Foros ›
Autor
Mensaxe
Tiseive

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/11/05
0 Carreiras
106 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Nov 2005, 0:09
Asunto:

Ánimo Pedro Nimo, y no hagas caso de un crítico que casi seguro que el único deporte que hace es ver la tele y pasear en coche.
Los que hacemos deporte sabemos lo duro que es el entrenamiento y también sabemos que no tienes que dar explicaciones a nadie, y menos a alguien que solo entiende el insulto como forma de comunicación.
Ánimo y hasta la próxima carrera.
ttito

Novo foreiro
Novo foreiro
13/11/05
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Nov 2005, 12:52
Asunto:

Alguien sabe algo de la clasificación de la carrera de Negreira? ¿donde está?....
zapatillas

Novo foreiro
Novo foreiro
15/11/05
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Nov 2005, 13:46
Asunto: Pedro Nimo es de los pocos que esta levantando el atletismo

Para los que critican a Pedro.
Este atleta es de los pocos que se dedican unica y exclusivamente al atletismo, todos los demas podemos decir que son unos aficionados y por tanto no deben opinar sobre el atletismo profesional, puesto que desconocen este mundo. Todos los atletas aficionados que criticais a los atletas profesionales, tener un poco de respecto por la labor que desempeñamos. Nadie esta al 100% todos los fines de semana, si Pedro Nimo no gano en negreira es por dos motivos: Uno, no es su objetivo deportivo y otro los demas atletas no son cojos. Manuel Penas y Hassan son dos grandes atletas de nivel nacional e internacional.
El talante de Pedro y el virtuosismo de sus movimientos no estan al alcance de todos, estoy seguro que Pedro Nimo tiene un futuro prometedor dentro del atletismo Internacional.
Asi que, apoyemoslo ya que es uno de los pocos atletas gallegos con los que contamos y del que podemos presumir como gallegos que somos.
Que la incultura deportiva no invada vuestras mentes!!
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Nov 2005, 21:31
Asunto:

Buenas a tod@s. Yo no estuve en la carrera de Negreira, pero la verdad es que me parece algo increible que haya gente que se siga metiendo o criticando al señor Pedro Nimo.

Desde luego que esa gente lo unico que demuestra es que no es muy deportista ni sabe de la vida del deportista. Ya que hay muchas veces que por mucho que entrenes o te prepares para ciertas competiciones puede llegar el dia D y fallar por cualquier causa ajena a la voluntad del deportista.

Hay que valorar el esfuerzo y el tiempo que invierte cada uno para lograr lo que se ha marcado como objetivo.Y si el señor Pedro Nimo tiene otros objetivos no tiene que justificarse ante esta clase de "deportistas" que solo valoran los resultados y no el computo global de su temporada.

Lo que hay hacer es animar y apoyar a la gente como el señor Pedro Nimo. Y no crucificarlo por unas declaraciones que hizo. Aplaudo al señor Pedro Nimo por todo el esfuerzo que emplea para lograr sus objetivos deportivos y por arriesgarse en este mundo deportivo lleno de sinsabores y falta de reconocimiento.

ANIMO PEDRO ADELANTE EN TU CARRERA DEPORTIVA
BARRACHINA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/05
0 Carreiras
456 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 15 Nov 2005, 22:53
Asunto:

Reitero el apoyo mostrado a Pedro por casi todos los foristas, y decir q tan solo tengo una envidia sana por sus carreras.
Tan solo llevo tres carreras( soy novato novato, con años) y la verdad es que lo pasé bastante mal. Mucho peor q en Santiago.Todo fue por no hacer caso a Pedro Nimo cuando pregunté por el recorrido aconsejando q fueramos prudentes pq era bastante dura.
Bueno así se aprende, y de todas formas estoy contento con el tiempo q me salio 47.30 ( por lo que sufrí). Buenos entrenos para tod@s y a correr
luna

Novo foreiro
Novo foreiro
14/11/05
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Nov 2005, 0:09
Asunto:

Hola soy novata en los foros.El comentario es sobre la carrera de negreira,la organizacion esta bien ,el problema de esta carrera son los jueces pues no se enteran. Es el segundo año que me perjudican. Al finalizar la carrera tardaban una eternidad en sacar las clasificaciones, es mas, ni siquiera se molestaron en ponerlas en los tablones para poder consultarlos mientas no empezaba la entrega de trofeos, total, que para enterarnos de si nos correspondia algun premio tuvimos que estar atentos a toda la entrega para ver si decian nuestros nombres. pero eso no es todo,ya que en mi caso no me nombraron en mi categoria que es la de veterana, sino que me nombraron en la de superveteranas, motivo por el cual me siento muy indignada pues creo que no es tan dificil contar a las mujeres que participamos pues somos pocas, y no acaba aqui ya que cuando quisimos ir a protestar por semejante equivocacion nos encontramos con que los jueces ni siquiera esperaron a que finalizase el evento, se habian largado sin mas.
Este tipo de errores ocurren muy amenudo, la organizacion de los jueces en esta carrera un fracaso.
Un saludo a todos y correr mucho.
Cheche

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/06/05
0 Carreiras
338 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Nov 2005, 1:45
Asunto: Carrera de Negreira

Na carreira de Negreira en xeral as miñas sensacións son bastante positivas. Sobre todo gustoume o ben que estaba protexido o percorrido da entrada do tráfico. todo elo a costa de ter provocado posiblemente uns atascos monumentais, polo cal gustaríame agradecer aos sufridos automovilistas pola súa paciencia.

Respeito ao tema dos xuices da federación, isto xa é un tema recurrrente e xa falado aquí por moitos compañeiros. Amiga luna, pasouche a ti e a moitos mais en Negreira, pasoulle a outros en Ames, pasou en Padrón cando suspenderon a carreira da pascua sen motivo, pasou en Negreira o ano pasado cando se "lles pasaron" de contar a un montón de corredores e íanlle dar o premio por equipos a un que non lle correspondía. Señores, sabemos xa todos como "traballan"estos señores. Entón, para que os chaman? se non veñen gratis, para que pagar? para ter problemas asegurados, malos modos e as veces grosería??? por min poden quedar na casa. Tomen nota os Concellos....

Sobre a crítica a Pedro Nimo eu neste caso teño que dicir que o pobre home "os tonechos" parece non saber o que di. Debo recoñecer que non me gustaron en absoluto as palabras que lle escoitei a Pedro o día da Pedestre de Santiago, pero tampouco me doen prendas en defendelo nesta ocasión porque nadie máis que o atleta e o seu entrenador coñecen os seus obxetivos e prioridades. Ademáis, todos os que sufrimos con este deporte sabemos que todos os dias son iguais, hainos bos e malos. E encima se os teus rivais son da categoría de Penas e Hassan....
Nimo dalle caña, eso si con humildade, e a ver se este ano me das o gustazo de verte pelexando con De la Osa nun final dun cross. Ánimo!!
racion

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/05
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Nov 2005, 12:41
Asunto: animo pedro

Hola pedro.

é a primeira vez que entro a escribir no foro e entro para decirlle ao dos tonechos (non sei si será tucho ou tonecho, ao mellor é amadora), que un pouco de pro favor e respeito ás persoas, xa non falo de deportistas se non de persoas.
Cada deportista e máis aínda se é profesional como neste caso o é pedro nimo, saben moi ben cando e onde deben estar ben.
Estes comentarios dos tonechos o único que poden facer é ferir, pero eso cada aún alá co que di.
Sen maís motivo, ánimo pedro a seguir entrenado e sorte para a temporada de cross.
Un saúdo a tódolos foreiros.
Sintoo se non me expreso ben.
mam

Novo foreiro
Novo foreiro
13/11/05
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 19 Nov 2005, 10:19
Asunto:

Calquera atleta que participe en competicións sabe que ás veces entrenas como un cosaco e paréceche que eres o campeón do mundo e que non che vai ganar ninguén.Pero chega o día da carreira e outros que tamén entrenaron quedan diante de ti e tes que conformarte con verlle a matrícula.E eso empleándote a fondo e dando o mellor de ti.que faría se tes un mal día ou a carreira se che atraganta e non encontras o ritmo?
Cada un pode deci-lo que queira,opinar libremente,pero que teña algún fundamento.Por eso quen critica tan duramente a Pedro Nimo"ostonechos"debería reflexionar un pouco antes de escribir tamañas burradas,porque ou ben nunca correu nunha carreira ou é un resentido porque nunca pudo ver a atletas como o que nombro máis arriba máis que a kilómetros de distancia.
A envexa é o deporte nacional de moitos,crean mitos que,mentes son número 1, ríndenlle pleitesía e cando hai outros que lles ganan,que tamén son campeóns,dedícanse a denigralos sin motivo nin razón ningunha.O que hai que facer é animar con todas as nosas forzas os nosos campeóns,como Pedro Nimo,e apartar do noso camiño a individuos coma este.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos