Foros ›
percorrido da MM do Ribeiro
Foros de debate / Planos y rutas
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
fortis

Novo foreiro
Novo foreiro
14/02/07
0 Carreiras
46 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Xan 2012, 15:41
Asunto: Re: percorrido da MM do Ribeiro

Bueno comentaros que el circuito no es para tanto. La única dificultad va a estar del km 15 al 20 aprox. que es en subida. Pero no asustarse es una subida muy tendida con algun tramo llano y alguna bajada, y en la que se puede correr. he entrenado por ese circuito varias veces y os puedo asegurar que si no os suicidais en los primeros kms., llegando a vuestro ritmo a esa zona no vais a tener problema en superarla, Desde luego nada tiene que ver con la media de narón, ni mucho menos
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Xan 2012, 16:22
Asunto: Re: percorrido da MM do Ribeiro

fortis escribió:
Bueno comentaros que el circuito no es para tanto. La única dificultad va a estar del km 15 al 20 aprox. que es en subida. Pero no asustarse es una subida muy tendida con algun tramo llano y alguna bajada, y en la que se puede correr. he entrenado por ese circuito varias veces y os puedo asegurar que si no os suicidais en los primeros kms., llegando a vuestro ritmo a esa zona no vais a tener problema en superarla, Desde luego nada tiene que ver con la media de narón, ni mucho menos
Menos mal, tal como a poñían xa pensaba que ia ser outra media dura.
Eu teñolle moitas ganas, xa que según o tempo que faga e as sensacións fixarei o obxetivo para a Maratón de Coruña.
Un saudo e graciñas.
xan-69

Novo foreiro
Novo foreiro
1/02/10
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Feb 2012, 9:59
Asunto: Re: percorrido da MM do Ribeiro

Pois a min a impresión que me da a primeira gráfica é que é un recorrido rompepernas con subida final. Vexo moitos picos e non sei se non pasarán factura para o tramo final...
Pero ahí estaremos a sufrir o que sexa..
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 02 Feb 2012, 10:12
Asunto: Re: percorrido da MM do Ribeiro

xan-69 escribió:
Pois a min a impresión que me da a primeira gráfica é que é un recorrido rompepernas con subida final. Vexo moitos picos e non sei se non pasarán factura para o tramo final...
Pero ahí estaremos a sufrir o que sexa..

Esos picos pueden significar, en algunos casos, subir o bajar 10 m. en 500 m. de distancia...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Feb 2012, 10:31
Asunto: Re: percorrido da MM do Ribeiro

Pipe escribió:
xan-69 escribió:
Pois a min a impresión que me da a primeira gráfica é que é un recorrido rompepernas con subida final. Vexo moitos picos e non sei se non pasarán factura para o tramo final...
Pero ahí estaremos a sufrir o que sexa..

Esos picos pueden significar, en algunos casos, subir o bajar 10 m. en 500 m. de distancia...

+1

Por favor, tanto xan-69 como otros foreros, lean los distintos mensajes donde se ha publicado otro perfíl

saludos

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Feb 2012, 10:31
Asunto: Re: percorrido da MM do Ribeiro

xabi escribió:
Iste é o perfil que me proporciona mapmyrun ó pasalo GPX



coma sabes, mapmyrun utiliza a base de google earth, por iso a mín sempre me resultan mais fiables


www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos