Foros ›
Autor
Mensaxe
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 16 Abr 2011, 9:09
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

O fin de semana pasado os cinco compoñentes de Sanidade Activa participamos na vig-Bay foi fántastico poder coincidir de novo xa que non podia ser dende a media maratón de Pontevedra, o resultado da carreira foi bo e todos estivemos moi preto uns de outros. Agardo poder coincidir de novo en próximas carreiras. Saudos a todos.

Nunca correrei só...
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Mai 2011, 8:01
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

Que abandonado teño esto...
Neste último mes fun correr a duas carreiras a do Corgo-Corrubedo, que me encanta e a de San Telmo-Tui que tamén e espectacular polo seu recorrido polas ruas de Tui, este fin de semana irei a M. maratón de Coruña, nunca a corrín e agardo poder disfrutar dunha xornada de atletismo a tope. Ramón a ver se podo aguantar o ritmo e podemos compartir unha chea de kms xuntos Guiño

Bailar Saudos e a correr Bailar

Nunca correrei só...
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Mai 2011, 15:17
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

O domingo corrín a Media de Coruña, compartín todos os kms co compañeiro de equipo e parella do circuito 2010-2011 Ramón, disfrutei da media ainda que parte do circuito pareceume pouco vistoso, era a primeira participación e agardo que sexa unha media que se consolide ano a ano. Sorriso

O martes festivo participei na carreira de Redondela, un 6000 rápido que tamén foi a primeira participación donde Fonvigo mais eu fixémola xuntos dende a saida ata a chegada. Sorriso

Saudos equipo e vémonos en próximas carreiras. Sorriso

Bailar Saudos e a correr Bailar

Nunca correrei só...
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 29 Mai 2011, 21:55
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

Guiño Un placer haberte saludado de nuevo Eskijama, siempre coincidimos en un tramo unos metros hasta que te escapas Ríndose , en Cambados intentare seguirte Pensando es fácil decirlo lo difícil es hacerlo Muro hay que hacer series Molón

Grande Eskijama!!!

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Xuñ 2011, 22:58
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

Gracias Moran e afiles tamén e un placer veros nas carreiras.
Verémonos en Cambados... Sorriso por certo carreira preciosa e fantásticamente organizada por Oliveira, este será o terceiro ano que participo, cita fixa no calendario Sorriso

Bailar Saudos e a correr Bailar

Nunca correrei só...
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Xuñ 2011, 22:49
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

Fin de semana con doblete, sábado correndo a nocturna de Celanova donde compartín carreira con Ramón(gran compañeiro de carreiras), carreira moi bonita e moi ben organizada e o domingo carreira en Cambados donde Oliveira tamén nos preparou un 10000 dos mais bonitos de Galicia. Ramón tu tamén fixeche doblete xa que o domingo corriche en Lugo e agardo que che fora ben porque eu en Cambados estaba bastante cansado. Un saudo a todos os compoñentes do equipo e vémonos en próximas carreiras.

Bailar Saudos e a correr Bailar

Nunca correrei só...
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Xuñ 2011, 9:28
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

O sábado pasado carreira nocturna en Xinzo, o xoves nocturna de San Xoan en Vigo e o domingo mercantil para rematar a tempada do circuito 2010-11, as pernas non paran ainda que xa piden algo de descanso.... Guiño

Bailar Saudos e a correr Bailar

Nunca correrei só...
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Xul 2011, 19:04
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

Bueno terminou o circuito 2010-11, primeira participación e moi contento da nosa participación xa que acadamos ascenso a primeira por equipos, en parellas quedamos Ramón mais eu entre os 15 primeiros e en individual tamén acadamos ascenso a 2ª, somos un equipo que era bastante complicado coincidir por mor do traballo pero quero felicitar a todos(Ramón-Ram59, Rafa-Hos, Alfonso-Sonobranco e Miguel- Mape73) xa que o fixemos o mellor posible. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Particularmente disfrutei un montón xa que coñecín a moita xente tanto nos entrenos coma en carreiras, bueno agora toca descansar un pouco de todo o sucedido esta tempada, tamén decir que case que con seguridade o meu próximo obxetivo será correr a miña primeira Maratón.

Sin mais voltaremos na vindeira edición Sorriso

Bailar Saudos e a correr Bailar

Nunca correrei só...
ram59

Novo foreiro
Novo foreiro
22/09/10
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Xul 2011, 14:15
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

Hola Carlos, no sabía nada de lo del ascenso me lo dijerón hoy unos corredores de Orense del equipo Os Afiadores, te conocen y estuvimos charlando y compartiendo km en una carrera en Piñeira(Monforte) sus nicks Orbita y Rubenigui ( les mando un saludo enorme).
Ya te llamaré por telefono un abrazo enorme para ti y para todo el equipo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos