Foros ›
Autor
Mensaxe
corricolari

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/01/10
0 Carreiras
50 Mensaxes
Ribadeo
Respostar citando Envío Xov, 16 Feb 2012, 16:21
Asunto: da gusto leer cosas así

he entrado en el foro, y me he encontrado repaando temas con esto:

www.correrengalicia.or...ic&t=10044

pocas veces he encontrado ninguna historia que le dé más sentido al mundo del deporte popular.Yo creo que todos corremos por sensaciones parecidas a la que relata este forero. Por eso me animo a preguntar, contar vuestra historia, el mejor recuerdo que tengais corriendo.
Gracias figurín, por compartir esa historia
caminos

Novo foreiro
Novo foreiro
22/12/11
0 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Feb 2012, 23:43
Asunto: Re: da gusto leer cosas así

El listón lo ha puesto muy alto el forero "Figurín".pero lo voy a intentar.
Basicamente, yo corro, porque desde que corro muchos miedos, inseguridades y problemas han despaparecido de mi vida.Y a cambio ha aparecido una ilusión diaria que me llena de energía y me hace más feliz.
Animaros compañeros y relatar porque correis, que buscais
xanro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/08/07
0 Carreiras
67 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Ven, 17 Feb 2012, 16:24
Asunto: Re: da gusto leer cosas así

Si que esta ben escrito si, non o vira cando o publicaron...penso que todos os corredores compartimos moitas das sensacions que comenta figurin. Personalmente corro por que me gusta....encantame entrenar dia a dia e saber que ese esforzo te vai levar a alcanzar o teu obxectivo, os dias que vas fino e fas as series "no aire", esas tiradas largas nas que pasados 3 kms empezas a pensar nas tuas cousas(planes de futuro, preocupacions, ....)e cando te das conta levas 15kms nas pernas, a sensacion de benestar cando acabas de correr e estas estirando, estrenar zapatillas, contar os dias para a seguinte carreira, os nervios de antes da saida, ese subidon cando oes o pistoletazo e fas o primeiro km case sin enterarte, e ese ultimo esforzo antes da meta...e todolos compañeiros que atopas "no camiño". En fin, asi a bote pronto ocurreseme todo esto, pero se o penso un pouco seguro que me saen mais cousas. Saudos
SPEEDY

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/04/08
0 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Feb 2012, 19:45
Asunto: Re: da gusto leer cosas así

pues www.correrengalicia.or...c&t=9707si os gusto esta cronica de figurin, leer esta otra,VALE LA PENA





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos