Foros ›
Autor
Mensaxe
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 21 Set 2011, 12:13
Asunto: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Bos dias.
Unha nova temporada empeza, e con ela unha nova ediccion do Circuito Correr en Galicia, e como non poderia ser de outra maneira OS CAMISOLAS MOLLADAS, ahi estaremos un ano mais dando "guerra" e deixandonos ver polas diversas carreiras populares de Galicia.
O equipo sigue mantendo os mismos corredores a excepcion de un. A baixa este ano e a de Adrian (gracias por formar parte do equipo durante as duas últimas temporadas).
E o fichaxe estrella do equipo (tivemos que rascarnos moito os bolsillos para fichalo e esperemos que demostre o que costou) e o amigo GALLEGO . Sen dubida é todo un placer e un luxo poder contar con un gran corredor e sobre todo con unha gran persona como él no noso equipo.
Desta maneira o equipo, OS CAMISOLAS MOLLADAS 2011/12 estará formado por:

FONVIGO Aplauso Aplauso Aplauso - Capitan. (Que se note que eres o capitan)

FERRADURO Aplauso Aplauso Aplauso

EX_CHEMA Aplauso Aplauso Aplauso

GALLEGO Aplauso Aplauso Aplauso

KOALA36 Bailar Bailar Bailar


O obxetivo: pasalo ben, facer o que nos gusta,facer algunha que outra papatoria, e se e posible manter a categoria e quedar o mais arriba que poidamos.

Moita sorte a todos.

Saudos.


Última edición por koala36 o Mér, 21 Set 2011, 16:23; editado 1 vez
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 21 Set 2011, 14:05
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Ola,
Grande equipo e aínda mellor persoal que o forma.
Moita sorte para esta nova tempada.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Set 2011, 15:38
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Moita sorte, e a disfrutar do atletismo. Sorriso

Bailar Saudos e a correr Bailar

Nunca correrei só...
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 21 Set 2011, 16:10
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Gracias por la presentación del equipo 2011-2012, Koala.

Este domingo arrancaré yo, en Arteixo (si Dios quiere), con los objetivos de seguir pasándolo bien, y de hacerlo lo mejor posible para Os Camisolas Molladas. Quiero dar, igualmente, la bienvenida a Gallego (al que agradezco que haya aceptado nuestra invitación), y enviar un abrazo a Adrián, al que -estoy seguro- habría gustado participar más en las últimas ediciones, y tener más contacto con el grupo. ¡Nos vemos!

Por supuesto, muchas gracias a quienes habéis entrado aquí para animarnos. Es un lujo teneros entre nuestros compañeros de entrenamientos y carreras. Pero, a pesar de ello, no os confiéis... no os vamos a dejar pasar. :-)))

Un saludo, y mucho ánimo a todos.

ferraduro.blogspot.com
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 21 Set 2011, 18:22
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Ganar no ganaremos, pero con que haya otra comida antes de finalizar la temporada, me conformo. Eso ponia en el contrato, no.. Moi feliz Moi feliz . Espero conocer a Exchema, porque a Ferraduro y a Koala ya son viejos conocidos y amigos, y a fondvigo tambien lo he conocido (me causó muy grata impresión) en el momento de la firma del contrato. Y ahora solo decir una cosita. !chechu prepárate, que si hasta ahora te exigía a partir de ahora...., bueno y yo espero comer el turrón en el equipo, porque a veces soy un poco vagonetas, espero no haberos engañado. Pensando Pensando Pensando Moi feliz Moi feliz . Deciros que la verdad, me hizo ilusión entrar en vuestro equipo.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mér, 21 Set 2011, 20:49
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Moita sorte e moitos kms. Vémonos nas carreiras. Bicos
ex_chema

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/08
0 Carreiras
133 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Set 2011, 21:15
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Gallego, coñecímonos na Pobra do Caramiñal fai cousa dun mes (se non recordo mal), jajaja... Presentounos Ferraduro!
Por certo Ferraduro, coincidirei contigo en Arteixo o domingo. Esta vez penso aguantarte o ritmo, jeje...
Para a papatoria, ide buscando algún restaurante vexetariano. Nada de churrascos e porquerías de esas, jajaja...
Sau2

elcaserondenosferatu.blogspot.com
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 22 Set 2011, 6:48
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Tes razón, xa non me acordaba, e mais, non me dou conta da tua cara, ainda que si me acordo da presentación. Si me ves en algunha carreira sauda. A miña próxima probablemente sexa Brión e despois Coruña 10. Sorte aos que vaiades a Arteixo.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 22 Set 2011, 8:45
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Muchas gracias Xan, Eskijama y Rubenigui, ya sabéis que aquí estaremos para lo que necesiteis.

Koala, muy buena la presentación, que conste que me ha tocado ser el capitán por que hice más puntos, no por ser el más rápido ni el más guapo, no hacía falta que lo enfatizaras, jaja.

Esta temporada hemos hecho un gran fichaje con Gallego, no le pedimos nada, sólo con pertenecer al equipo, nos damos por satisfechos.

Ex_chema, Ferraduro y demás equipo, sólo nos queda disfrutar de las carreras y correlegas , a lo largo de esta hermosa Galicia.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 22 Set 2011, 8:51
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Bueno.
Ahora metidos en materia (dentro del circuito), quería decir que ya corrí en Parada do Sil, O Berbés y Penedos do Lobo. No creo que vaya a O Grobe este domingo, pero sí que no faltaré a la maratón de Miño en Orense. La haré por relevos, que es otra manera divertida de correr. A eso se le llama trabajo en equipo. Guiño Guiño
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 22 Set 2011, 10:11
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Ex_chema, no te preocupes. No es que Gallego no se haya fijado en tí, es que lo pillamos ya muy concentrado antes de la salida, para salir a cuchillo. Por eso tú y yo nos acordamos perfectamente de toda la conversación... Moi feliz ¡Nos vemos en Arteixo!

Fon, ¡menudo inicio de temporada! Se ve que hemos escogido bien la capitanía del Equipo. Aplauso

Koala, ya ves cómo empieza esta gente... Gallego ya me ha prometido más caña en los entrenamientos... ¡Tengo mieeeeedo!

Saludos a todos, y suerte este fin de semana.

ferraduro.blogspot.com
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2011, 8:22
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Ola,
Parabens Ferraduro Satisfecho .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2011, 10:20
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Hoxe temos a un dos nosos compañeiros de equipo de cumpleanos. Pois moitas Felicidades Ferraduro Guiño Guiño Guiño . Espero que o celebres como se merece (por ejemplo facendo unhas series de 1000 a 2:30 ou algo asi Silbar Silbar Silbar Silbar )
Un abrazo compañeiro.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2011, 10:56
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Aunque ya te felicitamos por el Face, lo haremos aquí también.
FELICIDADES CHECHU!!! Bailar Bailar Bailar Bailar

Bueno, bueno, jorgiño, haber ese parte que creo que fuiste el único que corrió este finde.

Saludos!!!!!
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2011, 11:22
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Hola Fon. Bueno, haber, fixen a presentación do equipo e xa non dixen mais nada de se eu xa participei en algunha carreira ou non. Pois ahi vai o resumen da miñas participacions hasta ahora:
3/9: Pedrestre de Noia
4/9: Pedrestre de A Estrada
17/9: Pedrestre de Campañó

E este fin de semana pasado o domingo pola mañan Pedestre de O Grove ( con moi boas sensacions, e facendoa bastante rapida para como me encontro de forma); e domingo pola tarde pedestre de Moraña (Ufffffff, que dura se me fixo. Aqui as sensacions de pola mañan xa se foron a tomar viento Muerto Muerto Muerto ). Realmente e durilla esta carreira, con tres subidas jodidillas Muro Muro , que ademais co calor que facia ainda se fixeron mais duras.

Polo momento, estou pensando en non subir ningun dos puntos destas carreiras, pois este ano coa limitacion das 40 carreiras, toca tirar de calculadora para intentar subir os mellores resultados.

Para este proximo fin de semana, supoño que me irei a correr a Brion.

Saludiños, equipo!!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos