.com
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Ven, 18 Mai 2012, 22:05
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

xabi escribió:
de cara o vindeiro ano debería limitarse o período de envío de resultados a 15 días coma moito,coma xa teño comentado, pra evitar que cando remate o circuíto non se saiba ate 40 días despois quenes son os gañadores, por exemplo por equipas, onde me consta haberá "surprise, surprise"
Ademais que a xente que espera ata o fin de prazo para enviar resultados desvirtua a esencia da clasificación. É complicado saber en que posto "real" se está

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Mai 2012, 22:19
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

certo corvo, por exemplo en equipas segundo as miñas contas os lideres reais serían os irmandinhos.

En individual txon é claro e merecido vencedor, e por parellas coido que ruben/vista o teñen feito

repito, temos que milloralo regulamento entre todos

www.jeffxavi.blogspot.com
espadana

Montañés
Montañés
9/05/10
0 Carreiras
488 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Mai 2012, 9:14
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

corvo escribió:
xabi escribió:
de cara o vindeiro ano debería limitarse o período de envío de resultados a 15 días coma moito,coma xa teño comentado, pra evitar que cando remate o circuíto non se saiba ate 40 días despois quenes son os gañadores, por exemplo por equipas, onde me consta haberá "surprise, surprise"
Ademais que a xente que espera ata o fin de prazo para enviar resultados desvirtua a esencia da clasificación. É complicado saber en que posto "real" se está
+1
La verda no se que se gana no subiendo los puntos,pero buen cada uno es libre de sus actos.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Xov, 24 Mai 2012, 11:51
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

espadana escribió:
corvo escribió:
xabi escribió:
de cara o vindeiro ano debería limitarse o período de envío de resultados a 15 días coma moito,coma xa teño comentado, pra evitar que cando remate o circuíto non se saiba ate 40 días despois quenes son os gañadores, por exemplo por equipas, onde me consta haberá "surprise, surprise"
Ademais que a xente que espera ata o fin de prazo para enviar resultados desvirtua a esencia da clasificación. É complicado saber en que posto "real" se está
+1
La verda no se que se gana no subiendo los puntos,pero buen cada uno es libre de sus actos.

home , o que se gana creo que esta claro. Esperar haber como che vai nas seguintes carreiras para intentar facer numeros e subir os mellores resultados. Si non hubese limite de carreiras a xente subiria os puntos tan pronto puidese, pero asi moitos esperamos a ultima hora.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Mai 2012, 12:51
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

¡¡¡ Certo !!!

De feito algun si houbera subido todos os resultados ya non poderia subir mais, e esta no seu dereito de subir os que mais lle interesen... iso si cumplimendo o REGLAMENTO....
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 24 Mai 2012, 18:40
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

koala36 escribió:
Si non hubese limite de carreiras a xente subiria os puntos tan pronto puidese, pero asi moitos esperamos a ultima hora.

Só unha pequena corrección. Segundo as nosas estadísticas os que envían os puntos 39 días despois da carreira son moi poucos, non moitos como indica Koala36, a maioría dos participantes envían o posto nos 10 días posteriores. Evidentemente cadaquen é libre de envialos cando queira dentro do prazo Razz

Aínda que xa pronto abriremos tema para analizar que tal foi isto do límite de 40.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Mai 2012, 9:40
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Admin escribió:
koala36 escribió:
Si non hubese limite de carreiras a xente subiria os puntos tan pronto puidese, pero asi moitos esperamos a ultima hora.

Só unha pequena corrección. Segundo as nosas estadísticas os que envían os puntos 39 días despois da carreira son moi poucos, non moitos como indica Koala36, a maioría dos participantes envían o posto nos 10 días posteriores. Evidentemente cadaquen é libre de envialos cando queira dentro do prazo Razz

Aínda que xa pronto abriremos tema para analizar que tal foi isto do límite de 40.

o límite de 40 DÍAS é dende que as clasificaciós se atopan dispoñibles na web ou dende que se celebra a proba???

porque se son 40 días algunhas carreiras marcar por riba de 44 DÍAS???

grazas e disculpade a miña ignorancia

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos