Foros ›
Valoración Circuíto 2010-11
Foros de debate / O Circuíto 2010-11
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 05 Xul 2011, 7:57
Asunto: Valoración Circuíto 2010-11

Como sabedes o próximo luns remata o prazo para sumar puntos nesta edición do Circuíto 2010-11. Aínda que en xeral todo saiu bastante ben e o número de erros reduciuse, gustaríanos saber a opinión dos participantes para mellorar de cara a vindeiras edicións.

Neste tema podedes escribir a vosa opinión ou respostar de xeito rápido a estas preguntas:

- O que MÁIS me gustou:
- O que MENOS me gustou:
- Cousas a engadir/cambiar:


Non dubidedes en comentar as cousas que NON vedes ben, pois trátase de recoller tanto as opinións favorables coma as desfavorables.

Moitas grazas a tod@s.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Xul 2011, 8:54
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

- O que MÁIS me gustou:

Pois coma sempre o bó roio xeral que se respira entre os correlegas,aínda que iste ano participei en poucas carreiras de asfalto(media ducia)

Grazas por aturarme


- O que MENOS me gustou:

Ufff,cuestios persoais cun par de participantes que non veñen a conto. En canto a nivel organizativo nada que obxetar


- Cousas a engadir/cambiar:

Eu particularmente coido que debemos de tomar unha decisión en firme sobre as carreiras de montaña: ou ben continúan a puntuar coma ate agora ou ben creamos un circuíto exclusivo pra carreiras de montaña.

Daquela apostaría por un circuíto paralelo pra este tipo de probas.

E ben, xa sabades que opino que se limitamos os meses pra puntuar tamén deberíamos limitalo número de probas, aínda que ise sería outro debate pra o que temos un fío aberto.

www.jeffxavi.blogspot.com
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 05 Xul 2011, 8:58
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

El Circuito me gustó muchísimo Aplauso Aplauso Aplauso , aunque siempre hay pequeñas cosas a mejorar, por ejemplo:

Los ascensos y descensos a las distintas Divisiones deberían producirse a lo largo de cada Temporada de forma automática, es decir, los 200 que vayan sumando más puntos se sitúan en 1ª, del 201 al 400 en 2ª y así sucesivamente en tantas divisiones como fuesen necesarias, lo cual sería de grán estímulo para todos y se evitaría que figurasen en una división superior quienes apenas participan en carreras.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Peregrino

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/09/09
0 Carreiras
262 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 05 Xul 2011, 9:56
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

Mi respuesta sirve tanto para decir lo que más me gustó como lo que menos me gustó del Circuito 2010-2011: NADA.
Me explico, no cunda el pánico, que en este foro somos muy tremendistas y a la primera palabra conflictiva surge la batalla. El circuito no es tal como uno pudiera pensar, pues si bien la palabra circuito denota o hace referencia a una prueba cerrada o marcada en su inicio y fin en cuanto a espacio, lugar y tiempo, nuestro circuito 2010-2011 no es único, cada uno hace uno distinto y cualquiera puede incluir una prueba en el calendario mediada la temporada. Por eso, preguntar por lo más y lo menos creo que no es significativo.
En cuanto a los cambios o modificaciones a sugerir, mi respuesta va en consonancia con mi razonamiento anterior. Y tenemos dos posibilidades:
1. Seguir como hasta ahora, con el único cambio de la palabra “circuito” por otra que cubra en realidad lo que engloba ese vocablo.
2. Crear uno, dos, tres, … circuitos a lo largo del año intentando hacerlos atractivos incluyendo diversas pruebas en cada uno de ellos (x maratones, x medios, x 10 km... etc) y que la gente pueda competir de verdad.

Y que no cunda el pánico: He disfrutado corriendo con todos los que he coincidido, y en todas las carreras en las que he participado. Mi enhorabuena a todos: organizadores de carreras, participantes y plana mayor de Correr en Galicia.
Un abrazo para todos
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 05 Xul 2011, 10:15
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

Para min estubo de maravilla e deixariao estar tal como esta. A unica pega que poño( que xa comentei no seu dia no correspondente foro) , é que nas clasificacions por localidade non saian todalas localidades independentemente de si teñen 1, 10, 20 ou 100 atletas inscritos. Polo demais, solo me cabe felicitar os organizadores de carreiras, oS compañeiros de carreiras, e como non a xente que leva todo o tema desta paxina que sin duda fan un gran traballo "GRATIS", para que outros nos poidamos beneficiar deso. MIL GRACIAS Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso .
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mar, 05 Xul 2011, 10:17
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

A min me encanta o circuito, pero recoñezo que é moi vicioso.

Penso que non pode ser bo facer tres carreiras nun fin de semana, pero cada un co seu corpò fai on que lle pete.
O meu punto de vista:

1) Que non puntuen mais de catro carreiras nun mes (se un fai mais, que lle conten as catro de maior puntuación )

2) Non faría circuito exclsivo de montaña (para eso tes o gmta ) , nin de medias, nin de millas, nin de canicross, senón que o deixaría tal cual está agora.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 05 Xul 2011, 11:02
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

guti290971 escribió:
A min me encanta o circuito, pero recoñezo que é moi vicioso.

Penso que non pode ser bo facer tres carreiras nun fin de semana, pero cada un co seu corpò fai on que lle pete.
O meu punto de vista:

1) Que non puntuen mais de catro carreiras nun mes (se un fai mais, que lle conten as catro de maior puntuación )

2) Non faría circuito exclsivo de montaña (para eso tes o gmta ) , nin de medias, nin de millas, nin de canicross, senón que o deixaría tal cual está agora.

Los que no ocupamos los primeros puestos en las carreras, por tener más edad, podemos compensar los puntos que obtienen los de la "elite" haciendo mas carreras. Si se aceptara lo que propone guti290971 de puntuar solamente 4 carreras al mes, habría que aplicar un coeficiente de edad, de manera que a los puntos obtenidos por el puesto se bonificase con puntos obtenidos por edad.

Creo que, dejándo abierta la opción de que cada uno haga las carreras que considere oportuno, nadie se verá perjudicado, porque hay corredores que solo se dedican a hacer marathones y carreras de montaña en las que obtienen muchos puntos pero solo hacen una cada semana y otros que hacen carreras de menos kilómetros pero están mas descansados y, por consiguiente, pueden efectuar mas de una en un fin de semana.

Además, un corredor lesionado, que no ha podido participar durante un tiempo, para recuperar puntos una vez curado, necesita tener opciones.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 05 Xul 2011, 12:00
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

Por favor jesusb, este tema é para que cadaquén expoña:

- O que MÁIS me gustou:
- O que MENOS me gustou:
- Cousas a engadir/cambiar:


Os debates sobre aspectos concretos xa se abrirán noutros temas... que hai foro dabondo.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 05 Xul 2011, 12:09
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

De acuerdo Admin, creí que guti291971 proponía cambiar el número de carreras puntuables y expuse mi opinión.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
angel2314

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/11/09
0 Carreiras
57 Mensaxes
ARANGA
Respostar citando Envío Mér, 06 Xul 2011, 14:54
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

O Circuito en lineas generales está moi ben... fomenta o deporte .. e que a xente se apunte as diferentes carreiras. A proba está en qeu hay tres divisións....
Cando algo funciona non se debe cambiar... so se debe intentar mellorar. Unha posible mellora sería que os puntos se carguen automaticamente sin necesidade de ter que metelos...
Non se pode facer un circuito a medida de cada corredor.. sería un cachondeo.
A palabra circuito é ideal posto que uns fan un circuito de 70 carreiras é otros facemolo de 30 ...Circuito porqque todas son en Galicia... Circuito porque as carreiras son todas a mesma pa todo o mundo e cada un xa decide as que fai, as que pode facer, as que é capaz de facer etc... Que mais dá se a palabra circuito a exacta o 100 por 100
E eso si ten mais razón que un santo Bernal.... non se pode limitar o numero de carreiras.. entonces pa eso que puntuen so os 3 primeiros de cada carreira.. e todos contetos... O bonito é que cada un faga o que poida.... eso permite que calquera persoa, de calquier idade poida gañar o circuito... e eso e moi bo pa que todo o mundo se ilusione...
Precisamente eso é o importante a ilusión e as ganas por correr e por competir e por disfrutar
Felicitar a CORRER EN GALICIA quizá é do mellor que existe a nivel Nacional... porque eu que estou en Madrid podo dicir que non hay ninguna páxina nin parecida... e que a malloría das carreiras están a convertirse en un negocio co tema das inscripcións... co cal hay que coidar o que temos.
Felicidades tamen pa todos e pa Bernal e Xabi pola magnifica temporada Bernal todo terreo e Xabi espectacular en montaña
Saudos a todos
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 06 Xul 2011, 15:57
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

angel2314 escribió:

Felicitar a CORRER EN GALICIA quizá é do mellor que existe a nivel Nacional... porque eu que estou en Madrid podo dicir que non hay ninguna páxina nin parecida... e que a malloría das carreiras están a convertirse en un negocio co tema das inscripcións... co cal hay que coidar o que temos.
Felicidades tamen pa todos e pa Bernal e Xabi pola magnifica temporada Bernal todo terreo e Xabi espectacular en montaña
Saudos a todos

Muchas gracias ángel2314, cuando regreses de Madrid ya nos saludaremos en una carrera...

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 06 Xul 2011, 17:28
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

Mi opinión coincide exactamente con la de Ángel2314 y Jesusb. Aunque este año no me haya dado tiempo a inscribirme lo he ido siguiendo y espero apuntarme en el siguiente plazo . El circuito está a mi modo de ver para ilusionar y motivar a la gente de cara a que haga deporte. El que lo vaya a ganar, pues felicidades y ya está, pero la importancia radica en lo anterior. En cuanto a cambiar detalles para mejorar se puede hacer aunque, no sé que se podría hacer. La forma de puntuación me parece perfecta, ya que es lógico que las medias y carreras de montaña se valoren más.
En cuanto a defectos quizá que el plazo de inscripción fuese mayor ya que el que se apunta tarde no creo que le importe partir en desventaja como fue mi caso. Un saludo.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 06 Xul 2011, 17:55
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

En el plazo de inscripción me referia a que empezara el que se inscribiera tarde en la última división, aunque en la anterior temporada, se ganara un puesto mejor en otras divisiones. Así la gente que conozca el circuito tarde, una vez cerrado el plazo de inscripción, tiene opción de participar aunque sea con desventaja.
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Mér, 06 Xul 2011, 20:20
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

Lo que más me gustó del circuito la liga entre equipos, en un deporte tan individual como éste siempre se agradece formar parte de uno. Y también que al final vas conociendo a todo el mundo.

Lo que menos, algo ajeno al circuito, habiéndo tantas carreras por la zona de Ferrol, pocas están incluidas.

Cosas a cambiar, pues ninguna en general, a lo mejor se puede jugar con variar pequeñas cosas como hacer los equipos de 7-8 personas, aunque sigan puntuando los 5 primeros, no se alguna pequeña variación que haga un poco diferente cada año.

Y por último felicitar a los organizdores del circuito, Admin, Kande,... perdón por los que no pongo pero es porque no conozco más
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 06 Xul 2011, 23:26
Asunto: Re: Valoración Circuíto 2010-11

A mi me gusta, lo que sí veo regular es que hay gente que dobla o triplica carreras en un finde crea que esto es sano cuando es muy insano y muy caro! Además puede llevar a lesionarte cuando compites tanto, ni Gebre y ni Beele hacen estas cosas Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos