Foros ›
Autor
Mensaxe
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Set 2011, 17:19
Asunto: Dejo de correr vs. Me divorcio

Abro este tema, y aquel/lla que quiera escribir algo que lo haga...

También podía titular este tema "Conciliar correr con la vida familiar", pero... "al pan, pan, y al vino, vino". Lo pongo en Entrenamientos, pero podía estar en cualquier otro foro, incluido Zapatillas y material.

“Las opiniones son como el culo, todos tenemos una" Clint Eastwood en ´El novato´
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Set 2011, 19:19
Asunto: Re: Dejo de correr vs. Me divorcio

pues ni te cuento nada si tienes que correr, nadar y salir en bici......las probabilidades se multiplican por 3...jajajajj

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 16 Set 2011, 20:32
Asunto: Re: Dejo de correr vs. Me divorcio

Moito ollo os casados co que deixades escrito aquí...
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Set 2011, 20:43
Asunto: Re: Dejo de correr vs. Me divorcio

aproveito pra promocionarme:

Busco moza, son bo rapaz, que se me pasa o arrociño,jajaj

www.jeffxavi.blogspot.com
Davidi

Maratoniano
Maratoniano
2/08/10
90 Carreiras
678 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Set 2011, 21:00
Asunto: Re: Dejo de correr vs. Me divorcio

xabi escribió:
aproveito pra promocionarme:

Busco moza, son bo rapaz, que se me pasa o arrociño,jajaj

pues visto lo visto, que le guste correr que sino duran poco!!!
Muerto
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 16 Set 2011, 21:03
Asunto: Re: Dejo de correr vs. Me divorcio

Ten razón Davidi. Habería que promocionar os matrimonios entre corredores, así evitaríamos incomprensións familiares e discusións e dentro de vinte anos teríamos unha xeración escollida de atletas xeneticamente seleccionados que nos situaría na primeira liña mundial.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Set 2011, 21:20
Asunto: Re: Dejo de correr vs. Me divorcio

pois eu postos a escoller entre as atletas solteiras pídome a Lupeeeeeee, jajajaj

www.jeffxavi.blogspot.com
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 16 Set 2011, 21:24
Asunto: Re: Dejo de correr vs. Me divorcio

Home, xa de facelo facelo ben, debería ser a Federación Galega de Atletismo a que organizase unha base de datos con marcas, análises de sangue, biopsias musculares e demais. Xa sei que non é moi romántico pero o fin xustifica os medios.
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Set 2011, 21:28
Asunto: Re: Dejo de correr vs. Me divorcio

Esta semana tuve que escuchar estas "perlas":

1. (un amigo) "...yo sólo puedo entrenar 2 días a la semana porque mi mujer NO ME DEJA MÁS".

2. (otro amigo) "... y ahora a mi mujer se le da por correr, y cuando llega a casa los niños ya están dormiditos".

3. (una compañera de trabajo) "...y tú cuando vas a correr después del trabajo, ¿a qué hora llegas a casa? ¿tu mujer no te dice nada?"

Afortunadamente, mi pareja acepta mi afición por correr. ¡Soy un privilegiado! (por ahora... Guiño ).

“Las opiniones son como el culo, todos tenemos una" Clint Eastwood en ´El novato´
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Set 2011, 21:29
Asunto: Re: Dejo de correr vs. Me divorcio

meu, que eu sonche de sangue pura e autóctona,jejej

Por certo, alguén sabe algo de Gestido e Timinskas (robertas) ?

Voto en falla a intervención do "galician lover" do atletismo: pedroooooooooooooooo jajjajaj

www.jeffxavi.blogspot.com
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 16 Set 2011, 21:34
Asunto: Re: Dejo de correr vs. Me divorcio

Que conste que se a parella ten dificultades para aceptar que corras tamén as tería para calquera outra afición persoal que desenvolvas sen compartir con ela, xa fose outro deporte, a música ou o que fose. No fondo está o problema dalgunha xente (falamos de mulleres porque a meirande parte dos corredores somos homes pero pode darse o caso contrario) en aceptar que a súa parella manteña unha esfera de autonomía fóra do seu control, mesmo sendo "inofensiva", que non falamos de saír a ligar os venres pola noite.

Outra cousa son as "negociacións" cando se teñen fillos para organizar o seu coidado, onde a cuestión é que se un se excede nas súas aficións carga de responsabilidades excesivamente ó outro.
Picapiedra

Mods
Mods
21/02/07
0 Carreiras
1191 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Sáb, 17 Set 2011, 8:29
Asunto: Re: Dejo de correr vs. Me divorcio

No hace falta que dejeis de correr o de hacer cualquier otra actividad que os guuste...no . Creo que es cuestion de organizarse y de no ser egoistas , es muuy fáacil... intentarlo y vereis que bién!! Angel
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Set 2011, 8:33
Asunto: Re: Dejo de correr vs. Me divorcio

gefreiter escribió:
Que conste que se a parella ten dificultades para aceptar que corras tamén as tería para calquera outra afición persoal que desenvolvas sen compartir con ela, xa fose outro deporte, a música ou o que fose. No fondo está o problema dalgunha xente (falamos de mulleres porque a meirande parte dos corredores somos homes pero pode darse o caso contrario) en aceptar que a súa parella manteña unha esfera de autonomía fóra do seu control, mesmo sendo "inofensiva", que non falamos de saír a ligar os venres pola noite.

Outra cousa son as "negociacións" cando se teñen fillos para organizar o seu coidado, onde a cuestión é que se un se excede nas súas aficións carga de responsabilidades excesivamente ó outro.

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

“Las opiniones son como el culo, todos tenemos una" Clint Eastwood en ´El novato´
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Set 2011, 8:35
Asunto: Re: Dejo de correr vs. Me divorcio

Picapiedra escribió:
No hace falta que dejeis de correr o de hacer cualquier otra actividad que os guuste...no . Creo que es cuestion de organizarse y de no ser egoistas , es muuy fáacil... intentarlo y vereis que bién!! Angel

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

“Las opiniones son como el culo, todos tenemos una" Clint Eastwood en ´El novato´
Vilma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/04/08
0 Carreiras
177 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Set 2011, 8:37
Asunto: Re: Dejo de correr vs. Me divorcio

Vaya !! esta vez me he equvocado yo...y he escrito con el nick de picapiedra ...jeje , el mensaje anterior es mio





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos