Foros ›
Valoración Circuíto 2010-11
Foros de debate / O Circuíto 2010-11
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Xov, 07 Xul 2011, 14:32
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

moi ben todo: 100%
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Xov, 07 Xul 2011, 15:57
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

pois eu, por máis que exprimo os miolos, non son quen de atopar defectos nin cousas que me gustaría que cambiasen... Muro
o único que podo decir é GRACIAS, e longa vida ao Circuito, aos seus creadores e a todos os que o fan posible, por fomentar o deporte de forma altruista.

saúdos.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Pink_Panther

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/10
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Xul 2011, 16:40
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

Moi boas tardes a todos e todas, primeiro de nada expresar o a miña satisfacción por participar neste circuito e poder correr ó lado de tanta e tanta xente, sen máis diferencia que a das forzas de cada un.

- O que MÁIS me gustou: o enorme esforzo que supón organizar unha carreira, estar pendiente de tódolos detalles e demáis, a todos mil gracias.

- O que MENOS me gustou: por poñer algún, que non fun o primeiro, jeje.

- Cousas a engadir/cambiar: poderíase mirar a posibilidade de facer os equipos de mais membros, pero que puntuen só un número determinado, por exemplo que o equipo sexa de 6 membros pero só puntúen 5, como ata agora, xa que ó longo da tempada sempre poden surxir lesións ou contratempos e así poder seguir puntuando o equipo con tódolos seus membros.

Por agora só se me ocurren estas pequenas ideas, pero non dubidedes que se se me ocorre algunha máis pois xa a expoñerei.

Un saudo a todos e ata pronto.
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Xov, 07 Xul 2011, 17:55
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

Agradecimientos por mi parte para los organizadores de este circuito Aplauso Aplauso Aplauso un 10, gracias por todo.

Por otro lado yo propongo que los equipos sean de 6 miembros pero que puntuen los 5 que más puntos tengan, así solucionaría que por motivos X algún equipo puntuara solo con 4 corredores.
pirilampino

Novo foreiro
Novo foreiro
5/01/10
0 Carreiras
29 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 09 Xul 2011, 14:44
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

Hola a tod@s y mi sincera enhorabuena a qienes hacen que esta página funcione asi de bien.
Como cambio para próximas temporadas propondría crear 2 grupos en tercera división, por ej 3ªA con la gente de Lugo y Coruña y 3ªB con la de Ourense y Pontevedra y facilitar el ascenso a 2ª división de los 25 primeros de cada grupo, logicamente implica que bajen a tercera los 50 últimos de segunda división.
Se me ocurre esto porque tal como están las cosas no me parece justo que con 4000 puntos te quedes en tercera y con menos de 1000 te quedes en segunda. Y tb con este sistema nos evitaríamos (de momento) una cuarta división Moi feliz Moi feliz
Feliz verán a tod@s
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Lun, 11 Xul 2011, 12:16
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

- O que MÁIS me gustou: a xente que me atopo nas nas carreiras, e o agradecemento indiscutible a quenes traballan para que "correrengalicia" sexa o punto de encontro e referente de todos nos sobre todo a Jesus (Admin) e a Kandepalleiro (do balonman tiñas que sair rapas)...e a todolos que con eles facedes que esto sija para diante

- O que MENOS me gustou: ainda que xa o dixo aljen, repitooo eu, o non quedar de primeiro na clasificacion individual (mecajo en todo o que se menea), ainda que quedeou de primeiro o meu amijo e compañeiro o jran amador.

- Cousas a engadir/cambiar: (podeirades poñer dous numeros uns, e que un sexa para min, jjjjjjj). En realidade eu non cambiaria jran cousa, neste caso so intentaria mellorar o que nos levou a un pequeno rifirrafe entre o Admin e mais eu (recordoche que me debes uns cuantos cafes, jjjjjj). Deberiase poñer con un minimo de tempo as carreiras no circuito, eso non quere decir que non se poñan no calendario, pero poñamos por caso, se has carreiras estan no calendario dende fai un mes, no circuito non se poden poñer con menos de 15 dias de antelacion, ou aljo asi.

Nada mais, so que haber si abrides xa o prazo de inscricion da seguinte tempada.....

bicos e apertas

www.casadebrea.com
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Xul 2011, 21:52
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

Hola,
En mi opinión no se debería limitar el número de carreras, cada uno tiene que ser consciente de que debe descansar pero si su cuerpo se lo permite no diré que no aunque vaya en mi contra para poder subir algún día de categoría. O también tendremos que decir a la gente que durante las carreras no pueden hacer sobreesfuerzos? Esto va por quien dice que no es sano correr tanto, tampoco lo es como he visto alguno correr a un ritmo que no puede aguantar y abandonar la carrera.

Por otro lado, estoy de acuerdo con varios correlegas que piden que no haya un mínimo de corredores por localidad.

Y por último, al menos por ahora, yo pensaba que se debería de hacer una cuarta división o quizás cinco. Lo de hacer dos divisiones de lugo-coruña y pontevedra-orense también me gusta. En cuanto a que en tercera alguien consiga 4000ptos y no suba propondría una especie de premio-aliciente. Si el que tiene 4000ptos no subiría por puesto pues que suba por tener gran puntuación y baje alguien de los que asímismo por puesto no bajen pero consiga pocos puntos. Vamos que se fijen en wue los de la categoría inferior vienen fuertes y no puedan relajarse.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mar, 12 Xul 2011, 16:39
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

Lo que más me gusto fue el reajuste de las puntuaciones según coeficiente/perfil,no se puede hacer mucho mejor si se quiere hacer por fórmula y que la gente no pueda ser subjetiva,..la gente que vamos conociendo por la rivalidad sana entre equipos,el buen rollo general,además de los de siempre,cada vez hay menos problemas..
Lo peor:que hay gente que se toma demasiado en serio el circuito y corre demasiado con mucho riesgo de lesión.Pero bueno,mientras uno sepa sus límites.Yo creo que en tres años doblaría cinco veces,que tampoco es tanto,y un ejemplo,es gente como amador que no es reprochable,porque va tirando bastante bien,sin grandes molestias y aguanta como un jabato Mr. Green tiene todo mi reconociemiento,además no anda nada mal Aplauso Aplauso
Y cosas que cambiaría:para mi entender hay gente que se queda en 1ª con muy pocas carreras,yo muchas veces estoy lesionado y si desciendo lo vería lícito,cada uno tiene que estar donde le toca,que un año no se puede correr casi por lo que sea,pues un año en segunda y más motivación no viene mal.Creo que más aliciente tendría que los 150 mejores de 1ª y 2ª,al cabo de una año estuvieran en !ª,así habría más nivel en cada categoría,porque hay que reconocer que el nivel y cantidad de kms despues de 3 meses de circuitos si se escapan los primeros ya no hay quien los coja,y esto le daría más juego al circuito ne diferentes posiciones,es una opinión.
Gran trabajo,muy reconocido y que es un placer cada año formar parte de este circuito gallego que a tantos nos encanta,gracias Aplauso Aplauso
ARBITRUCHO

Maratoniano
Maratoniano
12/04/09
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Xul 2011, 22:52
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

Todo o que fagades está moi ben, un bo traballo e ata o próximo
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 13 Xul 2011, 12:59
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

Poco puedo aportar ya que a mí me ha gustado todo y yo no tengo ideas nuevas que añadir.

Lo mejor y con lo que más me quedo, a parte de conocer sitios por toda Galícia, son las grandes amistades que hemos hecho y la gran familia que somos los de Correr en Galícia.

Por supuesto agradeceros vuestro tiempo y dedicación para que esto siga adelante. Aplauso Aplauso
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Xul 2011, 20:15
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

Esta foi a miña primeira participación e teño que felicitar a todos polo traballo realizado, supuxo unha motivación extra. Gracias e un saudo, voltarei na vindeira edición. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Nunca correrei só...
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 16 Xul 2011, 0:21
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

Pal año lo que dije: hago 100 carreras y gano el circuito!

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 16 Xul 2011, 8:04
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

Lo que mas gusto: Sin duda que vaya aumentando el numero de participantes.

Lo que menos: A mi manera de ver creo que este año estuvo mas descafeinada la disputa del liderato, no hubo participantes que relevaran a los Galacticos, dio lo paje, jastazocas para darle un poco mas de vidilla competitiva como la hubo el año anterior en las carreras y en el foro.

Cosas a mejorar o cambiar: Despues de pasados debates sobre la duración del circuito y número de carreras yo creo que es tan simple como que hay dos opciones:
1ª Si se quiere que el circuito sea mas competitivo se deben limitar el numero de carreras y la duración del mismo ya que con el sistema actual condiciona a que se gane por participación y constancia lo que obliga a seguir un ritmo que con los años desgasta y desengancha a participantes.
2ª Si se quiere que el circuito siga como siempre, que para mi experiencia es lo mas adecuado ya que suma participantes año tras año permite fomentar la participación popular en todas las carreras, cada uno decide libremente su voluntad de competitividad y fomenta que populares como nosotros consigamos estimulos positivos.
Eso si para dar larga vida al circuito los organizadores deben limitar su descanso, y los participantes ir sumando esfuerzos en aportar y cuando aparecen ideas por ahi como se leen.... pues a darle forma porque no debemos olvidar que el la implantación y el mantenimiento del circuito da mucho trabajo que desde luego en la mayoria de las veces no sabemos reconocer.
Larga vida al circuito de correr en galicia
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Sáb, 16 Xul 2011, 19:36
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

A min dende logo o que mais me gusta do circuito e que fomenta a participacion nas carreiras, e que leva consigo que cada vez se atope un con mais amigos e conocidos antes e despois de correr.
Ainda que a min me perxudicaria, creo que o non por algun limite o numero de carreiras esta moito mais premiada a cantidad ca calidade, quizas terian que puntuar, por exemplo 4 carreiras por mes, e as siguentes que solo sumaran un tanto por cento dos puntos que lle corresponderan.
O da diferencia de puntos de unha division a outra, penso que en un par de anos, xa estara solucionada por si sola.
Mil gracias a xente de Correr en Galicia por organizar e levar control do circuito, e dende logo a organizadores e patrocinadores das carreiras, sin eles non seria posible todo esto.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 18 Xul 2011, 18:16
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

angelus escribió:
Y por último, al menos por ahora, yo pensaba que se debería de hacer una cuarta división o quizás cinco. Lo de hacer dos divisiones de lugo-coruña y pontevedra-orense también me gusta. En cuanto a que en tercera alguien consiga 4000ptos y no suba propondría una especie de premio-aliciente. Si el que tiene 4000ptos no subiría por puesto pues que suba por tener gran puntuación y baje alguien de los que asímismo por puesto no bajen pero consiga pocos puntos. Vamos que se fijen en wue los de la categoría inferior vienen fuertes y no puedan relajarse.
Ola, aínda non comentei nada sobre este circuíto pero coido que a valoración é boa 100% Aplauso Aplauso , pola que implica de incentivar a práctica deportiva (aínda que a algún ás veces se nos vaia a cabeza Muerto e dobremos algunha fin de semana e forcemos a máquina, o que nos leva a lesións Muro ) e de coñecemento de Galiza (recoñezo que coñecía máis cidades coma Barcelona ou Madrid que recunchos preciosos da nosa terra); o que non implica que non haxa cousas que mellorar e quizáis aquí Angelus dá un pouco na clave e recolle un pouco o que algunha xente vén comentando e pode ser positivo :
1º A partición da 3ª en 2 e incrementar así os ascensos/descensos (poderían ser 50 descensos de 2ª con 25 ascensos de cada subdivisión de 3ª), sendo perfectamente de principio o criterio para a artellar isto o xeográfico.
2º O sistema actual de ascensos/descensos quedou actualmente un pouco inxusto/insolidario con permanencias en 2ª con apenas 3/4 carreiras e 50 qms. percorridos (con 800 puntos escasos), mentres que quedaron en 3ª xente con 22 carreiras, 214 qms. e 4 mil e pico puntos. Quizáis co paso dos anos se vaia correxindo isto ( e mais se se incrementan os ascensos/descensos a 2ª), pero se podería correxir en parte estas deficiencias con "premios especiais á participación" (o que suporía por exemplo un ascenso cun mínimo de 20 ou 25 carreiras independentemente da puntuación) e o descenso automático de todo aquel que non faga, por exemplo, un mínimo de 5 ou de 10 carreiras, ou o que se estipule para incentivala participación, que ao fin e ao cabo é o obxetivo primordial deste circuito e deste foro.
E o dito, moitas grazas aos organizadores polo seu tempo e compromiso e noraboa a tódolos participantes precisamente por ser a a parte esencial deste mundiño de tolos . E esperemos que isto siga tendo un futuro moi longo Bailar Bailar .





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos