Foros ›
Autor
Mensaxe
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 05 Dec 2011, 19:27
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Buenas noches, hoy "mese ha" ocurrido comprar un décimo de lotería para el equipo, supongo que todos querréis participar, que os parece la idea???
Espero respuestas.

Segundo, felicitar a koala36 por su participación en Bembribe

Saludos!!!
ram59

Novo foreiro
Novo foreiro
22/09/10
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Dec 2011, 20:03
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Enhorabuena Fon, ya me contó Carlos, es un tiempazo. tenemos que vernos en alguna carrera, haber si podeis venir a la Lugo Monumental
Un abrazo
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 05 Dec 2011, 20:04
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Gracias pola felicitacion pola miña participacion en Bembribe, Fon, pero a verdade e que non ten ningun merito,jeje.

Bueno, en canto o da loteria, a min pareceme unha gran idea. Eu anotome haber si pillamos un pillizco. Cando te vexa xa che pago a miña parte.

Saludiños!!!!
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 06 Dec 2011, 10:41
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Hola! Así me gusta, que sigáis entrenando, yendo a carreras... Disfrutad!!!

Por mi parte, el panorama es bastante desalentador. Después de 10 días parado, mi cuerpo solo me dice una cosa: "no salgas a entrenaaaaar..." Es horrible. Y es que, entre el trabajo, las lesiones y el baloncesto, me he abandonado bastante. Mirándolo por el lado bueno, la rodilla se habrá recuperado, y el pie va mejor, aunque no perfecto. Ahora estoy en la duda de si -aprovechando este parón involuntario- darle descanso hasta que me pase del todo, o si empezar a entrenar. Ya os contaré. El objetivo, pese a todo, sigue siendo Coruña 42.

En cuanto a la lotería, me parece bien Fon. Cuenta conmigo. Para poder pagarte, podríamos hacer una comida antes de Navidad... (ya véis que solo pienso en entrenar Ríndose ) Y luego otra a lo grande para cobrar el premio Rezar

Saludos!!!

ferraduro.blogspot.com
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 06 Dec 2011, 12:04
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Ferraduro escribió:
En cuanto a la lotería, me parece bien Fon. Cuenta conmigo. Para poder pagarte, podríamos hacer una comida antes de Navidad... (ya véis que solo pienso en entrenar Ríndose ) Y luego otra a lo grande para cobrar el premio
!!!

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 07 Dec 2011, 9:26
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

ram59 escribió:
Enhorabuena Fon, ya me contó Carlos, es un tiempazo. tenemos que vernos en alguna carrera, haber si podeis venir a la Lugo Monumental
Un abrazo

Muchas gracias Ramón!!!, no creo que pueda ir a Lugo, pero... nunca se sabe Guiño
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 07 Dec 2011, 9:34
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Bueno chicos!!!!
Lo de la comida sería estupendo, jaja, el caso es que sois 4 en Santiago contra uno en Vigo, así que siempre seré yo el que tenga que tener el día libre para acercarme hasta ahí. No se como estaré de días libres, igual tenéis que hacerla sin mi Chorando

Bueno lo de la lotería, ya sabeis, como tengo el décimo el que quiera participar que se manifieste, de momento somos 3, espero por los 2 que faltan.

Saludos Equipo.
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 08 Dec 2011, 18:44
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Hola! Hablé hace un rato con Gallego, y contamos con él para las 2 cosas: lotería (por descontado), y comida, si se tercia. ¿Alguna propuesta de fecha? ¿13,14,15?...

ferraduro.blogspot.com
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 08 Dec 2011, 20:54
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Como ben dixo o meu mánager, contade conmigo para as dúas cousas. Fon si vas a Cesures ou a Boiro xa che dou os cartos da lotería alí, si hay comida, mellor e xa chos dou, senón dime a forma de como facerche chegar os mesmos. Un saudo a todos, e voume a intentar entrenar algo, que levo todo o día estudiando e preparando un traballo de facultade Muro Muro Muro . Non teño ganas, pero ala vou.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 10 Dec 2011, 23:08
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Hola, mañana voy a Moaña pero para la semana no se que hacer.
Ummm... Por lo del dinero es lo de menos, se que terminaré cobrándolo, jaja
Para la semana, confirmo si asistiré a la comida, pero tendría que ser la semana del 22.
Saludos
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 12 Dec 2011, 11:24
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

No tiene duda, Fon. Comida el 20 o 21, pues?

ferraduro.blogspot.com
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 12 Dec 2011, 11:29
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Hola!!!!

Ayer afortunadamente ni tropecé ni me caí en Moaña.
Carrera preciosa y peligrosa en mojado, jaja.
Que tal vosostros, que coñ... hicisteis este fin de semana??

Bueno, retomando el tema de la comida, como me va ha ser muy difícil por no decir imposible, tengo una nueva idea.
Tengo pensado ir este domingo a la Lugo Monumental por que nunca la hice, además de que iba a inscribirme en la Media de Narón pero... ya cerraron la semana pasada la inscripción.
Dicho lo cual pregunto, por que no vamos todos a Lugo y luego comemos por ahí???

Ahí queda la pregunta.

Sds.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 12 Dec 2011, 19:05
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Noraboa Fon por non tropezar, e sobre todo por non caer en Moaña Moi feliz Moi feliz .
Eu este fin de semana non puiden participar en ningunha carreira, pois tocaba traballar, pero a verdade e que o sabado fixen un entreno dos "guapos" Muerto Muerto Muerto .
Alegrome que vaias a Lugo, vaiche encantar esa carreira , xa veras. O tema da comida, pois ti mais eu xa falamos por telefono. A Ex_chema, imoslle a perdonar que non asista, pero dos dous que se van de balneario solo desearlle que a auga estea fria Demo sorrindo Demo sorrindo . Ademais que sepades que de haber avisado podriades ter algun "detalliño extra en Cuntis", pero asi nadaaaaaaaaaaaa Bailar Bailar . E broma rapaces, disfrutade do balneario todo o que poidades que o tedes ben merecido.

Pois nada, a Lugo imos!!!!!!!!!!!!!!! Guiño Guiño
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 12 Dec 2011, 19:11
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

por certo, que se me olvidaba!!!!!! Eu este sabado tamen irei a carreira de Pontecesures. Eso si, ainda que sera unha carreira moi especial para min xa vos digo que vou a chegar de ultimo. O motivo é que convencin a miña media naranxa para que participase e haber si a engancho o "vicio", pero ela ten medo de chegar de ultima e morrer de vergonza, co cal de ultima non vai a chegar......ese puesto me lo quedo yo!!!
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 13 Dec 2011, 11:28
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

koala36 escribió:
por certo, que se me olvidaba!!!!!! Eu este sabado tamen irei a carreira de Pontecesures. Eso si, ainda que sera unha carreira moi especial para min xa vos digo que vou a chegar de ultimo. O motivo é que convencin a miña media naranxa para que participase e haber si a engancho o "vicio", pero ela ten medo de chegar de ultima e morrer de vergonza, co cal de ultima non vai a chegar......ese puesto me lo quedo yo!!!

Eso que se anime Rosiña y dále ánimos de nuestra parte Aplauso Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos