Foros ›
Autor
Mensaxe
PPSDV1971

Novo foreiro
Novo foreiro
22/11/05
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Nov 2005, 14:22
Asunto: 10KM LUGO MONUMENTAL

ANIMO A TODO EL MUNDO A IR A LUGO EL 11 DE DICIEMBRE. SIN DUDA ESTA CARRERA SE HA SITUADO ENTRE LAS IMPORTANTES DE GALICIA.
AH! LA GENTE DEL CCN YA ESTA PREINSCRITA
SALUDOS
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 24 Nov 2005, 14:24
Asunto:

Cóm está el tema de la distancia, porque este año se le recortan unos metros al cambiar la salida y ya eran 10K muy justitos.....
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Xov, 24 Nov 2005, 14:40
Asunto: E verdade

Reitero a ANIMACIÃ?N a participar.
Trátase dunha fermosa carreira. Rápida, se cadra máis rápida ca do San Martiño. Eu fun as últimas 2 edicións e gardo un recordo excelente. 2 voltas ao contorno da Muralla e a última por riba dela, con area. Esta última volta é dura, ´máis lente, e con costas e baixadas. En todo caso resulta emocionante correr pola area e sobrevoar a vella LUCUS.

As miñas sensacións dinme que, nos anos anteriores lle faltaban 300 ou 400 metros para chegar aos 10 quilómetros. Tanto tén: non nos debemos obsesionar pola marca por quilómetro, nin pola medición exacta.

Eu sí que estou obsesionado co cocido que lle imos meter despois da carreira, alí e Lugo, os membros do equipo, amigos e acompañantes, regado cun bo viño de Amandi. Na zona vella hai moitos e bós restaurantes, atendidos pola sempre garimosa xente de Lugo.

Xa estou desexando que chegue o día.
Este ano creo que entrou FILA na organización e no patrocinio.
VEMONOS disfrutando de 2000 anos de historia AUGUSTA.
OZELUI

Novo foreiro
Novo foreiro
21/11/05
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Nov 2005, 14:43
Asunto:

Ayer me enviaron un mensaje al móvil diciéndome que los del CCNós ya estamos inscritos. Realmente esto de los mensajitos mola.

Por lo que decían en el mensaje tenemos que recoger el dorsal, otro distinto del CCNos, si no he entendido mal.

Saludos
OZELUI

Novo foreiro
Novo foreiro
21/11/05
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Nov 2005, 14:44
Asunto:

Ayer me enviaron un mensaje al móvil diciéndome que los del CCNós ya estamos inscritos. Realmente esto de los mensajitos mola.

Por lo que decían en el mensaje tenemos que recoger el dorsal, otro distinto del CCNos, si no he entendido mal.

Saludos
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 24 Nov 2005, 16:14
Asunto: Where do we go to stop¡¡¡

Home, ¿onde imos a parar¡¡¡; como remate da "tempada" outra das inescusabels... eu correra na miña 1º época (hai 13 anos) e me resultaba moi sufrida polo frio. Hai dous anos voltei a correla e me 'flipou' o da volta por riba da muralla, é moi esixente (pola area e as costas) mais tamén lle dá á proba unha característica única. Seméllame que poucas probas no mundo poden dicir que fan algo semellante.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Xov, 24 Nov 2005, 17:58
Asunto: wootle

ahí,ahí , o cocidiño na miña terra.Estou desexando ir. Voltar a casa para dar voltas pola muralla , coa de elas que dín de pequeno ." ... e pra xantar , Lucus Augusti " . Viva Nerón (aínda que estaba tolo).
nonsoneu

Novo foreiro
Novo foreiro
24/11/05
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Nov 2005, 20:47
Asunto: Para Bubela

Pois eu contaba verte tamén pola carreira de Vedra.

Estivo ben, polo circuito e a participación.
Mal, polo grande retraso na hora de saída e por non existir onde poder ducharse.

Eu atopeime ben. Saúdos.
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2005, 8:39
Asunto:

Bubela, te va a contratar Pepe Orozco.....
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2005, 8:51
Asunto: Sempre con cariño

Temos que aroupar e mimar todas as provas, da índole, e distancia que sexan, e máis cando están organizadas por institucións públicas e son gratuitas para os participantes. E si ainda encima podes correr nun entorno como o da Lugo Monumental...... qué queres que che diga!!!
Por outra parte, todo o que escoito do Sr. Orozco é bó.
As provas nas que cobran (Maratóns, e algún medio como o Vig Bay) debemos ser máis esixentes coas organizacións.
Saudos;
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2005, 9:36
Asunto:

No, si yo estoy comletamente de acuerdo contigo.
JAVIERFONTAO

Novo foreiro
Novo foreiro
21/11/05
0 Carreiras
39 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2005, 10:17
Asunto:

Para poner un poco de luz sobre el tema de la distancia ya que me sorprendio el comentario de Sampedro respecto a los cambios en la salida y, puesto que a mi tambien me gustan las distancias exactas, les he enviado un correo y esto es lo que me contestan:
"El circuito va a ser homologado y van a ser los 10 km justos.la salida estará situada 150 mt más adelante y añadimos un trozo más dentro del recorrido.Saludos"
Para mi un 10 tanto en los kms como en la organización, le quita los colores a otros que aun cobrando te hacen sentir como si te hicieran un favor grande. Un Saludo y buena carrera a todos¡
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2005, 10:57
Asunto:

Pues ya está aclarado lo de la dsitancia, es lo que tienen los concellos humildes que están con la gente.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2005, 16:53
Asunto: E a inscripción que?

Ando algo aparvado co frio, non vexo un enlace de inscripción nin en CenG nin na páxina de CCN... ¿valerá un mail a deportes @ concellodelugo.org?.

Edición 26/11/2005

Aceptamos polbo como animal de compaña e as inscripcions nese mail ou na páxina de Multiesports galicia.

A ver si temos sorte coa climatoloxía. Eu, de facer frio, prefiro que neve; dende logo o mais fodido sería que chovese, mais a néboa non me gusta ren.

Á xente da organización: gracias pola info.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html


Última edición por Kandpalleiro o Sáb, 26 Nov 2005, 6:49; editado 1 vez
GONZAPEFE

Novo foreiro
Novo foreiro
21/11/05
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2005, 16:53
Asunto:

PARA ACLARAR UN POCO LO DEL DORSAL Y EL CHIP: LOS CORREDORES DEL CORRE CON NÃ?S UNICAMENTE TENDRÁN QUE ACUDIR EL DÍA 10 O COMO MUY TARDE EL DIA DE LA CARRERA DE 09:00 A 10:30 A LA CARPA DE LA ORGANIZACIÃ?N CON SU CHIP PARA CONFIRMAR SU PARTICIPACIÃ?N, DONDE SE LES ENTREGA UN DORSAL CON EL MISMO NÃ?MERO DEL CCNOS PERO CON DISTINTOS PATROCINADORES QUE SON LOS PROPIOS DE ESTA CARRERA DE 10 KM, NO HACE FALTA QUE RELLENEN NIGÃ?N TIPO DE FORMULARIO PUES SUS DATOS YA ESTÁN INTEGRADOS EN LAS INSCRIPCIONES DESDE EL PASADO DÍA 20 (1ª PRUEA DEL CCNOS).
LA CARRERA ESTÁ POR PRIMER A�O DENTRO DEL CIRCUITO NACIONAL DE CARRERAS POPULARES DE LA RFEA PARA LO CUAL ESTA FEDERACION EXIGE LA HOMOLOGACI�N DEL RECORRIDO.
LA SALIDA SE TRASLADA PUESTO QUE COMO ALGUNOS PUDISTEIS OBSERVAR EL PASADO A�O HAY ELEMENTOS DECORATIVOS QUE PONEN EN PELIGRO AL CORREDOR Y PARA EVITAR TODO ESTO SE LLEVA UN POCO MÁS ADELANTE Y SE A�ADE UN TROZO MÁS JUSTO DESPU�S DE PASAR LA META VOLANTE DE EL PROGRESO, PERO QUE NO AFECTA PARA NADA AL RECORRIDO ANTERIOR.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos